Skocz do zawartości
kenor18

czujnik oleju i odlaczenie

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie odnosnie czujnika oleju w pasku b3 1.8 rp otoz zapala mi sie co jakis czas kontrolka oleju i brzeczy cisnienie oleju sprawdzane w normie na cylindrach tez ok pompa pracuje czujniki zmieniane podmieniane nic nie pomaga i chcialbym to jakos odlaczyc wkurza mnie to da rade jakos to zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz filtr jeśli to filtron wymien na inny,wojowałem trochę z tym brzęczykiem ,wymień filtr jeśli pomoze stawiasz browarka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik może jest walnięty, ja ostatnio też wymieniałem bo leciał mi olej przez ten czujnik, kosztował 13 zł najtańszy, 20 zł najdroższy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

narazie wziolem polaczylem mase z czujnikiem na filtrze i narazie nie miga/brzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry sposób na zatarcie silnika. Czujnik nie zabrzęczy, to fakt. Ale mogą zabrzęczeć panewki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
narazie wziolem polaczylem mase z czujnikiem na filtrze i narazie nie miga/brzeczy.
kombinacje tego typu sa niebezpieczne ! sprawdales cisnienie oleju na czujniku ? na cylindrach to troche inne cisnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
narazie wziolem polaczylem mase z czujnikiem na filtrze

Totalne zaskoczenie...

....kabelek od czujnika podany na masę powinien spowodować ze kontrolka będzie sie świecić cały czas...

...a jest odwrotnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
....kabelek od czujnika podany na masę powinien spowodować ze kontrolka będzie sie świecić cały czas...

???

Licznik myśli że ciśnienie oleju jest cały czas, pod warunkiem że połączył masę z czujnikiem niskiego ciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę jak mantrę wymień filtr oleju.:fajny:doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuje spuscic olej bedziesz wiedzial co naprawiac a ze silnik bedzie wyciagniety to latwiej bedzie czujnik naprawic !! sory za ostrosc ale jak ci sie nie chce naprawic tego to tak sie to skonczy po to ktos to wymyslil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest kontrola styków czujników, więc samo wywalenie i zwarcie nie jest takie proste. Nie będę szczegółowo objaśniał.

Jeśli ktoś ma możliwość, to radzę sprawdzić na manometrach momenty przełączenia ich styków. Wystarczy podłączyć czujniki do instalacji sprężonego powietrza wyposażonej w reduktor ciśnienia z jego regulacją.

Najlepiej jest wkręcić manometr zamiast czujników i sprawdzić oba ciśnienia oleju.

Potem do sprawdzenia filtr oleju a następnie zaworek spiętrzający będący w podstawie filtra..... Do tego trzeba odkręcić podstawę filtra od bloku, ponieważ z tej strony jest on wkręcony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie palicie zioło czy co ?manometry ,zaworek spiętrzający.kolega napisał że czujniki sprawne,ciśnienie jest,uczono mnie żeby zaczynać naprawiać od rzeczy naiprostszych a dopiero potem szukać dalej ,pisałem o filtrze bo miałem identyczny przypadek ,środek filtra się rozsypal i w pewnych momentach blokował przeplyw oleju skutek -brzęczyk-:doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie palicie zioło czy co ?manometry ,zaworek spiętrzający.kolega napisał że czujniki sprawne,ciśnienie jest,uczono mnie żeby zaczynać naprawiać od rzeczy naiprostszych a dopiero potem szukać dalej ,pisałem o filtrze bo miałem identyczny przypadek ,środek filtra się rozsypal i w pewnych momentach blokował przeplyw oleju skutek -brzęczyk-:doh
a ty palisz ? bo jak nie to zacznij to sie moze wyluzujesz :) kolega napisal ze zapala mu sie a nie swieci wiec moze raz ma dobre a raz nie wiec w czym problem ? ponowie prosbe spuscic olej to wtedy bedzie latwiej sprawdzic po zatarcu co powoduje ze cisnienie w ukladzie smarowania spada
witam mam pytanie odnosnie czujnika oleju w pasku b3 1.8 rp otoz zapala mi sie co jakis czas kontrolka oleju i brzeczy cisnienie oleju sprawdzane w normie na cylindrach tez ok pompa pracuje czujniki zmieniane podmieniane nic nie pomaga i chcialbym to jakos odlaczyc wkurza mnie to da rade jakos to zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wojta :gdy kolego wytrzezwiejesz to pogadamy na razie to co piszesz to bełkot .:zapala mu sie a nie swieci:::zeco

Edytowane przez Hutnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wojta :gdy kolego wytrzezwiejesz to pogadamy na razie to co piszesz to bełkot .:zapala mu sie a nie swieci:::zeco

Proszę admina o zamknięcie tematu.

sam wytrzezwiej i nie obrazaj innych masz zly dzien nie odpalaj kompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę admina o zamknięcie tematu.

A dlaczego admin ma zamykać ten wątek i w dodatku na Twoje życzenie?

Co innego czyszczenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki spoko i dzieki za info ale powiem tak cisnienie oleju cisnienie na cylindrach pruby olejowe sprawdzana pompa oleju i sprawdzane byly czujniki orginalne wyciagane z innych aut po pare sztuk i wszystko jest u mnie w normie na to wychodzi.co mi pozostaje jedynie to wymiana oleju i filtra albo zajrzec do elektryki bo silnik chodzi prawidlowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chlopaki spoko i dzieki za info ale powiem tak cisnienie oleju cisnienie na cylindrach pruby olejowe sprawdzana pompa oleju i sprawdzane byly czujniki orginalne wyciagane z innych aut po pare sztuk i wszystko jest u mnie w normie na to wychodzi.co mi pozostaje jedynie to wymiana oleju i filtra albo zajrzec do elektryki bo silnik chodzi prawidlowo.
jak wymiana filtra nie pomoze to zrzuc miske olejowa i wyczysc z dolu bo pewnie cisnienie ci spada bo smok jest zawalony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale fajny temat :kciukizaraz mi sie humor poprawil i chyba se tez zapale , ale wracajac do problemu nie mialem ale znajomy mial takie cos i wymiana filtra oleju pomogla (oleju nie wymienial bo skapiec z niego ) a mial przed tem filtr z Filtrona.Jezeli nie pomoze to zanim sciagniemy miske olejowa mozna zastosowac taki plyn do mycia silnika ,dolewamy go do oleju i jezdzimy okolo 200 km a potem spuszczamy i wymieniamy na nowy.Robilem to w 2 autach z powodzeniem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzisz Wojta jak chcesz to piszesz z sensem.A za tamto sorka:kumple poniosło mnie,wracając do tematu filtron robi badziewne filtry i potem sa problemy.:glaszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności