Skocz do zawartości
Grimson

Jaki samochód na dojazdy do pracy, codziennie ok 200km

Rekomendowane odpowiedzi

Samochód raczej dla mnie i ewentualnego pasażera. Kombi odpada.

 

Trasa Konin - Poznań to piękna autostrada. Chyba że unikasz bramek i jedziesz bocznymi.

W moim przypadku 100km w jedną stronę to drogi krajowe i lokalne...

 

omijałem bramki, bo by mnie to za drogo wyszło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem tylko coś dodać apropo LPG, mianowicie przy butli w kole (a teraz takich chyba najwięcej) przy tym przebiegu dziennym będziesz musiał co 2. dzień odwiedzać stacje benzynową ;) Wydaje się to drobnostka, a jednak potrafi trochę wkurzyć po jakimś czasie użytkowania :)

 

Regularne spalanie u mnie to 10-12 litrów

 

I dla tego warto brać 2.0 8v, spalanie to samo, a mocy więcej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz rację z tą wielkością zbiornika.

 

Jak już miałbym użyć cyklonu jako paliwa, to odpada zbiornik w kole. Przynajmniej solidne 60 litrów w bagażniku. Jeśli nie więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybrałbym auto z silnikiem minimum 1,8-2,0 w gazie. W tej chwili spalanie nawet 12 l. gazu na setkę to i tak jest tanio. Ważne żeby mieć zapas mocy no i komfort dużego auta.

Edytowane przez jedrus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja proponuje golfa IV 90KM w ON.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat 1.9TDI B5, ale nie 130KM... dla uniknięcia ew. kosztów serwisu

Oprócz tego ciekawa propozycja to Golf MK4 w TDI, Audi A3 ale trafić w tej kasie dobrą sztukę, to bajka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko ... W124 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem krótko ... W124 ..

Tak z ciekawości jaki masz motor ? Oj jaram sie tym autkiem coraz bardziej...

Autko z duszą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem krótko ... W124 ...

Zgadzam się! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyny słuszny wybór to albo okular w gazie albo W124 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jedyny słuszny wybór to albo okular w gazie albo W124

Pod warunkiem że blacha zdrowa. Mercedes niestety gnije.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie na VW Golf IV 1.6 + LPG? Powinien być ekonomiczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co powiecie na VW Golf IV 1.6 + LPG? Powinien być ekonomiczny.

Może w golfie ten silnik będzie miał inne (mniejsze) spalanie, ale miałem audi b4 z tym silnikiem i powiem ci że na sekwencji palił mi więcej niż passat 1.8 na monowtrysku z mikserem II gen.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W124 świetny samochód. Lekki oldschool, ale zadnych problemów ze sprzedażą potem.

i tylko ten taksówkarski 2000 Diesel co teraz piąty milion nabija i nadal jezdzi :D

żadnego MK4 w gazie ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Golf IV 1.8 turbo 150ps?

Moc jest, dobra instalacja na sekwencji i można śmigać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja powoli się klaruje.

 

Stawiam na Golfa IV silnik 1.6 + sekwencyjna instalacja gazowa. Rocznik 2001-2003. Zamierzam kupić benzynkę a potem założyć cyklon.

 

Można kupić taką Golfinę z przyzwoitym przebiegiem, poniżej 125 000 km. Diesla nie kupię, wychodzi drożej niż jazda na LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego zajeździsz tego benzyniaka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno, to ma być tanie i w miarę wygodne wozidełko do pracy.

Jak mój tyłek będzie miał dość Golfiny, to sprawię sobie Passata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście nie jestem przekonany do Lpg. Jesli juz golf 4 to ON 110Km (AFN). Będzie lepiej śmigał od1.6 w gazie, koszty serwisu tez do zniesienia. No i najważniejsze czy koszt instalacji zwróci ci sie przez te kilka miesięcy. Pózniej taka golfine w dizlu w miarę łatwo się sprzeda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności