Skocz do zawartości

hajzer10143

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hajzer10143

  • Urodziny 14.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    rafal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    biała podlaska

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. rzeczywiście wymiana pompowtrysku w silnikach bkp to nic skomplikowanego wczoraj wymieniałem w swoim pasku i zajęło mi to 1,5godz. nie trzeba nic ustawiać ani programować wałek sam ustawia wtryski w odpowiednim położeniu trzeba tylko rownomiernie dokręcać. Nie trzeba do tego zadnego zestawu pompiarza. klucze jakie sa potrzebne to: imbus do odkręcenia dekla zaworowego i listwy zasilajacej, gwiazdka do odkrecenia walka(5śrub), i mniejsza gwiazdka do odkręcenia pompowtrysku(2 śruby)
  2. a czy mogl bys przeslac instrukcje jak go ustawic moj nr gg916796, z gory dziekuję
  3. czyli po zdjeciu pokrywy pompowtrysk nie bedzie widoczny? nie da sie go tak po prostu wykrecic?
  4. nie dajcie sie naciagnac nie da sie naprawic tak cewki aby nie ulegla juz kolejnej awarii!!! więc regeneracja na wszelki wypadek wszystkich wtryskow jest bezcelowa
  5. a ja bym poprosil o instrukcje wymiany pompowtrysku w silniku bkp moj email [email protected]
  6. a czy ktos wymontowywał pompowtryski osobiście? czy jest to skomplikowane? bo planuje zrobis miejsce na zapasowy pompowtrysk obok kola zapasowego. pytanie tylko czy jest to do zrobienia na drodze i jesli tak to jakie klucze bedą potrzebne? dziekuje za pomoc
  7. Widze ze nie jestem sam, ja rowniez zalozylem osram night braker i jest tragicznie. Swieca tak jak by ich nie bylo nie wiem dlaczego, byc moze nie nadaja sie do soczewek
  8. witam szanownych forumowiczów. otóż od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem model b6 2.0tdi bkp rok 2006. co kilka dni zapala mi sie żolta kontrolka diagnostyki silnika, po podłączeniu vaga wyświetla się ten sam błąd 01652(spięcie w obwodzie 4 swiecy żarowej)sprawdzilem przewody i niby wszystko w porzadku auto jezdzi normalnie odpala bez problemu a bład ciągle powraca po skasowaniu błędu jest 1-2 dni spokoju a potem znow to samo żółta kontrolka na desce i błąd 01652. gdzie szukać przyczyny, moze ktos miał podobny problem, z góry dziekuję za pomoc
  9. to nie poduszka tylko zwarcie w obwodzie 4 swiecy zarowej
  10. dokladnie klima w b6 nie zalącza sie od razu na zimnym silniku, tak ma być. A jesli ktos ma watpliwosci czy klima jest sprawna to wystarczy przy wlaczonym zaplonie lub odpalonym silniku wcisnać i przytrzymać kilka sekund przyciski econ i strzałkę. wtedy na wyświetlaczach klimy powinien pojawić sie komunikat: i0 i0 czyli wszystko ok, lub jesli jest coś nie tak kod błedu np. 0E5 02h
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności