Skocz do zawartości
Gość adamos12

[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość micky

Cześć

Dzisiaj po przejechaniu 30 km nie widzę żadnego ubytku wody w zbiorniczku. Ale dziś to była zupełnie inna jazda niż wczoraj. Dziś u mnie leżał śnieg na drodze więc i prędkości bardziej zimowe 90-100 km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam taki problem. Miałem straszliwe bulgotanie w moim 3BG 1.8t AWT + GAZ (elpigaz)z 2001 r. Wymieniłem uszczelkę pod głowica i wszystkie inne jakie były(kolektor itp...) Przed wymiana dolewałem płynu raz w tygodniu. teraz nie ubywa płynu, silnik ładnie pracuje ogrzewanie działa prawidłowo, temperatura 90 stopni jednym słowem wszystko ok tylko.... Cały czas na zimnym silniku po odpaleniu słyszę bulgotanie płynu. Proszę o pomoc co z tym zrobić ?? Zapowietrzona nagrzewnica, korek zbiornika do wymiany czy może termostat ? Sam już nie wiem sporo kasy wydałem na naprawy a mojemu 1.8T nadal coś dolega....POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzyć dobrze jak nie pomoże to korek wymień, innych opcji już nie ma skoro uszczelkę wymieniłeś ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może uszczelka znów nie trzyma :wsciekly Był przypadek gdzie trzy razy uszczelkę wymieniali. Okazało się, że jeden z otworów śrub głowicy był zbyt płytki. Wystarczyło 0,5mm śrubę zeszlifować i było OK. Wpadł na to dopiero ostatni mechanik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plynu nie ubywa moc nie spadła temp w normie 90 po ok 3-5 min jazdy . Podejrzewam ,że układ jest jeszcze zapowietrzony jak odpowietrzyć układ ... Jakieś sugestie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wężem na podszybiu. Chyba wcześniej to już opisałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki zobaczę czy to coś da...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki zobaczę czy to coś da...

 

Odpowietrzyłem zgodnie z opisem dolałem płynu na maksa i nie chlupie dzięki za pomoc moje 1.8T wróciło do zdrowia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby to pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ktoś wcześniej pisał, że może być to spowodowane dogrzewaniem płynu świecami, ale ja mam wymiennik ciepła i też czasami bulgocze po odpaleniu i dodaniu gazu... u mnie zaczęło się chyba po wymianie rozrządu i pompy wodnej i myślałem, że to dla tego, że nowa pompka i szybciej płyn gania po dodaniu gazu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość REM-K

Witam

U mnie było to samo, przelewanie się wody. Wymieniłem korek, potem cały zbiorniczek, aż w końcu wymiana uszczelki pod głowicą i problem z głowy.

Problem z głowy co do bulgotania, ale powstał nowy dużo trudniejszczy do rozwiązania. Samochód po wymianie uszczelki jakby stracił z 30 KM. Jest ociężały, jak przyśpiesza to odczuwalne są drgania. Przerobiłem już wszystko, podmianka przepływki, ponowna wymiana oringów przy pompowtryskiwaczach. Uszczelka pod głowicą ma 3 dziurki więc nie jest najgrubsza z dostępnych. Żaden mechanik nie ma już pomysłu co może dolegać mojejmu passatowi. Po podłączeniu do komapa niby wszystko ok brak błędów. Styki przeczyszone i dociśnięte. Jadąc np 100 km/h i wciskając pedał gazu na 5 biegu nie ma co liczyć na odejście jak to miało miejsce przed wyminą uszczelki. Samochód przyśpiesza ale powoli i jednostajnie przy okazji wchodząc w drgania.

CO to może być. POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Opisywałem swój problem w pytaniach nowego użytkownika ale niestety nie otrzymałem żadnych konkretnych odpowiedzi bo podobno mało kto tam zagląda... Otóż mam problem taki, że węże układu chłodzenia są bardzo twarde. Zaczynają twardnieć jak wuto osiąga 90stopni, a już kamień z węża się robi jak pójdzie duży obieg. Płyn w niznacznych ilościach tak jak by ubywał, miałem robiony test na obecność spalin i nic nie wykazało, korki podmieniałem z trzech aut, które nia mają takiego problemu i nic nadal ciśnienie jest bardzo duże. Na pewnym filmiku widziałem jak ktoś opisuje objawy walniętej uszczelki pod głowicą czyli jak jest auto zagrzane i odłącze cieńki wężyk, który dochodzi do zbiorniczka wyrównawczego i włoże go do jakiegoś pojemniczka z płynem to widać wydobywające się pęcherzyki powietrza. Czy jest ktoś w stanie zdiagnozować mój problem?? Dodam, że trzech na czterech mechaników powiedziało mi, że może byc w tym układzie takie ciśnienie, a ten jesden powiedział, że to na bank uszczelka pod głowicą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opisywałem swój problem w pytaniach nowego użytkownika
A jaki z Ciebie nowy użytkownik, skoro od października 2011 tu jesteś?

 

że to na bank uszczelka pod głowicą...
Ile postów z tego wątku przeczytałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jaki z Ciebie nowy użytkownik, skoro od października 2011 tu jesteś?

 

Ile postów z tego wątku przeczytałeś?

 

troche ich było tylko, że każdy ma inne objawy, a żaden nie ma takich jak moje... albo maja w oleju płyn chłodniczy albo olej w płynie lub zbiorniczek wyrzuca im w ciągu chwili... a że jestem od pażdziernika 2011 to i tak nic nie zmienia, że nie moge się dowiedzieć w innym miejscy jak pytania nowego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
każdy ma inne objawy, a żaden nie ma takich jak moje
Bzdury piszesz, bo ja sam w tym wątku pisałem, że miałem właśnie identyczne objawy i to w dwóch autach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bzdury piszesz, bo ja sam w tym wątku pisałem, że miałem właśnie identyczne objawy i to w dwóch autach.

 

No to z tego co kolega opisuje to będzie walnięta uszczelka tak?? W AJM-ie miałem objawy takie, że grzał się i wywalał całość płynu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
każdy ma inne objawy, a żaden nie ma takich jak moje... albo maja w oleju płyn chłodniczy albo olej w płynie lub zbiorniczek wyrzuca im w ciągu chwili..
Nie miej złudzeń. Uszczelka pod głowicą do wymiany, bądź co gorsze, pęknieta głowica.

Amen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jak to jest w końcu z tymi mechanikami, że nie potrafią stwierdzić, że to uszczelka pod głowicą lub co gorsza głowica jak kolega wyżej pisze... dzwoniąć i pytając o koszty mówi mi, że zastanawiał się z szefem i to napewno nie UPG bo przecież test nic nie wykazał, a jak powiedziałem o bąbelkach to powiedział żeby jeździć i się nie przejmować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak powiedziałem o bąbelkach to powiedział żeby jeździć i się nie przejmować...
I dobijać dalej uszczelkę aż płyn zacznie mieszać się z olejem...

Pisałem już tu kilkukrotnie, że przy małym przedmuchu test nic nie wykaże.

Twarde węże, bąble w zbiorniczku wyrównawczym, ubytki płynu (raz większe, raz mniejsze, zależne od stylu jazdy) = uszczelka pod głowicą

że nie potrafią stwierdzić, że to uszczelka pod głowicą lub co gorsza głowica
Dopóki nie zdejmie głowicy i nie zrobi testu szczelności, to nie będzie wiedział, czy to tylko uszczelka czy już głowica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż trzeba jechać i zrobić póki mam jeszcze starego paska...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności