Skocz do zawartości
jamal_2005

Gwint czy amorki i krotkie sprezyny ??

Gwint czy amorki z krotkimi sprzezynami ??  

72 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Gwint czy amorki z krotkimi sprzezynami ??

    • Gwint
      52
    • Krotkie sprezyny i sportowe amory
      20


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko do specjalistow w temacie. Musze kupic zaiweszenie do swojej B6'ki. I mam watpliwosci. Obecnie smigam na KW-35 i seryjne amory powiedzialy papa. Mam nowe felgi 19" 8J ET 45. Teraz lepiej do tego kupic gwint czy nowe amory i zostac przy springach ?? Nie chce wydawac jakis kosmicznych pieniedzy poniewaz nie smigam po torach a auto potrzebuje do codziennej jazdy. Co mozecie powiedziec o gwnicie JOM ?? Amortyzatory ktore chodza mi po glowie to AP.Duzo sztywniej jest na gwincie niz na amorach ??

 

Przykaldy:

http://www.venommotorsport.com//manufacturer_product.php?manufacturer=JOM&category=suspension&product=BluelineCoilovers&make=VW&model=Passat%20Mk%206

http://www.venommotorsport.com//manufacturer_product.php?manufacturer=AP&category=Suspension&product=SuspKits ( z tego wzialbym tylko amory bo moje springi sa nizsze )

 

Wiem ze lepsze byloby markowe zawiesznie ale nie chce wydawac az tyle, wiec doradzcie co lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupuj gwint może zapłacisz trochę więcej ale masz możliwośc regulacji, ustawiasz jak ci wygodnie i jedziesz na sime za to nie robisz za płóg bo dzwigasz do góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj do swojej B6 założylem gwint MTSa :) Powiem Ci że do felg 18 ustawiłem sobie rewelacyjnie, nie jest za nisko ani za wysoko :) No i jak dla mnie jazda na gwincie jest przyjemniejsza niż na kicie amorki+sprężyny(mam porównanie z poprzedniego auta). Teraz to bym tylko kupował gwint, choćby dlatego że ustawiasz tak jak chcesz a nie tak jak musisz, a do felg 19 to już trzeba ciutkę wieksze obniżenie :)

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
Ja wczoraj do swojej B6 założylem gwint MTSa :) Powiem Ci że do felg 18 ustawiłem sobie rewelacyjnie, nie jest za nisko ani za wysoko

Pozdr.

 

poka jakieś fotki jak to wygląda ,też się zastanawiam nad tym mam spingi eibach -30 ale za mało mi ;) opisz jak to regulować ,jak komfort jazdy ?ogólne wrażenia ;)może pasują jakieś od innego auta np od leona ? może by kupił gdzieś po forum używkę

 

---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:40 ----------

 

Temat do zamkniecia, gwint zakupiony

 

niech zostanie, coś taki egoista :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak :)

20100820689.th.jpg

Jeździ się całkiem przyjemnie, nie buja, fajnie trzyma na zakrętach :) Jest ciutkę twardziej w porównaniu do kita, ale tragedii nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro

podobnie mam na -30 ,jak dasz go max na dół to podeślij zdjęcie -fajne felgi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe niżej raczej nie pojdzie, bo z tyłu koło mi troche wystaje i jak go obniże bardziej, to na dołkach potrafi mi przytrzeć o wewnętrzną część błotnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pokaze wszystko jak poskladam do kupy, narazie turlam sie na starych klamotach jeszcze. Jak wroci zderzak z lakierni to wpadnie zawieszenie ( przy okazji wymieniam wszystkie gumowe elementy ), przod no i oczywiscie nowe kolo. Bedzie pokazane, nie boj zaby :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wygląda to tak :)

20100820689.th.jpg

Jeździ się całkiem przyjemnie, nie buja, fajnie trzyma na zakrętach :) Jest ciutkę twardziej w porównaniu do kita, ale tragedii nie ma :)

 

ile skrecony masz Gwint do dołu bo ja mam tyle i jest dalej wysoko tak sadze

dwa masz 18 wiec sadze ze przy 18 mozna spokojnie lekko schowac opne w nadkole i bedzie miodzio i ladnie i na codzien do jazdy pozdrawiam zobacz foto nizej

 

to tylko 17 i gleba

imag0199h.th.jpg

imag0634.th.jpg

 

a tu teraz aktualna fota bo zmienione oponki na przodzie na 215 i jest OK

imag0648.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ile skrecony masz Gwint do dołu bo ja mam tyle i jest dalej wysoko tak sadze

dwa masz 18 wiec sadze ze przy 18 mozna spokojnie lekko schowac opne w nadkole i bedzie miodzio i ladnie i na codzien do jazdy pozdrawiam zobacz foto nizej

 

to tylko 17 i gleba

 

 

 

a tu teraz aktualna fota bo zmienione oponki na przodzie na 215 i jest OK

Słuchaj chętnie bym zszedł niżej tylko nie mogę, bo z tyłu wystaje mi kolo troszkę i trze opona o nadkole. Przód zszedłem optymalnie bo tez ze schowaniem opony rarytasów nie ma :) A tył chyba troszeczkę musze podnieść jeszcze bo przy wieszkcyh dołkach potrafi mi przytrzeć :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słuchaj chętnie bym zszedł niżej tylko nie mogę, bo z tyłu wystaje mi kolo troszkę i trze opona o nadkole. Przód zszedłem optymalnie bo tez ze schowaniem opony rarytasów nie ma :) A tył chyba troszeczkę musze podnieść jeszcze bo przy wieszkcyh dołkach potrafi mi przytrzeć :(

 

jesli podniesiesz teraz tyl to zrobi ci sie klin duzy i bedzie tarl ci przod tzn osłona pod silnikiem a najwiecej te plastiki boczne pod zderzakiem ktore ida ponizej zderzaka co do przodu sadze ze ze 3 centy dalo by rade puscic twojego na dól i na pewno bys mial przeswit taki jak ja druga sprawa jak ci trze na przodzie to opona 215 a nie 225

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesli podniesiesz teraz tyl to zrobi ci sie klin duzy i bedzie tarl ci przod tzn osłona pod silnikiem a najwiecej te plastiki boczne pod zderzakiem ktore ida ponizej zderzaka co do przodu sadze ze ze 3 centy dalo by rade puscic twojego na dól i na pewno bys mial przeswit taki jak ja druga sprawa jak ci trze na przodzie to opona 215 a nie 225

Z przodu mi nie trze. Ale co z tego że go puszczę 3cm w dół jak tyłu nie opuszczę i wtedy bedzie klin. Narazie jest tak optymalnie. I albo podniosę tył jeszcze z 0,5cm albo zostanie tak jak jest. Jeszcze zobaczę jak się jeździć bedzie, bo ciutkę za krótko tak jeżdze.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A duzo twardziej jest na gwincie niz na krotkich sprezynach i amorkach ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę jest twardziej, ale za to fajniejsza jazda :) Ja mam MTSa i takiej jakiejś ogromnej różnicy to nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak duzy jest koszt założenia gwintowanego zawieszenia?

Bo zastanawiam się nad gwintem z dobrymi aluskami.

Problem tylko u mnie z kasiorką i zastanawiam się jak długo trzeba by odkładać hajsiwo ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaleznie od tego czego oczekujesz od zawieszenia i do czego bedziesz uzywal swojego samochodu. Opinie sa podzielone i jedni chwala tanie zawieszenia inni nie i polecaja firmowe. Ja kupilem gwint ze sredniej polki moim zdaniem, jako ze autem po torze nie smigam i uzywam go na codzien to nie potrzebuje jakiegos mega zawieszenia. Ceny maja bardzo duza rozbieznosc od 1000-5000 zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie do was czy znajde gdzieś gwint do passata 2.8 v6 4 motion?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

www.mapet-tuning.prv.pl

Dział zawieszenie gwintowane i dobierz sobie model auta, z tego co pamiętam wychodziło niecałe 1000 zł za mts, jak masz więcej kasy są też inne

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności