Gość pcyran1 Zgłoś #21 Napisano 31 Stycznia 2013 01200 Brak napiecia zasilania zaworow ABS i dzisiaj po ponad miesiacu abs zaczął działać jutro sprawdze jakie błedy teraz mi pokaże pozdr i znow sie zapala raz działa raz nie, w dodatku 18047 padł pedał gazu pozdr co robic a pogoda nie dopisuje majsterkowiczom tym bardziej ze juz nie mam garazu i kału i dachu nad dachem auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #22 Napisano 31 Stycznia 2013 ... ze juz nie mam garazu i kału i ... no kolego z tym kałem to masz problem wielki, proponuje wizytę u specjalisty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexx Zgłoś #23 Napisano 26 Marca 2013 witam Panowie chciałbym odświeżyć nieco temat, mam tam sam problem tyle że nie pojawia się on sam a tylko kiedy robię test VAGiem dodam że sam VAG nie pokazuje żadnych błędów, a więc czy taka sytuacja jest wynikiem testu czy coś nie trybi jak powinno ? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexx Zgłoś #24 Napisano 2 Kwietnia 2013 nikt nie podpowie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urban1233 Zgłoś #25 Napisano 2 Kwietnia 2013 Miałem kiedys cos takiego tylko ze u mnie było mało płynu w zbiorniczku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HOLSON Zgłoś #26 Napisano 27 Kwietnia 2013 No proszę widzę, że wiele osób ma ten sam problem. U mnie tarcze, klocki przewody i płyn hamulcowy zdrowe, a komputer wyświetla komendę przynajmniej raz przy każdym przejeździe. Skoro wszystko jest technicznie sprawne to teoretycznie nie ma się czym martwić ale komenda drażni i wprowadza niepokój po to jednak układ hamulcowy. Ma ktoś w końcu receptę na break fault? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seven Zgłoś #27 Napisano 6 Lipca 2013 Muszę podbić wątek, ten sam problem od wczoraj, dziś po przejechaniu 4km 2x się komunikat wyświetlił. VAG zero błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fala93 Zgłoś #28 Napisano 31 Maja 2015 (edytowane) Banalna sprawa u mnie świecił się non stop od przekręcenia kluczyka, pomyślałem że może jakiś wyciek lub coś ale płynu nie ubywało, tarcze i klocki nówki a zaczęło się od tego że byłem na wymianie opon i goście sprawdzili mi stan płynu hamulcowego, podczas tego jeden geniusz łożył palec do zbiorniczka> do sitka i lekko przycisnął> siateczka się obniżyła> od tamtej pory zrobiłem około 50 km na alarmie "STOP>BREAK FAULT >SERVICE MANUAL" dopiero się uczę tego wszystkiego ale pomyślałem że co mogę sprawdzę sam, obleciałem auto do okoła żeby sprawdzić czy nigdzie przy kołach nie ma żadnego płynu i nie było, sprawdziłem temperaturę tarcz i było ok, postanowiłem zajrzeć do zbiorniczka a tam płynu ponad stan, coś mnie ruszyło żeby go odgiąć do góry (czujniczek z sitkiem)> rzecz jasna bardzo delikatnie tak aby nie uszkodzić i tak właśnie zrobiłem> chwyciłem delikatnie paznokciami i powolutku go wyciągałem,kiedy troszkę odskoczył do góry sprawdziłem co na to komputer i pyk wszystko w porządku ;D komunikatu już nie ma.. Czasami takie bzdety wystarczy poprawić a tyle nerwów ;p pozdrawiam Edytowane 31 Maja 2015 przez Fala93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fala93 Zgłoś #29 Napisano 8 Czerwca 2015 Okazuje się, iż problemem jest co innego alarm znowu się świeci z tym że teraz co jakiś czas nie systematycznie ( jak mu się podoba ) ;p z tego co mówi mój mechanik to przewody są sparciałe i przez nie ucieka płyn, jutro wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #30 Napisano 20 Marca 2016 Witam Mam pytanie bo mam dziwną przypadłość w passacie b5 fl avf Przy ostrym ale to ostrym hamowaniu wywala mi braking faul czasem znika od razu jak się zatrzymam a czasem po jakimś czasie ocb wiecie może ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #31 Napisano 25 Października 2016 Sprawdziłeś płyn ? A klocki ci się nie kończą ? Bo może być tak, że czujnik klocków jeszcze nie pokazuje, a już są tak cienkie i tłoczki na tyle wysunięte, że może wyskoczyć niski stan. U mnie tak było, płynu nie ruszałem, wymieniłem klocki i stan płynu był ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek1337 Zgłoś #32 Napisano 29 Października 2016 Witam przepraszam na wstepie, ze tutaj ale nie dokonca ogarnalem to forum. Mam pytanie mam passata b5 fl 2001 1.9 101 km variant i teraz chodzi mi o wyswietlacz pomiedzy predkosciomierzem a obrotomierzem. Nie wyswietal sie umnie polowa srodkowego wyswietlacza (jego nazwa chyba full fis) przy odpalaniu zapalaja sie wszystkie kontrolki tylko do polowy tego wyswietlacza i za chwile gasna, a dolna polowa wyswietlacza sie w ogole nie wyswietla. Czy kazdy model tego passata powienien miec ten wyswietlacz, ktory pokazuje ile kilometrow jest do przejechania, srednia predkosc czy tez srednie spalanie ? Czy moze byc tak, ze ja poprostu tego wyswietlacza nie posiadam. Nie wiem czy jest moj pasacik w to wyposazony bo juz takiego kupielm. Przepraszam za moje laictwo jezeli chodzi o samochodu, ale wole po ludzku zapytac sie osob, ktore sie na tym znaja. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #33 Napisano 29 Października 2016 masz po prostu "pół-fis" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #34 Napisano 30 Października 2016 A nie czasem mfa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #35 Napisano 30 Października 2016 kolego cztery opcje były w passatach *brak jakiegokolwiek komputera tylko zestaw kontrolek pomiędzy zegarami na prędkościomierzu-przebieg ogólny i dzienny, oraz zegar pod obrotomierzem *MFA wszystko co powyżej, ale oprócz tego prosty komputer tam gdzie zaegar, wskazania przełączasz przyciskiem na manetce od wycieraczek *1/2 Fis górna część pomiędzy zegarami to kontrolki a dolna wyświetlacz z komputerem pokładowym *Full Fis całość pomiędzy zegarami to wyświetlacz który wyświetla nam informacje z komputera pokładowego, info na temat kończących się klocków, braku płynu, itd.itd, oraz strzałki od nawigacji jeśli w/w taką posiadał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filipneo Zgłoś #36 Napisano 1 Września 2017 Witam. Jestem nowym użytkownikiem. Mam ten sam problem, bła BREAK FAULT i migająca kontrolka ręcznego. Jak mogę to naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #37 Napisano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Witam, ostatnio też zaczął pojawiać mi się komunikat STOP BREAK FAULT SERVICE MANUAL co ciekawe pojawia się TYLKO na zagrzanym silniku i TYLKO przy ostrym gwałtownym skręcie szarpnięciu autem w prawą stronę. Płyn w zbiorniczku w połowie między min a max, klocki z przodu się kończą ale czy w takim przypadku komunikat nie powinien się pojawić przy ostrym przechyle auta w obie strony....?? Klocki oraz nowy płyn dot5.1 zamówione, na dniach wymiana, czy to wystarczy czy szukać jeszcze gdzieś przyczyny? Edit... Komunikat pojawia się coraz częściej bez względu na temperaturę silnika nawet przy lekkim skręcie w prawą stronę tylko... Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Vpuchaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #38 Napisano 1 Grudnia 2017 Co jakiś czas też widze ten komunikat na FIS-ie, ale tylko przy odpalaniu, poziom płynu jest ok. Czujnik w zbiorniczku pada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #39 Napisano 6 Grudnia 2017 Bądź jest za mało płynu i przy bujnięciu odsłania czujnik w zbiorniczku. Dolać płynu i zobaczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #40 Napisano 13 Grudnia 2017 Dnia 1.12.2017 o 09:06, Vpuchaty napisał: Witam, ostatnio też zaczął pojawiać mi się komunikat STOP BREAK FAULT SERVICE MANUAL co ciekawe pojawia się TYLKO na zagrzanym silniku i TYLKO przy ostrym gwałtownym skręcie szarpnięciu autem w prawą stronę. Płyn w zbiorniczku w połowie między min a max, klocki z przodu się kończą ale czy w takim przypadku komunikat nie powinien się pojawić przy ostrym przechyle auta w obie strony....?? Klocki oraz nowy płyn dot5.1 zamówione, na dniach wymiana, czy to wystarczy czy szukać jeszcze gdzieś przyczyny? Edit... Komunikat pojawia się coraz częściej bez względu na temperaturę silnika nawet przy lekkim skręcie w prawą stronę tylko... Wymieniłem klocki i płyn hamulcowy - komunikat zniknął... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach