kamil vw Zgłoś #81 Napisano 17 Maja 2013 wchodzi 1250 ja wlałem 1000 miesiąc temu chodziła a jak wyskoczył błąd to było 920 a tankowałem w zeszłym roku 950 czyli przez rok ubyło 30 gram to wystarczy zmiana temperatury na takie coś układ jest szczelny na 100% stara sprężarka więdc więcej nie lałem a rzekomo minimum to 500 gram i chodzi ---------- Dodano o 17:40 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:39 ---------- wchodzi 1250 ja wlałem 1000 miesiąc temu chodziła a jak wyskoczył błąd to było 920 a tankowałem w zeszłym roku 950 czyli przez rok ubyło 30 gram to wystarczy zmiana temperatury na takie coś układ jest szczelny na 100% stara sprężarka więdc więcej nie lałem a rzekomo minimum to 500 gram i chodzi dodam że chłodnica jest ori vw 20 lat nie zamiennik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #82 Napisano 17 Maja 2013 czy to może mieć wpływ na to że klima nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #83 Napisano 17 Maja 2013 (edytowane) to jest sterownik wentylatorów a zawór rozprężny sprawdzałeś? Edytowane 17 Maja 2013 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #84 Napisano 17 Maja 2013 który to i gdzie się znajduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #85 Napisano 17 Maja 2013 jak w przekaźniku tym koło zbiorniczka z płynem zepnę plus z zielonym kablem czyli ręcznie doprowadzę plus do przekaźnika srebrnego zaczyna wszystko działać normalnie nawet wentylator z drugim biegiem załącza się prawidłowo wyjmij przekaźnik, sprawdź na ostro pod akumulatorem czy się załącza i czy dochodzi + i - do niego żeby wzbudzić cewkę w nim... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #86 Napisano 18 Maja 2013 przekaźnik sprawny sterownik daje stgnał na czujnik ciśnienia i wraca do komputera ale dalej nie daje sygnału na przekaźnik ten srebrny koło płynu chłodzącego (srebrny przekaźnik od załączenia kompresora) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #87 Napisano 18 Maja 2013 interesują Cię 2 i 27 pin największej kostki wychodzącej ze sterownika. Może przewody gdzieś poprzerywane. Albo sterownik podmień... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #88 Napisano 18 Maja 2013 jak to jest tak jak w b4 to możesz miec uwalony bezpiecznik F13 10A na pinie 4 na wtyczce ot tripple switcha masz mieć 12V po stacyjce - sprawdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #89 Napisano 18 Maja 2013 ak to jest tak jak w b4 to możesz miec uwalony bezpiecznik F13 10A w b3 jest troszkę inaczej.. pin 4 to masa na przekaźnik od nawiewu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #90 Napisano 19 Maja 2013 interesują Cię 2 i 27 pin największej kostki wychodzącej ze sterownika. Może przewody gdzieś poprzerywane. Albo sterownik podmień... wiem pin 3/27 daje sygnał na czujnik ciśnienia jeżeli czujnik jest sprawny to sygnał wraca pinem 3/2 do komputera (sterownika) i sterownik powinien dać sygnał na przekaźnik żeby załączyć wiatraki i kompresor ale w tym momencie robi się klapa bo nie ma sygnału a sterownik pokazuje błąd 3224 (czujnik ciśnienia klimatyzacji) ponadto bezpieczniki i przekaźniki są sprawne sprawdzane pod maszyną specjalną do przekaźników ( sory ale nie wiem jak ona się nazywa) a sterowniki zakładałem trzy i to samo :ocochodzi:ocochodzi:ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #91 Napisano 19 Maja 2013 skoro mówisz że wyświetla błąd to albo masz za dużo czynnika albo za mało, albo kolejny czujnik niesprawny albo wentylek nie upuszcza czynnika na czujnik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #92 Napisano 19 Maja 2013 sprawdzałem miernikiem jest przejście przez czujnik czyli wentylek puszcza i z tego co wiem to jeżeli czujnik jest niesprawny to z pinu 3/27 nie będzie sygnału na pin 3/2 a przejście jest po drugie wsadzałem czujnik ze sprawnego paska z klimą i to samo również przekładałem bezpieczniki i sterownik i nadal błąd 3224:rozpacz::rozpacz ---------- Dodano o 18:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:28 ---------- sprawdzałem miernikiem jest przejście przez czujnik czyli wentylek puszcza i z tego co wiem to jeżeli czujnik jest niesprawny to z pinu 3/27 nie będzie sygnału na pin 3/2 a przejście jest po drugie wsadzałem czujnik ze sprawnego paska z klimą i to samo również przekładałem bezpieczniki i sterownik i nadal błąd 3224:rozpacz::rozpacz nabite jest 1000gram i 8 barów a zakres klimy pracuje prawdopodobnie od 2 barów a wchodzi 1250 gram więc nabite jest 1000 gram bezpiecznie dla starej sprężarki i układu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #93 Napisano 19 Maja 2013 nabite jest 1000 gram bezpiecznie dla starej sprężarki i układu ja u siebie nabijałem 1250g i akurat nie pracowały wentylatory przez przepalony bezpiecznik co dało zawrotne 32 bary wszystko szczelne, działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #94 Napisano 19 Maja 2013 ja u siebie nabijałem 1250g i akurat nie pracowały wentylatory przez przepalony bezpiecznik co dało zawrotne 32 bary wszystko szczelne, działa spoko ale ja napisałem dla bezpieczeństwa i luźniejszej pracy tyle nabiłem i nie chodzi tu kto ile nabił i czy wytrzymuje tylko jest problem którego nikt nie miał i chcę go jakoś rozwiązać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #95 Napisano 19 Maja 2013 Odłącz wtyczkę na presostacie i sprawdź czy nadal jest błąd...na odpiętej wtyczce sprawdź czy jest przejście między pinami 27 i 28 a przekaźnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #96 Napisano 19 Maja 2013 sprawdzałem miernikiem jest przejście przez czujnik czyli wentylek puszcza i z tego co wiem to jeżeli czujnik więc pozostaje Ci tylko sprawdzić czy jest przejście pomiędzy 3/27 a przekaźnikiem i czujnikiem ciśnieniowym przejście pomiędzy 3/2 a drugim przewodem idącym do czujnika i 3/28 a drugą nóżką przekaźnika. Edit: za długo pisałem posta i Włodziu mnie ubiegł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #97 Napisano 19 Maja 2013 ok jutro sprawdzę a co z tym pinem3/12 bo widzę że też wraca do sterownika i znalazłem coś takiego ale za bardzo nie kumam sceniczny wentylator (V 7). Zmiana dla Magnetycznego sprzęgła (J 253) Ta zmiana (107) dostarczona moc z Parownicy jest Włącznikiem temperaturowym (E 33). Obwód elektryczny jest połączony z drogą Sprężarki Ciśnienie Zmiana (F 129) zamknąć obwód do Climatronic blok sterujący. To uniemożliwia działanie Sprężarki podczas gdy jest niewystarczający środek obniżający temperaturę ciała. Prąd termiczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #98 Napisano 19 Maja 2013 ok jutro sprawdzę a co z tym pinem3/12 3/12 nie bo to od drugiego biegu wentylatora i dużego ciśnienia w układzie, powyżej 15 bar... 3/28 sprawdź on idzie na przekaźnik. Książeczkę Jacka w pdf masz?? sceniczny wentylator (V 7).Zmiana dla Magnetycznego sprzęgła (J 253) Ta zmiana (107) dostarczona moc z Parownicy jest Włącznikiem temperaturowym (E 33). Obwód elektryczny jest połączony z drogą Sprężarki Ciśnienie Zmiana (F 129) zamknąć obwód do Climatronic blok sterujący. To uniemożliwia działanie Sprężarki podczas gdy jest niewystarczający środek obniżający temperaturę ciała. Prąd termiczny wiem o czym piszesz ale nie wiem za co to odpowiada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #99 Napisano 19 Maja 2013 E33 jest pod parownikiem...to termometr który bada oblodzenie parownika i wyłącza kompresor...i jest połączony z pinem 28, i odpowiada za przerywana pracę kompresora, i dlatego zrób tak jak napisałem wyżej, odepnik presostat, zdejmij przekaźnik ten j253 i zmierz przejście z przekaźnika na pin 28....wg. schematu plus jest z E33 a minus z presostatu, jeśli z pinu 2 jest masa i przechodzi ona przez presostat to kompresor musi zastartować. Nie ma siły, gdzieś nie ma przejścia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil vw Zgłoś #100 Napisano 21 Maja 2013 (edytowane) przejścia na przekaźnik są ,ale co lepsze to po odłączeniu wtyczki presostatu i przekręceniu zapłonu to załącza się kompresor odpalam auto i kompresor jest cały czas włączony i nie da się go wyłączyć ale komputer nie pokazuje żadnego błędu gdy wtyczkę znowu połączę z presostatem to się wyłącza kompresor i pokazuje błąd czujnika 3224. Następnie na podłączonej wtyczce gdy załączę zapłon to na sekundę załapuje elektromagnes na kompresorze i rozłącza się i wyskakuje błąd ten sam Edytowane 21 Maja 2013 przez kamil vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach