Danny87 Zgłoś #21 Napisano 6 Maja 2010 Samochód raczej dla mnie i ewentualnego pasażera. Kombi odpada. Trasa Konin - Poznań to piękna autostrada. Chyba że unikasz bramek i jedziesz bocznymi. W moim przypadku 100km w jedną stronę to drogi krajowe i lokalne... omijałem bramki, bo by mnie to za drogo wyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomaniak Zgłoś #22 Napisano 6 Maja 2010 Chciałem tylko coś dodać apropo LPG, mianowicie przy butli w kole (a teraz takich chyba najwięcej) przy tym przebiegu dziennym będziesz musiał co 2. dzień odwiedzać stacje benzynową Wydaje się to drobnostka, a jednak potrafi trochę wkurzyć po jakimś czasie użytkowania Regularne spalanie u mnie to 10-12 litrów I dla tego warto brać 2.0 8v, spalanie to samo, a mocy więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #23 Napisano 6 Maja 2010 Masz rację z tą wielkością zbiornika. Jak już miałbym użyć cyklonu jako paliwa, to odpada zbiornik w kole. Przynajmniej solidne 60 litrów w bagażniku. Jeśli nie więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malutki2m Zgłoś #24 Napisano 6 Maja 2010 (edytowane) Wybrałbym auto z silnikiem minimum 1,8-2,0 w gazie. W tej chwili spalanie nawet 12 l. gazu na setkę to i tak jest tanio. Ważne żeby mieć zapas mocy no i komfort dużego auta. Edytowane 6 Maja 2010 przez jedrus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J3L3N Zgłoś #25 Napisano 6 Maja 2010 ja proponuje golfa IV 90KM w ON. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #26 Napisano 8 Maja 2010 Passat 1.9TDI B5, ale nie 130KM... dla uniknięcia ew. kosztów serwisu Oprócz tego ciekawa propozycja to Golf MK4 w TDI, Audi A3 ale trafić w tej kasie dobrą sztukę, to bajka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuku Zgłoś #27 Napisano 9 Maja 2010 Powiem krótko ... W124 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gnotek7 Zgłoś #28 Napisano 9 Maja 2010 Powiem krótko ... W124 .. Tak z ciekawości jaki masz motor ? Oj jaram sie tym autkiem coraz bardziej... Autko z duszą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #29 Napisano 9 Maja 2010 Powiem krótko ... W124 ... Zgadzam się! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #30 Napisano 9 Maja 2010 Jedyny słuszny wybór to albo okular w gazie albo W124 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #31 Napisano 10 Maja 2010 Jedyny słuszny wybór to albo okular w gazie albo W124 Pod warunkiem że blacha zdrowa. Mercedes niestety gnije. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #32 Napisano 11 Maja 2010 Co powiecie na VW Golf IV 1.6 + LPG? Powinien być ekonomiczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #33 Napisano 11 Maja 2010 Co powiecie na VW Golf IV 1.6 + LPG? Powinien być ekonomiczny. Może w golfie ten silnik będzie miał inne (mniejsze) spalanie, ale miałem audi b4 z tym silnikiem i powiem ci że na sekwencji palił mi więcej niż passat 1.8 na monowtrysku z mikserem II gen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #34 Napisano 11 Maja 2010 W124 świetny samochód. Lekki oldschool, ale zadnych problemów ze sprzedażą potem. i tylko ten taksówkarski 2000 Diesel co teraz piąty milion nabija i nadal jezdzi żadnego MK4 w gazie ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #35 Napisano 11 Maja 2010 Golf IV 1.8 turbo 150ps? Moc jest, dobra instalacja na sekwencji i można śmigać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #36 Napisano 11 Maja 2010 Golf IV to na pewno lepszy wybór od 124-młodszy i bez rdzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #37 Napisano 21 Czerwca 2010 Sytuacja powoli się klaruje. Stawiam na Golfa IV silnik 1.6 + sekwencyjna instalacja gazowa. Rocznik 2001-2003. Zamierzam kupić benzynkę a potem założyć cyklon. Można kupić taką Golfinę z przyzwoitym przebiegiem, poniżej 125 000 km. Diesla nie kupię, wychodzi drożej niż jazda na LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #38 Napisano 23 Czerwca 2010 kolego zajeździsz tego benzyniaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #39 Napisano 28 Czerwca 2010 Trudno, to ma być tanie i w miarę wygodne wozidełko do pracy. Jak mój tyłek będzie miał dość Golfiny, to sprawię sobie Passata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gorin83 Zgłoś #40 Napisano 28 Czerwca 2010 Ja osobiście nie jestem przekonany do Lpg. Jesli juz golf 4 to ON 110Km (AFN). Będzie lepiej śmigał od1.6 w gazie, koszty serwisu tez do zniesienia. No i najważniejsze czy koszt instalacji zwróci ci sie przez te kilka miesięcy. Pózniej taka golfine w dizlu w miarę łatwo się sprzeda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach