Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

i co koledzy macie jeszcze jakieś pomysły czy koniec ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i co koledzy macie jeszcze jakieś pomysły czy koniec ?

Wydrukuj schemat plus opis wszystkich połączeń i jedź do elektryka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie widzę tylko wtyczki na presostat który jest przy prawym kielichu amortyzatora, sprawdź czy gdzieś nie wisi szeroka wtyczka chyba czteropinowa.

 

Witam.

Jest wtyczka cztero pinowa przy kielichu.

Mam trochę urwanie głowy dlatego się nie pokzywałem.Dzisiaj chwile udało mi się znależdź.Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam trochę urwanie głowy dlatego się nie pokzywałem.

Chęci na reanimację pozostały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat. Ktoś na forum przyznawał się do klimy marki Diavia. Mam części od takiej i nie widzę nigdzie czujnika ciśnienia. Normalnie powinien chyba być na przewodzie, ale są tylko złączki do napełniania. Druga dziwna rzecz - zawór rozprężny jest "nowego" typu ze złączem na płytkę, sprężarka na R134 ale z połączeniami wkręcanymi jak te na R12..? Czy ten typ tak ma czy kupiłem jakieś rękodzieło artystyczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie po swapie z 1.6 AFT na VR6 pochodzącego z B3 mam problem z klimatyzacja. Niby wszystko podłączone jak powinno być ale nie do końca. Przez 1 minutę nie mogę regulować mocy nawiewu po tej minucie zamiast temp. zewnętrznej na wyświetlaczu climatronic pokazuje sie HE. Działa wtedy tez regulacja nawiewu. I podstawowy problem z panela nie mogę załączyć sprężarki Wczoraj podłączyłem komp. pod auto i z programu można wysterować by sprężarka sie włączyła. Dodam ze VAG wyświetla brak błędów.

Zostały mi jeszcze 4 kable: czarno-żółty, czerwony, zielony, niebieski. I w komorze silnika jedna wolna kostka 2 pinowa: zielono-żółta z żółto-brązowym.

Zaznaczam ze moj Golf MK3 1.6 AFT 1996.r. a dawca Passat B3 2.8 VR6 1993.r.

Może ktoś tutaj poradzi bo na 4 innych forach cisza :/

imgp4765.th.jpgimgp4766s.th.jpgimgp4769y.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie po swapie z 1.6 AFT na VR6 pochodzącego z B3 mam problem z klimatyzacja. Niby wszystko podłączone jak powinno być ale nie do końca. Przez 1 minutę nie mogę regulować mocy nawiewu po tej minucie zamiast temp. zewnętrznej na wyświetlaczu climatronic pokazuje sie HE. Działa wtedy tez regulacja nawiewu. I podstawowy problem z panela nie mogę załączyć sprężarki Wczoraj podłączyłem komp. pod auto i z programu można wysterować by sprężarka sie włączyła. Dodam ze VAG wyświetla brak błędów.

Zostały mi jeszcze 4 kable: czarno-żółty, czerwony, zielony, niebieski. I w komorze silnika jedna wolna kostka 2 pinowa: zielono-żółta z żółto-brązowym.

Zaznaczam ze moj Golf MK3 1.6 AFT 1996.r. a dawca Passat B3 2.8 VR6 1993.r.

Może ktoś tutaj poradzi bo na 4 innych forach cisza :/

 

Ale wiesz że sprężarka od VR6 kręci się w drugą stronę niż wszystkie inne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale wiesz że sprężarka od VR6 kręci się w drugą stronę niż wszystkie inne?

 

ale czy to czasem nie mit?

 

ps. sprezarka powinna pasowac od vr6 bo ostatnio sprzedałem do 1.9 i pasowała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale wiesz że sprężarka od VR6 kręci się w drugą stronę niż wszystkie inne?

 

Nie zwracałem uwagi. Problem jest tego typu ze zostały mi te kabelki nie wiem od czego :/ a z komputera mozna wysterowac i klima się załącza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chęci na reanimację pozostały?

 

Pozostały.Nie wiem chyba dopiero za rok się za to wezmę.Bo trochę brak czasu i najważniejszego kasy.Chciałbym może powoli zbierać części.A jeszcze pytanko.Czy od golfa III manual czy klimatronik by pasował??Bo może prędzej bym coś znalazł niż od B3.Dziekuję,pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pozostały.Nie wiem chyba dopiero za rok się za to wezmę.Bo trochę brak czasu i najważniejszego kasy.Chciałbym może powoli zbierać części.A jeszcze pytanko.Czy od golfa III manual czy klimatronik by pasował??Bo może prędzej bym coś znalazł niż od B3.Dziekuję,pozdro.

 

Oba, za wyjątkiem tunelu pod deską oczywiście. A czego potrzebujesz od B3? Bo mam jakieś graty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze w sprawie tego climatronica. Zapomniałem wspomniec o tych 3 kablach ktore tez mi zostały wychodza one koło silnika. 2 brązowe i jeden bardziej cienki brązowo-czerwony. Tez ich nie mam na schemacie :/

imag0239aj.th.jpg

 

Hmm a co do kabla czarno-żółtego chyba idzie do tego czegoś od odmy co nie działa :/

imag0240bc.th.jpg

Edytowane przez KEFRZYSKI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czego potrzebujesz od B3? Bo mam jakieś graty.

 

Witam.

Praktycznie wszystko.Tak jak bym zakladal od zera.Oryginalnie byl klimatronik,ale poprzednik chamsko go zdemontowal.Został panel,pompa(na 80% do wymiany) i czujnik nasłonecznienia,i chyba termometr bo pokazuje temperaturę otoczenia.I to tyle z klimatronika.A za ile i co to za graty??A jak by mi się golf trafił to można brać w ciemno całą klime??Pozdro.

Edytowane przez Bobo PL
dopiska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak by mi się golf trafił to można brać w ciemno całą klime??

Oczywiście....może i nawet skraplacz-chłodnicę szło by dopasować, parownik trzeba by w katalogach sprawdzić czy nie jest taki sam (obudowa raczej nie podpasuje).

Sprawdż też, bo wcześniej chyba nie wspomniałem, czy na listwie odgradzającej podszybie od komory silnika na wprost wlotu powietrza do kabiny jest czujnik temp. powietrza na przekaźniki, na takiej blaszcze z dwupinową wtyczką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym się mocno zastanowił nad wkładaniem klimy z golfa, bo węże są inne, umiejscowienie presostatu też...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo węże są inne

No to faktycznie nie wiele to usprawni reanimację jak jeszcze trzeba będzie przewody przeginać itd...

Czasem atrakcyjna cena to nie wszystko....

Cofam to co napisałem że od Golfa też podejdzie....

Skupmy się na Passacie w przedziale wiekowym 93-96 (92 też ale zależy od kompresora) a wtedy wystarczy wszystko poskładać z gwarancją że musi pasować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skusiłbym się już nawet na starsze przewody w ostateczności (te zakręcane i wkręcane), są ludzie którzy potrafią przespawać złączki.. poza tym skraplacz z zaworem rozprężnym też można starszy założyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skupmy się na Passacie w przedziale wiekowym 93-96

 

Witam.

Dziś widziałem się z kumplem po jego długiej nieobecności w PL.Pracuje w Niemczech i zagadałem o klimie,aby poszukał coś na szrotach do paska po polowie 92 i na pasku rowkowym.Dopiero coś mi powie za miesiąc przy dobrych wiatrach.Dodoam że gość wie o co chodzi bo pracuje tsm jsko mechanik.Może uda się tam coś wykminić.Pozdro.I dziękuję za wszystkie wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać chyba nikt nie pomoze w moim temacie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widać chyba nikt nie pomoze w moim temacie

Jakieś schematy przegladałeś?

Ta dwupinowa wtyczka to może być albo czujnik temp. zewnętrznej (ten w podszybiu przed wlotem powietrza do kabiny) albo zawór na klapę obiegu wewnętrznego.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności