kenor18 Zgłoś #1 Napisano 19 Czerwca 2010 witam mam pytanie odnosnie czujnika oleju w pasku b3 1.8 rp otoz zapala mi sie co jakis czas kontrolka oleju i brzeczy cisnienie oleju sprawdzane w normie na cylindrach tez ok pompa pracuje czujniki zmieniane podmieniane nic nie pomaga i chcialbym to jakos odlaczyc wkurza mnie to da rade jakos to zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hutnik Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2010 Zobacz filtr jeśli to filtron wymien na inny,wojowałem trochę z tym brzęczykiem ,wymień filtr jeśli pomoze stawiasz browarka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko Zgłoś #3 Napisano 19 Czerwca 2010 czujnik może jest walnięty, ja ostatnio też wymieniałem bo leciał mi olej przez ten czujnik, kosztował 13 zł najtańszy, 20 zł najdroższy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2010 narazie wziolem polaczylem mase z czujnikiem na filtrze i narazie nie miga/brzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2010 Bardzo dobry sposób na zatarcie silnika. Czujnik nie zabrzęczy, to fakt. Ale mogą zabrzęczeć panewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 20 Czerwca 2010 narazie wziolem polaczylem mase z czujnikiem na filtrze i narazie nie miga/brzeczy. kombinacje tego typu sa niebezpieczne ! sprawdales cisnienie oleju na czujniku ? na cylindrach to troche inne cisnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #7 Napisano 20 Czerwca 2010 narazie wziolem polaczylem mase z czujnikiem na filtrze Totalne zaskoczenie... ....kabelek od czujnika podany na masę powinien spowodować ze kontrolka będzie sie świecić cały czas... ...a jest odwrotnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #8 Napisano 20 Czerwca 2010 ....kabelek od czujnika podany na masę powinien spowodować ze kontrolka będzie sie świecić cały czas... ??? Licznik myśli że ciśnienie oleju jest cały czas, pod warunkiem że połączył masę z czujnikiem niskiego ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hutnik Zgłoś #9 Napisano 20 Czerwca 2010 Powtórzę jak mantrę wymień filtr oleju.:fajny:doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 20 Czerwca 2010 proponuje spuscic olej bedziesz wiedzial co naprawiac a ze silnik bedzie wyciagniety to latwiej bedzie czujnik naprawic !! sory za ostrosc ale jak ci sie nie chce naprawic tego to tak sie to skonczy po to ktos to wymyslil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #11 Napisano 20 Czerwca 2010 Jest kontrola styków czujników, więc samo wywalenie i zwarcie nie jest takie proste. Nie będę szczegółowo objaśniał. Jeśli ktoś ma możliwość, to radzę sprawdzić na manometrach momenty przełączenia ich styków. Wystarczy podłączyć czujniki do instalacji sprężonego powietrza wyposażonej w reduktor ciśnienia z jego regulacją. Najlepiej jest wkręcić manometr zamiast czujników i sprawdzić oba ciśnienia oleju. Potem do sprawdzenia filtr oleju a następnie zaworek spiętrzający będący w podstawie filtra..... Do tego trzeba odkręcić podstawę filtra od bloku, ponieważ z tej strony jest on wkręcony... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hutnik Zgłoś #12 Napisano 20 Czerwca 2010 Panowie palicie zioło czy co ?manometry ,zaworek spiętrzający.kolega napisał że czujniki sprawne,ciśnienie jest,uczono mnie żeby zaczynać naprawiać od rzeczy naiprostszych a dopiero potem szukać dalej ,pisałem o filtrze bo miałem identyczny przypadek ,środek filtra się rozsypal i w pewnych momentach blokował przeplyw oleju skutek -brzęczyk-:doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #13 Napisano 20 Czerwca 2010 Panowie palicie zioło czy co ?manometry ,zaworek spiętrzający.kolega napisał że czujniki sprawne,ciśnienie jest,uczono mnie żeby zaczynać naprawiać od rzeczy naiprostszych a dopiero potem szukać dalej ,pisałem o filtrze bo miałem identyczny przypadek ,środek filtra się rozsypal i w pewnych momentach blokował przeplyw oleju skutek -brzęczyk-:doh a ty palisz ? bo jak nie to zacznij to sie moze wyluzujesz kolega napisal ze zapala mu sie a nie swieci wiec moze raz ma dobre a raz nie wiec w czym problem ? ponowie prosbe spuscic olej to wtedy bedzie latwiej sprawdzic po zatarcu co powoduje ze cisnienie w ukladzie smarowania spada witam mam pytanie odnosnie czujnika oleju w pasku b3 1.8 rp otoz zapala mi sie co jakis czas kontrolka oleju i brzeczy cisnienie oleju sprawdzane w normie na cylindrach tez ok pompa pracuje czujniki zmieniane podmieniane nic nie pomaga i chcialbym to jakos odlaczyc wkurza mnie to da rade jakos to zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hutnik Zgłoś #14 Napisano 20 Czerwca 2010 (edytowane) wojta :gdy kolego wytrzezwiejesz to pogadamy na razie to co piszesz to bełkot .:zapala mu sie a nie swieci:: Edytowane 21 Czerwca 2010 przez Hutnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #15 Napisano 20 Czerwca 2010 wojta :gdy kolego wytrzezwiejesz to pogadamy na razie to co piszesz to bełkot .:zapala mu sie a nie swieci::Proszę admina o zamknięcie tematu. sam wytrzezwiej i nie obrazaj innych masz zly dzien nie odpalaj kompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #16 Napisano 21 Czerwca 2010 Proszę admina o zamknięcie tematu. A dlaczego admin ma zamykać ten wątek i w dodatku na Twoje życzenie? Co innego czyszczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #17 Napisano 21 Czerwca 2010 Chlopaki spoko i dzieki za info ale powiem tak cisnienie oleju cisnienie na cylindrach pruby olejowe sprawdzana pompa oleju i sprawdzane byly czujniki orginalne wyciagane z innych aut po pare sztuk i wszystko jest u mnie w normie na to wychodzi.co mi pozostaje jedynie to wymiana oleju i filtra albo zajrzec do elektryki bo silnik chodzi prawidlowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #18 Napisano 21 Czerwca 2010 Chlopaki spoko i dzieki za info ale powiem tak cisnienie oleju cisnienie na cylindrach pruby olejowe sprawdzana pompa oleju i sprawdzane byly czujniki orginalne wyciagane z innych aut po pare sztuk i wszystko jest u mnie w normie na to wychodzi.co mi pozostaje jedynie to wymiana oleju i filtra albo zajrzec do elektryki bo silnik chodzi prawidlowo. jak wymiana filtra nie pomoze to zrzuc miske olejowa i wyczysc z dolu bo pewnie cisnienie ci spada bo smok jest zawalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuner 63 Zgłoś #19 Napisano 21 Czerwca 2010 Ale fajny temat :kciukizaraz mi sie humor poprawil i chyba se tez zapale , ale wracajac do problemu nie mialem ale znajomy mial takie cos i wymiana filtra oleju pomogla (oleju nie wymienial bo skapiec z niego ) a mial przed tem filtr z Filtrona.Jezeli nie pomoze to zanim sciagniemy miske olejowa mozna zastosowac taki plyn do mycia silnika ,dolewamy go do oleju i jezdzimy okolo 200 km a potem spuszczamy i wymieniamy na nowy.Robilem to w 2 autach z powodzeniem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hutnik Zgłoś #20 Napisano 21 Czerwca 2010 No widzisz Wojta jak chcesz to piszesz z sensem.A za tamto sorka:kumple poniosło mnie,wracając do tematu filtron robi badziewne filtry i potem sa problemy.:glaszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach