Skocz do zawartości
pa.sko

Światła do jazdy dziennej + przeciw mgielne + czujnik światła

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego germar a gdzie znajduje się ta wtyczka "e" bo chciałbym właśnie to tak podpiąć.

I dugie pytanie gdzie znajduje się zasilanie postojówek bo nie chce ingerować w org. wiązki i je odizolowywać jak to większość poszła na łatwizne, pytam bo szukałem i nie znalazłem takiej opcji. Tylko prosze tak organoleptycznie wskazać palcem bo "ciemny" jestem.

W załączniku masz obrazki z wtyczkami i opisami pinów które Cię interesują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy da się zakodować światła do jazdy dziennej w moim pasacie? Rok 2009 170KM 2.0 CR

Link do zrzutów ekranu, może ktoś mi podpowie czy się da: https://www.dropbox.com/s/vey8bi0gp5c7gfp/Passat%20B6%202009%20%281%29.pdf

 

Chodzi mi o coś takiego jak ma oryginalnie np: SKODA OCTAVIA II rok 2010.

Pozycja przełącznika AUTO.Po przekręceniu kluczyka palą przeciwmgielne (jest opcja na FIS włączenia lub wyłączenia). Jak robi się zmrok to zapalają się xenony i reszta. Pozostałe opcje bez zmian czyli pozycja 0 - też się palą przeciwmgielne, reszta pozycji przełącznika bez zmian czyli 1 i pozycyjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakodować można, ale chyba bez opcji przełączania na fisie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to zakodować? Gdzie zaznaczyć i co? żeby było OK i zgodnie z przepisami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz zakodować światła światła północnoamerykańskie, dodatkowo realizowane przez przeciwmgielne.

A żeby było legalnie musi być jeszcze na tych lampach homologacja drl, co można uzyskać przez swap lamp z fabii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod ten temat z moim pytaniem ... może tutaj ktoś miał jakieś doświadczenia z tym co chciałbym wiedzieć ....

Myślę o włożeniu w przeciwmgielne światła tych oto żarówek :

http://allegro.pl/h11-cree-can-bus-przeciwmgielne-vw-passat-3c2-i3017297363.html

Ktoś się wypowie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj od gwarancje na te zarówki,

bralem od tych misiów kiedyś i po 3-4 miesiącach połowa diód w zarówce zrobila sobie dyskoteke, tzn mrygając jak im sie podoba, reszta swieci normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapytaj od gwarancje na te zarówki,

bralem od tych misiów kiedyś i po 3-4 miesiącach połowa diód w zarówce zrobila sobie dyskoteke, tzn mrygając jak im sie podoba, reszta swieci normalnie

 

Używam halogenów jako światła dzienne ( wiem wiem , nie do końca legalnie ) ... i zastanawiam się jak to będzie świecić kiedy będę chciał żeby halogeny spełniły funkcję , do której są przewidziane ...

Ogólnie jak świeciły Ci te żarówki ?? Brałeś te z 27 ledami ?? Ogólnie bardziej zastanawiam się nad tymi z jedną diodą ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja je wywaliłem po jakimś czasie (mialem chyba 14 diód), teraz jeżdze w trybie skandynawia+ameryka z czujnikiem, (wiem ze nie do końca legalne)

ale przeglądy przechodzę i pare razy gadałem z policja na ten temat i powiedzieli ze oni sie do tego nie czepiają, no chyba ze trafię na szczawia słuzbiste to wtedy będzie słabo

Edytowane przez marekbialek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też przekodowałem sobie żeby czujnik zmierzchu zapalał mi halogeny jako "dzienne" ... u Tych kolesi z aukcji widzę tylko 2 rodzaje tych żarówek H11 ... są albo z 27 diodami albo z jedną diodą , tak jak w tym linku co podałem ... Chyba zaryzykuję i zobaczę te z tą jedną diodą CREE ... ale napiszę jeszcze ile gwarancji dają na te żarówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/swiatla-led-drl-dzienne-halogen-vw-passat-b6-jafra-i3031057345.html

 

Na taką aukcję się natknąłem - niezła alternatywa teoretycznie, jeśli ktoś chce pozostać "legalny" i nie kodować sobie trybu skandynawskiego :)

tylko cena dośc wysoka, a firma może być kogucik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to juz lepiej założyc swiatła od Fabii i też jesteś legalny za dużo niższą cene

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie z innej beczki, w zasadzie tylko teoretyczne, da rade realizować coming & leaving home za pomocą świateł postojowych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba już ktoś pisał, że nie. Chodzi o coś na wzór konkurencyjnej marki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w sumie to nawet nie wiem o jaką markę chodzi, tak pytam, bo mam wyłączone C&L H bo mi szkoda xenonów i akumulatora, ale realizowanie CLH przez inne światło (np. postojowe, halogen) byłoby ciekawą alternatywą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów i koleżanki i mam pytanko czy ktoś spotkał na rynku taki produkt..

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodatkowo zauważyłem ze przy odpalonym aucie nie mogę włączyć samych postojowych, postojowe świeca tylko przy światłach mijania. Proszę o poradę czy tak ma być czy co jest źle .

 

 

Jeszcze dzis zauwazyłem ze swiatła postojowe sa, jak przekrece manetke na swiatła posotojowe to wtedy mamy tylko dzienne (halogeny) i jak zaciagne hamulec ręczny to halogeny gasną i są światła postojowe przód i tył.

 

 

Wiec proszę o pomoc co jest nie tak ustawione.....

Hej,

nie wiem czy ktoś już Tobie to nieco rozjaśnił czy może sam do tego doszedłeś, ale wg mnie:

Pierwsze PRIMO:

Światła postojowe są podczas postoju auta! (nie ma takich warunków drogowych w których można jechać na "postojówkach")

Drugie PRIMO:

Światła Day Running Lights są do jazdy jak sama nazwa wskazuje. Jeżeli auto jest uruchomione tzn gotowe do jazdy koniec kropka. Osoba, która pisała program do sterownika musiała takie aspekty brać pod uwagę.

PRIMO ULTIMO zaciągnięty ręczny raczej unieruchamia pojazd dając możliwość pozostania na IDLE stąd odstępstwo od DRL.

Takie moje zdanie.

Inaczej zakodować Ci tego mechanik nie mógł.

Po prostu włączył tryb amerykański, później zamienił funkcję DRL świateł mijania na halogeny przeciwmgielne, w kolejnym bicie ustawił zapewne ~60% i ot całe kodowanie. Ja osobiście ustawiam 40%. Porównywałem obok siebie organoleptycznie Octavie II FL z fabrycznym zestawem DRL obok halogenów przeciwmgielnych i Octavie II bez takowych.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A w sumie to nawet nie wiem o jaką markę chodzi, tak pytam, bo mam wyłączone C&L H bo mi szkoda xenonów i akumulatora, ale realizowanie CLH przez inne światło (np. postojowe, halogen) byłoby ciekawą alternatywą.

 

Niestety się nie da. W grupie VAG taką opcję mają tylko Audi oraz SEAT Exeo (czyli też Audi. :lol2 ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności