kamil vw Zgłoś #101 Napisano 23 Maja 2013 i co koledzy macie jeszcze jakieś pomysły czy koniec ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #102 Napisano 23 Maja 2013 i co koledzy macie jeszcze jakieś pomysły czy koniec ? Wydrukuj schemat plus opis wszystkich połączeń i jedź do elektryka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobo PL Zgłoś #103 Napisano 27 Maja 2013 nie widzę tylko wtyczki na presostat który jest przy prawym kielichu amortyzatora, sprawdź czy gdzieś nie wisi szeroka wtyczka chyba czteropinowa. Witam. Jest wtyczka cztero pinowa przy kielichu. Mam trochę urwanie głowy dlatego się nie pokzywałem.Dzisiaj chwile udało mi się znależdź.Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #104 Napisano 27 Maja 2013 Mam trochę urwanie głowy dlatego się nie pokzywałem. Chęci na reanimację pozostały? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_p Zgłoś #105 Napisano 28 Maja 2013 Podepnę się pod temat. Ktoś na forum przyznawał się do klimy marki Diavia. Mam części od takiej i nie widzę nigdzie czujnika ciśnienia. Normalnie powinien chyba być na przewodzie, ale są tylko złączki do napełniania. Druga dziwna rzecz - zawór rozprężny jest "nowego" typu ze złączem na płytkę, sprężarka na R134 ale z połączeniami wkręcanymi jak te na R12..? Czy ten typ tak ma czy kupiłem jakieś rękodzieło artystyczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #106 Napisano 29 Maja 2013 Panowie po swapie z 1.6 AFT na VR6 pochodzącego z B3 mam problem z klimatyzacja. Niby wszystko podłączone jak powinno być ale nie do końca. Przez 1 minutę nie mogę regulować mocy nawiewu po tej minucie zamiast temp. zewnętrznej na wyświetlaczu climatronic pokazuje sie HE. Działa wtedy tez regulacja nawiewu. I podstawowy problem z panela nie mogę załączyć sprężarki Wczoraj podłączyłem komp. pod auto i z programu można wysterować by sprężarka sie włączyła. Dodam ze VAG wyświetla brak błędów. Zostały mi jeszcze 4 kable: czarno-żółty, czerwony, zielony, niebieski. I w komorze silnika jedna wolna kostka 2 pinowa: zielono-żółta z żółto-brązowym. Zaznaczam ze moj Golf MK3 1.6 AFT 1996.r. a dawca Passat B3 2.8 VR6 1993.r. Może ktoś tutaj poradzi bo na 4 innych forach cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_p Zgłoś #107 Napisano 29 Maja 2013 Panowie po swapie z 1.6 AFT na VR6 pochodzącego z B3 mam problem z klimatyzacja. Niby wszystko podłączone jak powinno być ale nie do końca. Przez 1 minutę nie mogę regulować mocy nawiewu po tej minucie zamiast temp. zewnętrznej na wyświetlaczu climatronic pokazuje sie HE. Działa wtedy tez regulacja nawiewu. I podstawowy problem z panela nie mogę załączyć sprężarki Wczoraj podłączyłem komp. pod auto i z programu można wysterować by sprężarka sie włączyła. Dodam ze VAG wyświetla brak błędów. Zostały mi jeszcze 4 kable: czarno-żółty, czerwony, zielony, niebieski. I w komorze silnika jedna wolna kostka 2 pinowa: zielono-żółta z żółto-brązowym. Zaznaczam ze moj Golf MK3 1.6 AFT 1996.r. a dawca Passat B3 2.8 VR6 1993.r. Może ktoś tutaj poradzi bo na 4 innych forach cisza Ale wiesz że sprężarka od VR6 kręci się w drugą stronę niż wszystkie inne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #108 Napisano 29 Maja 2013 Ale wiesz że sprężarka od VR6 kręci się w drugą stronę niż wszystkie inne? ale czy to czasem nie mit? ps. sprezarka powinna pasowac od vr6 bo ostatnio sprzedałem do 1.9 i pasowała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #109 Napisano 29 Maja 2013 Ale wiesz że sprężarka od VR6 kręci się w drugą stronę niż wszystkie inne? Nie zwracałem uwagi. Problem jest tego typu ze zostały mi te kabelki nie wiem od czego a z komputera mozna wysterowac i klima się załącza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobo PL Zgłoś #110 Napisano 29 Maja 2013 Chęci na reanimację pozostały? Pozostały.Nie wiem chyba dopiero za rok się za to wezmę.Bo trochę brak czasu i najważniejszego kasy.Chciałbym może powoli zbierać części.A jeszcze pytanko.Czy od golfa III manual czy klimatronik by pasował??Bo może prędzej bym coś znalazł niż od B3.Dziekuję,pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_p Zgłoś #111 Napisano 29 Maja 2013 Pozostały.Nie wiem chyba dopiero za rok się za to wezmę.Bo trochę brak czasu i najważniejszego kasy.Chciałbym może powoli zbierać części.A jeszcze pytanko.Czy od golfa III manual czy klimatronik by pasował??Bo może prędzej bym coś znalazł niż od B3.Dziekuję,pozdro. Oba, za wyjątkiem tunelu pod deską oczywiście. A czego potrzebujesz od B3? Bo mam jakieś graty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #112 Napisano 29 Maja 2013 (edytowane) Dodam jeszcze w sprawie tego climatronica. Zapomniałem wspomniec o tych 3 kablach ktore tez mi zostały wychodza one koło silnika. 2 brązowe i jeden bardziej cienki brązowo-czerwony. Tez ich nie mam na schemacie Hmm a co do kabla czarno-żółtego chyba idzie do tego czegoś od odmy co nie działa Edytowane 29 Maja 2013 przez KEFRZYSKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobo PL Zgłoś #113 Napisano 30 Maja 2013 (edytowane) A czego potrzebujesz od B3? Bo mam jakieś graty. Witam. Praktycznie wszystko.Tak jak bym zakladal od zera.Oryginalnie byl klimatronik,ale poprzednik chamsko go zdemontowal.Został panel,pompa(na 80% do wymiany) i czujnik nasłonecznienia,i chyba termometr bo pokazuje temperaturę otoczenia.I to tyle z klimatronika.A za ile i co to za graty??A jak by mi się golf trafił to można brać w ciemno całą klime??Pozdro. Edytowane 30 Maja 2013 przez Bobo PL dopiska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #114 Napisano 30 Maja 2013 A jak by mi się golf trafił to można brać w ciemno całą klime?? Oczywiście....może i nawet skraplacz-chłodnicę szło by dopasować, parownik trzeba by w katalogach sprawdzić czy nie jest taki sam (obudowa raczej nie podpasuje). Sprawdż też, bo wcześniej chyba nie wspomniałem, czy na listwie odgradzającej podszybie od komory silnika na wprost wlotu powietrza do kabiny jest czujnik temp. powietrza na przekaźniki, na takiej blaszcze z dwupinową wtyczką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #115 Napisano 31 Maja 2013 ja bym się mocno zastanowił nad wkładaniem klimy z golfa, bo węże są inne, umiejscowienie presostatu też... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #116 Napisano 31 Maja 2013 bo węże są inne No to faktycznie nie wiele to usprawni reanimację jak jeszcze trzeba będzie przewody przeginać itd... Czasem atrakcyjna cena to nie wszystko.... Cofam to co napisałem że od Golfa też podejdzie.... Skupmy się na Passacie w przedziale wiekowym 93-96 (92 też ale zależy od kompresora) a wtedy wystarczy wszystko poskładać z gwarancją że musi pasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #117 Napisano 31 Maja 2013 skusiłbym się już nawet na starsze przewody w ostateczności (te zakręcane i wkręcane), są ludzie którzy potrafią przespawać złączki.. poza tym skraplacz z zaworem rozprężnym też można starszy założyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bobo PL Zgłoś #118 Napisano 1 Czerwca 2013 Skupmy się na Passacie w przedziale wiekowym 93-96 Witam. Dziś widziałem się z kumplem po jego długiej nieobecności w PL.Pracuje w Niemczech i zagadałem o klimie,aby poszukał coś na szrotach do paska po polowie 92 i na pasku rowkowym.Dopiero coś mi powie za miesiąc przy dobrych wiatrach.Dodoam że gość wie o co chodzi bo pracuje tsm jsko mechanik.Może uda się tam coś wykminić.Pozdro.I dziękuję za wszystkie wskazówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KEFRZYSKI Zgłoś #119 Napisano 2 Czerwca 2013 Widać chyba nikt nie pomoze w moim temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #120 Napisano 2 Czerwca 2013 (edytowane) Widać chyba nikt nie pomoze w moim temacie Jakieś schematy przegladałeś? Ta dwupinowa wtyczka to może być albo czujnik temp. zewnętrznej (ten w podszybiu przed wlotem powietrza do kabiny) albo zawór na klapę obiegu wewnętrznego. Edytowane 2 Czerwca 2013 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach