Skocz do zawartości

forsius

  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O forsius

  • Urodziny 09.07.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Skarżysko

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wg mnie nie - 1,8t 97 to sterownik silnika bez CAN. Jeśli mam rację to licznik w Twoim samochodzie ma numer 3B0 919 860 A czyli dla wersji bez CAN (sygnał obrotów po kablu do pinu 11 wtyczki zielonej licznika). Jeśli pisze błędną informację to niech mnie ktoś poprawi, ale wg mnie tylko full fis analog tu wejdzie
  2. zmieniamy wartości w komforcie aby z angola stał się europejczykiem: 04358 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 04359 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 04360 zmiana wartości z 16 na 255 lub na 64 Edytuję post bo dzisiaj miałem możliwość sprawdzenia komfortu z angola i miał wartość 16 - co ciekawe stary miał wartość 255. Wprowadzenie wartości 64 już poprawiło pracę ale skoro w starym 255 to i tu tak dałem. W tym czasie wyszło ze komfort jest w wersji sedan a wkładany był do golfa wersja Hb. Gdyby u was głupiał zamek klapy to należy sprawdzić komórki 04352 wartość 33 - variant, 8-hb 04353 wartość 33 - variant, 8-hb 04354 wartość 33 - variant, 8-hb
  3. sprawdzone - kręcone - bez zmian
  4. no tylko jak i skąd wziąć soft
  5. Znajomy ma passata b6 rocznik 2005 2,0TDI od nowości w rodzinie - obecny przebieg 31000km - to nie żart. Auto przez ostatnie 3 lata stało w garażu (bo jeździł passatem b3) i rozładował się akumulator (znowu - to nie żart) Po naładowaniu oczywiscie pojawił się błąd czujnika skrętu 085 ale to żaden problem - szybko rozwiazany oraz brak wspomagania - objawia się tym, że najpierw na chwile zapala się kontrolka żółta z kierownicą a po chwili jak wsuniecie dalej kluczyk zapala się czerwona i tak niestety już zostaje. Wspomaganie oczywiście nie działa - jedyny błąd który się pojawia to w grupie 44 - stering assistance - błąd 02614 014. Ze znalezionych info na stronie http://nateronline.com/Technical_Bulletins/2006.02.17_Driver_steering_recommendation_activation_and_software_programming_for_DTC.pdf zrozumiałem że jest to błąd pamięci - jeśli źle zrozumiałem to proszę, jeśli ktoś kuma po angielsku o sprostowanie. Jeśli natomiast wie ktoś jak rozwiązać problem z tym autem to też proszę o pomoc
  6. dokładnie w komforcie tepek88 - zrobiłeś sobie już ?
  7. no to teraz ja mam problem - zegary immo 3 (golf 4)ale firmy bosch - mam wsad - kto wie które komórki trzeba skopiować do licznika VDO
  8. a nie prościej i taniej zamontować przekaźnik składanych lusterek? n aallegro koszt 40zł + podstawka i kilka przewodów
  9. no to ja wam trochę namieszam w tych wiadomościach - nie do końca prawdą jest ze CAN był dopiero od lipca 1999 (owszem był ale.. w benzynowych, w dieslach - przynajmniej golf 4 - spotkałem już auta z roku 1998 w których licznik z CAN zagadał pomimo, że oryginalnie była wersja bez CANa. Sa 2 możliwości sprawdzenia - 1 - troszkę że tak powiem na wariata - odpalacie auto wyjmujecie zegary oryginalne na pracującym silniku i wkładacie te z CAN - jeśli obrotek zagada - możecie ten licznik zamontować. Problem może się pojawić z 1 rzeczą - kontrolką airbag - bo niestety info ze sterownika silnika idzie a nie zawsze idzie już info o airbag. Druga możliwość - wyjmujecie stary licznik na wyłączonym silniku, wkładacie nowy, dopasowujecie kluczyk, jak odpali i obrotek ruszy to można dalej sobie dłubać. 1 wersja jest dla osób które np chcą tylko sprawdzić czy zagada a nie mają możliwości na szybko odczytać pin immo. Oczywiście mówię o włożeniu zegarów nie FL - bo tam i inna pompa ABS
  10. jeśli auto będzie odblokowane z alarmu czyli otworzyłeś pilotem to odpięcie aku nie ma prawa załączyć syreny - natomiast jeśli ktoś np zamknął pilotem auto a zostawił tylko maskę otwartą żeby odpiąć aku - to odpięcie ku - wzbudzi alarm. Co innego jeśli ktoś chce np odłączyć całkiem syrenę - wtedy trzeba grzebać w eepromie modułu komfort i dezaktywować ją ręcznie. Tak samo można dezaktywować gdy komfort ma uruchomioną opcję załączeni sie jeśli uruchamiasz alarm pilotem a otwierasz kluczykiem (np ktoś pod sklepem otwiera auto łamakiem) - alarm nadal aktywny
  11. można - odezwij się na pw lub gg 3777887
  12. wcale zamiana nie jest taka trudna jak tu opisują - musiz kupić nagrzewnicę climatronic z wiązką do panelu (czyli nie może być zdekompletowana) - koszt na allegro od 200 wzwyż + panel climatronic (od 50 do 100)+ czujnik nasłonecznienia (cena od 50 do 100 + wtyczka 20zł) + czujnik temp zewnętrznej cen aod 50 do 100 z kabelkiem. Jedziesz na stacje - wyuszczaja płyn, wracasz, zdejmujesz deskę (nie wiem czyw passacie sie da bez zdejmowania dechy ale po zdjeciou możesz ładnie poprowadzić kable), wymieniasz nagrzewnicę + dolutowujesz kilka kabli (w razie problemów opiszę które), zakłądasz czujnik nasłonecznienia i panel, dokłądasz czujnik temp. zewn w zderzak przy okazji dociagajaąc kabelki. Nabijasz ponownie klimę. Cieszysz sie z luksusu
  13. Moduł komfort oznaczony 1J0 959 799AH - opis "awarii" Zamykacie auto kluczykiem lub pilotem a otwieracie kluczykiem lub złodziej łamakiem. W większości przypadków odblokowanie kluczykiem powoduje wyłączenie alarmu a więc i złodziej ma pełne pole do popisu. W większości ale.. w module komfort który ja posiadam i mój szwagier po otwarciu kluczykiem po 15 sekundach lub też po przekręceniu stacyjki załącza się alarm i wyje do upadłego- po zamontowaniu syrenki z własnym zasilaniem (też VW - złodziej ma mało czasu na odblokowanie). Czemu to opisuję - bo wmawiano mi że to wada tego alarmu lub źle zamontowałem - ok ale u szwagra jest oryginał a tylko ja dokładałem szyby i central z komfortem - więc raczej nie. Siedząc a raczej dłubiąc w epromie doszedłem do wniosku, że można to aktywować w module komfort za pomocą programu VDC - należy zmienić 3 wartości w epromie wartość 4537 - z 255 przestawiamy na 8 (włączenie wycia po otwarciu kluczykiem) wartość 4543 - z 255 przestawiamy na 8 wartość 4549 - z 255 przestawiamy na 8 Mam prośbę jak ktoś ma czas i ochotę niech sprawdzi - ja to sprawdziłem na 2 modułach komfort
  14. wystarczy zakodować na Kanadę (3) i będzie gong zostawionego kluczyka - wada - zegar 12 godzinny zamiast 24 natomiast kodowanie na Arabię Saudyjską (6) faktycznie daje buzer powyżej 120km/h ale podobno taki wymóg tam jest --- scalone --- po co - nad pedałem hamulca masz czujnik - wystarczy się tam wpiąć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności