Torreto Zgłoś #21 Napisano 6 Października 2010 U mnie tez przy odpaleniu wchodzi na 1100 obr... Czy to zima czy to upal zawsze po odpaleniu 1100, roznica miedzy latem a zima jest taka ze w lato chodzi na takich obrotach okolo minuty a w zime dluzej. Czy tak ma byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kleine87 Zgłoś #22 Napisano 23 Sierpnia 2012 Panowie pytanie jeszcze takie: jeżeli mam te same objawy ze po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty później utrzymuje jakieś 1100 to tez czujnik, bo ja mam jeszcze coś takiego: jak przyspieszam lub gazuje na postoju to jest bardzo powolna reakcja na zdjęcie nogi z gazu, po jej zdjęciu jeszcze auto wkręca się na obroty lub przyspiesza jakieś 1-2 sek. Dzieje się tak tylko w przypadku podwyższonych obrotów, jak odpaliłem po wyjściu ze sklepu po 2h wszystko wróciło do normy. Czy to też objaw czujnika?? Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niuteq Zgłoś #23 Napisano 24 Sierpnia 2012 ja miałem takie objawy: 1. na zimnym silniku grzanie długie świec - miesiąc lipiec temp. powietrza ok 20stopni 2. przy odpalnia obroty szły do ok 1500 diagnoza - czujnik po wymianie wszystko wróciło do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #24 Napisano 24 Sierpnia 2012 ja miałem takie objawy:1. na zimnym silniku grzanie długie świec - miesiąc lipiec temp. powietrza ok 20stopni 2. przy odpalnia obroty szły do ok 1500 diagnoza - czujnik po wymianie wszystko wróciło do normy Dokładnie. Miałem to samo. Po wymianie na oryginał o problemie zapomniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andyk Zgłoś #25 Napisano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) sorki ze sie wtroce:D....przegladam tematy i nie moge znalesc podobnego.Pisalem pare dni temu w innym watku i nie dostalem odp...!Mam podobny problem-teoretycznie..,odpalam auto po dluzszym postoju i obroty silnika wariuja (raz do góry raz na dól),dodam mu gazu troche sie dlawi i stabilizuje sie trzyma obroty.Na cieplym silniku nie ma problemow.Moze ktos mial podobny problem? Edytowane 25 Sierpnia 2012 przez andyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamill Zgłoś #26 Napisano 3 Marca 2014 (edytowane) Mam od jakiegoś czasu podobne objawy: silnik wskakuje na 2 tys. obrotów przy odpalaniu. W momencie spada na 1 000 i stopniowo w miarę zagrzewania silnika spada powoli o jedną "kreskę" niżej. I teraz pytanie: Passat B5 99r. silnik 1.9 TDI AJM - patrząc pod maskę zauważyłem za silnikiem niebieską wtyczkę. Czy to ta od czujnika temperatury cieczy chłodzącej? Jeśli tak to może ktoś wie jak on jest zamontowany? Na "wcisk" czy są jakieś śrubki? Edytowane 3 Marca 2014 przez Kamill Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziemniak Zgłoś #27 Napisano 24 Listopada 2014 Witam ma podobny problem jak w wątku mianowicie po odpaleniu auto wchodzi na ok 2000 obrotów a po dodaniu gazu zaczyna się stabilizować?? nie wiem o co chodzi i prosiłbym i jakieś sugestie:) dodam tylko że problem pojawił się dzisiaj po przeczyszczeniu świec ale nie wiem czy ma to cokolwiek wspólnego:/ będę wdzięczny za pomoc:) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Avesso Zgłoś #28 Napisano 30 Listopada 2014 (edytowane) Witam mam taki problem który pojawił sie tamtej zimy, a mianowicie gdy temperatura na dworze wynosi około 0 stopni i zaczynają grzać świece to gdy auto jest nie rozgrzane podczas odpalenia wskakuje od razu na duże obroty (około 1400) po czym spada na właściwe. Więcej na filmiku jak myślicie czego to bd wina ? Edytowane 30 Listopada 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #29 Napisano 30 Listopada 2014 uszkodzony czujnik temperatury. Wymiana na nowy z ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #30 Napisano 30 Listopada 2014 a jak komputer pokazuje duże spalanie ~ 2-3 litrów na h i powoli powoli spada ? to co może być winne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Avesso Zgłoś #31 Napisano 4 Grudnia 2014 Dzis byłem sie pytać w ASO o takowy czujnik wołają za niego 130 zł :padaka . Na allegro znalazłem duzo taniej tylko który bedzie pasował do mojego paska AVF Ten z zieloną wtyką http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-vw-passat-b5-oryginal-pn-i4837869025.html czy z szarą ? http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-vw-passat-b5-vw-polo-org-i4772095157.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #32 Napisano 4 Grudnia 2014 Dzis byłem sie pytać w ASO o takowy czujnik wołają za niego 130 zł :padaka . Na allegro znalazłem duzo taniej tylko który bedzie pasował do mojego paska AVF Ten z zieloną wtyką http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-vw-passat-b5-oryginal-pn-i4837869025.html czy z szarą ? http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-vw-passat-b5-vw-polo-org-i4772095157.html Ja kupowałem u Pawła ori czujnik http://forum.vw-passat.pl/threads/97537-CZĘŚCI-ORYGINALNE-i-zamienniki-PROMOCJA-na-odgrzybiacze-klimy-WWW-BEST-SOLUTIONS-PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #33 Napisano 4 Grudnia 2014 Ten z zieloną wtyką http://allegro.pl/czujnik-temperatur...837869025.htmlczy z szarą ? http://allegro.pl/czujnik-temperatur...772095157.html żaden z nich koło oryginału nawet nie lezał... marne zamienniki. Przerabiałem 2 takie zielone. Obecne mam czujnik z Febi i póki co jest ok;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Avesso Zgłoś #34 Napisano 4 Grudnia 2014 Czyli to nie są oryginały ? A co ze znaczkami VW audi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #35 Napisano 5 Grudnia 2014 Czyli to nie są oryginały ? nie są niestety, nie za tą kase... A znaczki to widocznie ktoś z nudów sobie jakimś znacznikiem wybija Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #36 Napisano 5 Grudnia 2014 Marcin a ile jeździsz już na tym czujniku febi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #37 Napisano 5 Grudnia 2014 2 miesiące dopiero więc tylko tyle mogę powiedzięć że póki co jest ok. Jeden z "ori" które pokazał Avesso na blacie pokazywał max 80st, na Vagu niewiem ile wtedy było. Następni niby ori 90stopni na blacie a na Vagu max 75 stopni. I w koncu ten Febi pokazuje 90 stopni na wskażniku jak i na kompie. Koszt porównywalny to tych niby oryginalnych ok 35zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach