Skocz do zawartości
kiarka

Wymiana licznika w 3B na licznik z 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Dzięki. Juz wiem wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój znajomy ma taki problem po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nadal działa podświetlenie licznika i są podświetlone również wszystkie ikony od przełączników jak piszę w nie tym temacie co trzeba to podajcie odpowiedni link

pytanie już nie aktualne problem rozwiązany

Edytowane przez pawelvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Przerobiłem cały temat i pomieszało mi się wszystko.

 

Zacznę od początku..

 

Zakupiłem Passata B5 1.9 TDI 110 kw 1998r. Zegary są popsute, byłem u mechanika powiedział, że mogę wymienić zegary ale nie wie na jakie, nie doradzi mi, ogólnie droga zabawa, nie pomógł mi, nic ciekawego również nie powiedział po za tym, że nie umie tego zrobić :halo

 

Co byście radzili w mojej sytuacji zrobić ?

 

Bardzo podobają mi się zegary po lifcie aczkolwiek z tego co czytam, strasznie dużo zamieszania - czy samemu da radę to zrobić ?

 

Jeżeli nie, to doradzicie mi osobę do której mógłbym się zwrócić o pomoc ? Jestem z Wrocławia.

 

Na allegro mnóstwo jest liczników tylko nie wiem czym kierować się w wyborze.

 

Proszę o wyrozumiałość, mam nadzieję, że pomożecie mi postanowić na nogi nowo zakupione auto:victory

Edytowane przez Slimak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od tego czy masz can w aucie jesli masz to zamieszanie jest zerowe, klikasz kup teraz na allegro zegary z fisem od lifta robisz odczyt pin lub zlecasz to komus i robisz kodowanie do auta majac pin zwyklym vagiem roisz to w 5 minut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko zalezy od tego czy masz can w aucie jesli masz to zamieszanie jest zerowe, klikasz kup teraz na allegro zegary z fisem od lifta robisz odczyt pin lub zlecasz to komus i robisz kodowanie do auta majac pin zwyklym vagiem roisz to w 5 minut.

 

Zatem jak do tego dojść czy sytuacja nie jest taka straszna jak mechanik mówił ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 98 to pewniak że jest bez CAN. CAN był jakoś od połowy 99r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dziale "Warsztat B5" jest temat "Zmiana zegarów 919 na 920 CAN Działa!", przeczytaj go.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dziale "Warsztat B5" jest temat "Zmiana zegarów 919 na 920 CAN Działa!", przeczytaj go.

 

Czytam właśnie ten temat, dzięki za radę ale póki co piszę, o wymianie zegarów na takie same, a ja mam Passata przed Liftem i chciałbym zegary po lifcie bądź inne niż standardowe przed liftem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytam właśnie ten temat, dzięki za radę ale póki co piszę, o wymianie zegarów na takie same, a ja mam Passata przed Liftem i chciałbym zegary po lifcie bądź inne niż standardowe przed liftem.

 

kolego nie jest to wykonalne. Jeżeli podobają ci sie zegarki poliftowe to pewnie dlatego że maja ramki bo to jedyna różnica no i może w tarczach( wszystko do kupienia na allegro) licznik musisz szukać identyczny jak masz. Najpierw napisz co masz popsute w liczniku że musisz licznik wymienić ale to raczej nie w tym dziale. odezwij się do na PW coś może poradzimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie, które brzmi następująco:

 

Posiadam Passata '99 wymieniłem w nim zegary ze "zwykłych" na "FL'owskie" z 1/2fis, natomiast na wyświetlaczu nie pokazuje mi się temperatura zewnętrzna, VAG pokazał mi również błędy czujnika G17,

 

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

 

Czy wie ktoś jak poradzić sobie z tym problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wie ktoś jak poradzić sobie z tym problemem?

 

Wymienić czujnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam i czytam, wiem, że te nowe liczniki wyglądają świetnie. Ale jeżeli zależy komuś tylko na chromowanych ramkach, to zamiast zabawy z vag-iem, pinami, immo, można dołożyć same chromowane obwódki. licznik zostaje ten sam, bez ryzyka czy będzie działał. Wykonałem to u siebie (Passat 1998r), sprawa nie jest tak trudna jak wynika to z opisu na niektórych forach (całość 90 minut), a efekt finalny - naprawdę super. W razie potrzeby mogę pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Posiadam Passka 2000r. z szyną CAN. Chciałbym podmienić licznik jak w temacie lecz nie posiadam odpowiedniego sprzętu. Stąd pytanie czy jest ktoś z woj. opolskiego kto podjąłby się podmianki. Oczywiście nie za darmo :)

Mój licznik: 3B0920822A

Nowy licznik: 3B0920825A

Pozdrawiam i czekam na info...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem z k-k co potrzebujesz zrobić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie:

Aktualnie posiadam licznik full fis passat b5 / 99 rok / diesel

Podświetlenie wyblakło , fiss po nagrzaniu blaknie i jest prawie nie do odczytania.

 

Czy wchodzi w grę wymiana na full fis z wersji poliftowej, czy tylko full fis z 3b ?

 

Oraz czy jest szansa na reanimacje fissa ? foto poniżej (jeszcze na zimnym silniku)

 

IMG_1127.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szybkie pytanie:

Aktualnie posiadam licznik full fis passat b5 / 99 rok / diesel

Podświetlenie wyblakło , fiss po nagrzaniu blaknie i jest prawie nie do odczytania.

 

Czy wchodzi w grę wymiana na full fis z wersji poliftowej, czy tylko full fis z 3b ?

 

Oraz czy jest szansa na reanimacje fissa ? foto poniżej (jeszcze na zimnym silniku)

 

[ATTACH=CONFIG]131727[/ATTACH]

 

trzeba na nowo przylutować ścieżkę wyświetlacza FISS u dobrego elektonika a płaciłem koło (100) i gitarka jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po konsultacjach , życzą sobie po 400 zł w pomorskim ... więc chyba mija się z celem. . .

Pełny fiss z poliftowej podejdzie bez większych problemów ? bo nawet jego zakup wraz z przeprogramowaniem immo wyjdzie taniej ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz u siebie CAN wiec to nie będzie takie łatwe. Jezeli wymienisz komputer to wtedy tak. Poluj na okazje bo i za 200 mozna kupić licznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Jeżu. Potrzebuje sczytać eeprom z fabrycznego licznika immo2 i przerobić go tak żeby działał po wsadzeniu w licznik z FLa immo3..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miałem w pasku B5 3B 99r 1/2 FIS 115 KM AJM licznik normalny ten przed liftowy num. 3B0 920 822 A producent VDO, a zmieniłem na licznik poliftowy też 1/2 FIS num. 3B0 920 825 A producent VDO i wszytko działa oprócz temperatury tzn. nie pokazuje mi temperatury tylko są kreski zastosowałem się do tej instrukcji poniżej i podpiołem wszystko dobrze:

 

-czujnik tem. należy podpiąć bezpośrednio do licznika pin26 T32b (normalnie jest wpięty pin8 T12 w climatroniku)

- upewnić się że jest połączenie między pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy

- połączyć pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line

- połączyć pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line

 

w zielonej wtyczce od licznika miałem już obsadzony fabrycznie kabel z pinem 26, więc do tego kabla dołączyłem kabel z wtyczki klimy(wypiołem pin 8 z wtyczki 12 pinowej klimy i dołączyłem go do kabla we wtyczne zielonej 32 pinowej czyli do kabla z pinem 26)

na fotach w tych zielonych kółkach pokazałem dołączone kabelki pin 26 T32b(zielona wtyczka licznika), a do niego pin8 z T12

http://img30.otofotki.pl/sr805_zielona-wtyczka.jpg.html

 

natomiast we wtycze zielonej licznika miejsca na kable z pinami 8 i 9 były wolne, tak samo było z miejscami na kable z pinami 2 i 3 we wtycze od klimy też były wolne

http://img30.otofotki.pl/pa363_zielona-wtyczka-1.jpg.html

 

w niebieskiej wtyczce od licznika miałem już obsadzony fabrycznie kabel z pinem 25, więc od kabla z wtyczki klimy pin 1 dołączyłem kabel (wpiołem się w kabel pin 1 we wtyczce 12 pinowej klimy i dołączyłem do kabla we wtyczne niebieskiej 32 pinowej do kabla z pinem 25)

na fotach w tych zielonych kółkach pokazałem dołączone kabelki pin 25 T32a(niebieska wtyczka licznika),a do niego kabel z pinu 1 z T12

http://img30.otofotki.pl/zl741_niebieska-wtyczka.jpg.html

 

--efektem tego dokładania kabli jest po zapłonie przez kilka sekund migająca temperatura potem już nie miga (pokazuje 3 st. C) na wyświetlaczu licznika w tym miejscu gdzie były wczesniej kreski, a na panelu klimatronika pokazuje 5 st. C

świecąca się kontrolka poduszki powietrznej i napis na wyświetlaczu AIRBAG FATHER(czy coś takiego)

--pojawiły się kreski w tym miejscu gdzie pokazuje spalanie w litrach/100km oraz kreski w miejscu gdzie pokazuje średnią prędkość

--i błąd na wyświetlaczu panela klimatronika 30b(albo litera b albo 6) i takie coś po zapłonie potem to ginie i jest normalny wygląd wyświetlacza

http://img30.otofotki.pl/mh395_131220111243.jpg.html

 

powiedzcie co mogłem źle podłączyć i mam zastrzeżenia co do pinów 25 i 26 we wtyczkach od licznika

 

Ponieważ pawelvw mi nie odpisał na poniższą wiadomość pw to może ktoś inny udzieli mi odpowiedzi..

 

Moja wiadomość dotycząca powyższego podłączenia przez pawelvw:

"pawelvw

 

powiedz mi jeszcze taką rzecz.. bo Ty np miałeś już kabel w pinie 26 zielonej wtyczki T32b od licznika więc Ty do tego kabla dołączyłeś kabel z wtyczki klimy z pinu 8 wtyczki 12 pinowej klimy. Czyli dolutowałeś do kabla który już tam był. A dlaczego dolutowałeś, a nie prześledziłeś kabel od pinu 26 wtyczki zielonej T32b do jego końca (czyli zapewne gdzieś do jakiegoś innego pinu innej wtyczki) i nie wyciągnąłeś tego drugiego końca kabla i nie wpiąłeś właśnie do pinu 8 wtyczki T12 w climatroniku? Tak samo zrobiłeś w niebieskiej wtyczce od licznika bo miałeś już obsadzony fabrycznie kabel z pinem 25.

Mnie sie wydaje że te stare kable które już miałeś w pinach 26 T32b i 25 T32a (do kótrych dolutowywałeś) nie sa poprostu używane bo licznik z FL inaczej się komunikuje niż stary co miałeś.. Chyba ze ja czegoś nie rozumiem.. "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności