zima18 Zgłoś #101 Napisano 4 Stycznia 2010 Gbelsik tarcz nie przekładał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #102 Napisano 4 Stycznia 2010 (edytowane) Całe zegary do twojego rocznika to jest spory problem,ale samą obudowę da radę.Nie wiem czy tarcze nie trzeba przekładać,ale spróbuj zapytać gbelsa on przekładał. Oczywiście nie proponuje zakładania całych zegarów od Passata B5FL czyli z szyną can do Passata B5 przed fl bez can. Mówie o tym aby Ryszard znowu nie łapał mnie za słówka Mam na myśli zakup całych zegarów od B5 FL aby zamienić sobie przednia szybke z ringami oraz wskazówki Na upartego pozostała reszta może iść jeszcze do ludzi Sam tak kiedyś wykonalem i efekt jest ok Acha i z tarczami proponuje nie kombinować,bo niektóre kontroli sa w innych miejscach Edytowane 4 Stycznia 2010 przez krzyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #103 Napisano 4 Stycznia 2010 to super to nie bedzie droga taka operacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #104 Napisano 10 Stycznia 2010 Oczywiście nie proponuje zakładania całych zegarów od Passata B5FL czyli z szyną can do Passata B5 przed fl bez can. Mówie o tym aby Ryszard znowu nie łapał mnie za słówka Mam na myśli zakup całych zegarów od B5 FL aby zamienić sobie przednia szybke z ringami oraz wskazówki Na upartego pozostała reszta może iść jeszcze do ludzi Sam tak kiedyś wykonalem i efekt jest ok Acha i z tarczami proponuje nie kombinować,bo niektóre kontroli sa w innych miejscach Nie łapałem ciebie za słowa:),to była odpowiedź na 95 post kolegi Yunivers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
D@vid Zgłoś #105 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam wszystkich forumowiczów jestem nowy i swieży :-) Mam paska z 20-12-98 1.9 tdi 110KM z komputerem MFA manetka moge sprawdzic ile pali i takie tam. Moje pytanie brzmi czy moge sobie podmienic licznik od 3BG z pelnym fis albo 1/2 fis rowniez od disla i zalozyc zaprogramowac immo. i wszystko bedzie ok? Czy nic sie nie da zrobi. Pozdrawiam i oczekuje jakiejs odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #106 Napisano 21 Stycznia 2010 (edytowane) Witam wszystkich forumowiczów jestem nowy i swieży :-)Mam paska z 20-12-98 1.9 tdi 110KM z komputerem MFA manetka moge sprawdzic ile pali i takie tam. Moje pytanie brzmi czy moge sobie podmienic licznik od 3BG z pelnym fis albo 1/2 fis rowniez od disla i zalozyc zaprogramowac immo. i wszystko bedzie ok? Czy nic sie nie da zrobi. Pozdrawiam i oczekuje jakiejs odp Nie nie możesz sobie podmienić licznika od 3BG.Jak poczytasz ten watek dokładnie to znajdziesz odpowiedź na następne twoje pytanie-dlaczego? Edytowane 21 Stycznia 2010 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
D@vid Zgłoś #107 Napisano 21 Stycznia 2010 Ale dlaczego? Nie mam tej szyny CAN?? od czytania tego wszytkiego to mam taki mentlik w glowie ze juz nic nie rozumiem i dlatego zadalem wlasnie to pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #108 Napisano 21 Stycznia 2010 Ale dlaczego?Nie mam tej szyny CAN?? od czytania tego wszytkiego to mam taki mentlik w glowie ze juz nic nie rozumiem i dlatego zadalem wlasnie to pytanie. Właśnie odpowiedziałeś sobie,nie masz komunikacji licznika po CANie,które było od połowy 1999 roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin1505 Zgłoś #109 Napisano 21 Stycznia 2010 Witajcie koledzy. to i ja sie podepne pod tematto powiedzcie mi taka rzecz czy po wymianie licznika z 1/2 fis z canem od b5 na pelen fis od b5 fl bedzie wyswietlac wszystkie info tak jak w pasku po lifcie tzn. info o otwartych aktualnie dzrwiach,ile km do przejechania na baku itp.jednym slowem czy bedzie to jak w b5 fl. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #110 Napisano 21 Stycznia 2010 Dotarłem kiedyś do gościa na forum Elektrody który twierdzi że taka podmiana jest możliwa i że wykonał ją u siebie. Z tego co mi powiedział to najlepszy jest licznik 2001r. i potrzebny z tego roku jest również sensor poduszek. Miałem sie z nim skontaktować na gg i miał mi powiedziec co i jak w razie problemów. Padł mi komputer i miesiąc byłem bez gg wiec nie mogłem z nim porozmawiać na ten temat a teraz sie nie odzywa:( Co sądzicie o takiej podmianie? Może coś w tym jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #111 Napisano 22 Stycznia 2010 Dotarłem kiedyś do gościa na forum Elektrody który twierdzi że taka podmiana jest możliwa i że wykonał ją u siebie. Z tego co mi powiedział to najlepszy jest licznik 2001r. i potrzebny z tego roku jest również sensor poduszek. Miałem sie z nim skontaktować na gg i miał mi powiedziec co i jak w razie problemów. Padł mi komputer i miesiąc byłem bez gg wiec nie mogłem z nim porozmawiać na ten temat a teraz sie nie odzywa Co sądzicie o takiej podmianie? Może coś w tym jest? Jeśli tego dokonał i jest to możliwe to zbadaj sytuacje bo na pewno nie jedna osoba z korzystała by z jego pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #112 Napisano 24 Stycznia 2010 może komuś to pomoże i prosze o opis tego http://moto.allegro.pl/item885855143_mfa_full_fis_mdf_vw_seat_skoda_audi_nowos.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczitu Zgłoś #113 Napisano 31 Stycznia 2010 kolego czego dotyczyła ta aukcja ,bo dziś już jej nie ma ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzygit Zgłoś #114 Napisano 3 Lutego 2010 Po przeczytaniu całego postu wywnioskowałem że można założyć szybkę zegarów z chromowaną obwódką od 3BG do 3B.Tarcze natomiast nie pasują ponieważ niektóre kontrolki są umiejscowione w innym miejscu(np.kluczyk immo).A jak sprawa ma się do wskazówek? Jest możliwość przekładki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #115 Napisano 3 Lutego 2010 A jak sprawa ma się do wskazówek? Jest możliwość przekładki? Tak,wskazówki można spokojnie przełożyć z licznika z Passata B5FL do licznika w Passacie B5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gorgi79 Zgłoś #116 Napisano 16 Lutego 2010 Ja mam licznik od 3BG ale nie wiem w jaki sposób został przełożony bo już takie auto kupiłem:) zauważyłem tylko jeden problem, licznik nie pokazuje mi prawidłowej prędkości. Z tego co się zorientowałem to problem może polegać na tym, że te liczniki są inaczej zeskalowane, bo w 3BG 100km/h jest odkładnie na środku zegara, a w 3B nieco z lewej strony. Dodam że licznik jest 1/2 FIS Mam jeszcze jedno pytanie. W tej górnej części FIS (tam gdzie wyświetlają się kontrolki) nie mam pełnego podświetlenia. Wygląda to tak jakby przepaliły się "żarówki" które podświetlają te kontrolki. Jak można naprawić to podświetlenie, czy to faktycznie mogą być te "żarówki", czy to coś poważniejszego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #117 Napisano 16 Lutego 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. W tej górnej części FIS (tam gdzie wyświetlają się kontrolki) nie mam pełnego podświetlenia. Wygląda to tak jakby przepaliły się "żarówki" które podświetlają te kontrolki. Jak można naprawić to podświetlenie, czy to faktycznie mogą być te "żarówki", czy to coś poważniejszego? Tam nie ma podświetlenia, tam tylko wyświetlają się kontrolki. Nad FIS'em powinno być czarno, bo masz wyświetlacz 1/2 FIS, a nie pełny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forsius Zgłoś #118 Napisano 16 Lutego 2010 (edytowane) no to ja wam trochę namieszam w tych wiadomościach - nie do końca prawdą jest ze CAN był dopiero od lipca 1999 (owszem był ale.. w benzynowych, w dieslach - przynajmniej golf 4 - spotkałem już auta z roku 1998 w których licznik z CAN zagadał pomimo, że oryginalnie była wersja bez CANa. Sa 2 możliwości sprawdzenia - 1 - troszkę że tak powiem na wariata - odpalacie auto wyjmujecie zegary oryginalne na pracującym silniku i wkładacie te z CAN - jeśli obrotek zagada - możecie ten licznik zamontować. Problem może się pojawić z 1 rzeczą - kontrolką airbag - bo niestety info ze sterownika silnika idzie a nie zawsze idzie już info o airbag. Druga możliwość - wyjmujecie stary licznik na wyłączonym silniku, wkładacie nowy, dopasowujecie kluczyk, jak odpali i obrotek ruszy to można dalej sobie dłubać. 1 wersja jest dla osób które np chcą tylko sprawdzić czy zagada a nie mają możliwości na szybko odczytać pin immo. Oczywiście mówię o włożeniu zegarów nie FL - bo tam i inna pompa ABS Edytowane 16 Lutego 2010 przez forsius Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gorgi79 Zgłoś #119 Napisano 17 Lutego 2010 Tam nie ma podświetlenia, tam tylko wyświetlają się kontrolki. Nad FIS'em powinno być czarno, bo masz wyświetlacz 1/2 FIS, a nie pełny. No właśnie, może źle napisałem ale na tej części niepodświetlanej tam gdzie są kontrolki na przykład tylko w połowie świeci mi się kontrolka od płynu spryskiwaczy. Właśnie nie wiem w jaki sposób te kontrolki się wyświetlają, czy każda ma osobną żaróweczkę, czy jakoś inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karrewagen Zgłoś #120 Napisano 2 Marca 2010 czy można wymienić samą przednią szybkę w liczniku bo mi się uszkodziła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach