Skocz do zawartości
jamal_2005

Gwint czy amorki i krotkie sprezyny ??

Gwint czy amorki z krotkimi sprzezynami ??  

72 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Gwint czy amorki z krotkimi sprzezynami ??

    • Gwint
      52
    • Krotkie sprezyny i sportowe amory
      20


Rekomendowane odpowiedzi

ja zagłosowałem na gwint.

do tej pory śmigałem na krótszych amorach i springach byłem zadowolony ale jak założyłem gwint zmieniłem zdanie.

jak w nastepnym samochodzie zdecyduje się na wymianę zawiechy to tylko na gwintowaną ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z przodu mi nie trze. Ale co z tego że go puszczę 3cm w dół jak tyłu nie opuszczę i wtedy bedzie klin. Narazie jest tak optymalnie. I albo podniosę tył jeszcze z 0,5cm albo zostanie tak jak jest. Jeszcze zobaczę jak się jeździć bedzie, bo ciutkę za krótko tak jeżdze.

Pozdr.

 

pojezdzisz nabiezesz pewnosci i stwierdzisz ze koza i trza glebowac ale kazdy lubi inaczej

 

---------- Post added at 11:07 ---------- Previous post was at 11:06 ----------

 

A duzo twardziej jest na gwincie niz na krotkich sprezynach i amorkach ??

 

zalezy jaki gwint i jak nisko w dole, sa gwinty z regulacja twardosci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak duzy jest koszt założenia gwintowanego zawieszenia?

Bo zastanawiam się nad gwintem z dobrymi aluskami.

Problem tylko u mnie z kasiorką i zastanawiam się jak długo trzeba by odkładać hajsiwo ;P

 

kolego ten gwint na mojej focie kupilem okazyjnie za 500zl i dziala wysmienicie komplet oczywiscie praktycznie zero rdzy koles mial ten gwint pol roku na aucie wiec jak masz malo kasy szukaj taniej uzywki czesto na allegro sa z niemiec gwinty z rozbitych aut sprzedawane

 

---------- Post added at 11:12 ---------- Previous post was at 11:10 ----------

 

ja zagłosowałem na gwint.

do tej pory śmigałem na krótszych amorach i springach byłem zadowolony ale jak założyłem gwint zmieniłem zdanie.

jak w nastepnym samochodzie zdecyduje się na wymianę zawiechy to tylko na gwintowaną ;)

 

od kad zalozylem gwint nie chce innych zawieszen i od 4 lat na gwincie smigam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde ja sie nosze z tym problemem od chyba roku i nie wiem czy kupic sprezyny -30 i zalozyc na seryjne amorki. czy caly zestaw -35 i zalozyc czy gwint..bo tak naprawde to chcialbym obnizyc o tyle co maja seryjne paski ze sportowym zawieszeniem czyli te -20mm.. ale nigdzie takiego zestawu nie kupie a za szt od seryjnego nie bede placic 300zl:( polecacie gwint do takiego obnizenia??bo zestawu o tak malym obnizeniu nigdzie nie dostane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość janikcmg

panowie chciałbym obniżyć swojego paska i mam dylemat czy -40 czy -60 pomóżcie najpierw chciałbym porównać na zdjęciach jaka jest różnica po miedzy seria,-40 a -60 jak ktoś moze to podeśle na PW najlepiej jak by jeszcze stal pasek na 17" alu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie chciałbym obniżyć swojego paska i mam dylemat czy -40 czy -60 pomóżcie najpierw chciałbym porównać na zdjęciach jaka jest różnica po miedzy seria,-40 a -60 jak ktoś moze to podeśle na PW najlepiej jak by jeszcze stal pasek na 17" alu...

 

zobacz sobie pare postow wyzej jak wyglada moj passat na glebie na gwincie tam masz pokazane ile skrecone i jak wyglada na 17 zglebiony pozdro ,nie rob bledu GWINT i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie. czy ktos ma moze zdjecia b5 fl z gwintem skreconym na max do gory i do dolu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Radek104

witam zastanawiam sie nad zakupem zawieszenia , który gwint wedlug was jest lepszy LOWTEC czy H&R ??? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście H&R.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
który gwint wedlug was jest lepszy LOWTEC czy H&R ???

 

pytanie retoryczne?

 

oczywiscie ze H&R

 

KW i GH&R to najdrozsze i najlepsze zawieszenia! lowtec jest w polowie stawki gdzies

 

KW i H&R

Eibach i FK (zalezy ktore)

Weitec i FK(zalezy ktore)

Lowtec

MTS

 

tak mniej wiecej

wszystko zalezy ok kasy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę trochę temat :)

Mam takie pytanko jak wysoko można odkręcić poniższy gwint aby było bezpiecznie na nim jeździć ?

 

dsc03698fy.th.jpgdsc03680.th.jpgdsc03689z.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sadze ze w granicach rozsadku tj zeby chociaz polowa nakretki zachodzila na gwint

 

i zeby amorkow nie wyciagnelo za bardzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sadze ze w granicach rozsadku tj zeby chociaz polowa nakretki zachodzila na gwint

 

i zeby amorkow nie wyciagnelo za bardzo

 

Może trochę trywialne pytanie ale jak się liczy w takim razie zakres regulacji ? Bo w instrukcji jest napisane że można regulować od 35 do 70mm.

Edytowane przez hsv!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na oko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie na oko tylko prawidlowo gwindowane zawieszenie powinno byc ustawiane na wagach. tj kazde kolo wjezdza na wage i wtedy krecisz aby ciezar byl idealnie rozlozony na obie strony .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Gwint FK i idzie go ustawic na fabryczną wysokośc, a najniżej zjechac idzie 7,5cm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie na oko tylko prawidlowo gwindowane zawieszenie powinno byc ustawiane na wagach. tj kazde kolo wjezdza na wage i wtedy krecisz aby ciezar byl idealnie rozlozony na obie strony .

 

powiedz mi z jakiego powodu?

 

po 1 nikt tego nie robi po 2 jak w takim razie ustawic serie i kit nieregulowalny?

 

dla meni to co piszesz to bez sensu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łatwiej i szybciej chyba uzyc submiarki i to pomierzyc, duzo szybciej i prościej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nawet zwwykła miarka mierzysz nawet suwmiarka niepotrzebna ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności