darekert Zgłoś #1 Napisano 23 Kwietnia 2010 Mój problem wygląda następująco. Samochód dobrze pali i jedzie. By w pewnym momencie zgasnąć. Dzieje się to przeważnie po całkowitym nagrzaniu silnika. A zapala potem dosłownie na dotyk i jedzie dalej bez problemu. Wymieniłem kable WN, kopułke, palec, świece, a wczoraj jeszcze kostkę stacyjki. I myślałem że już będzie ok. Przejechałem wczoraj z 80 km bez problemu by nagle zgasł. Zapalił oczywiście bez problemu. Ręce mi już opadają. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 23 Kwietnia 2010 Spróbuj podmienić czujnik Halla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekert Zgłoś #3 Napisano 23 Kwietnia 2010 to ten w aparacie zapłonowym tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #4 Napisano 23 Kwietnia 2010 to ten w aparacie zapłonowym tak? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekert Zgłoś #5 Napisano 23 Kwietnia 2010 a macie jeszcze jakieś inne propozycje? Słyszałem że jak szwankuje ten czujnik to po zgaśnięciu auto potem niechce odpalić. A u mnie niema z tym problemu. Dodam że jak auto zgaśnie to dopiero po chwili zapalają się kontrolki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syncro 2.2 Zgłoś #6 Napisano 23 Kwietnia 2010 jak Ci zgaśnie następnym razem to sprawdź czy masz napięcie na cewce zapłonowej...możliwe że prąd gdzieś ucieka,miałem podobny przypadek...sypneła się kostka odpowiedzialna za podanie prądu na cewkę , za tablicą bezpieczników , i łączyła jak chciała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekert Zgłoś #7 Napisano 23 Kwietnia 2010 ok. sprawdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekert Zgłoś #8 Napisano 23 Kwietnia 2010 nikt więcej nic nie poradzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #9 Napisano 23 Kwietnia 2010 nikt więcej nic nie poradzi? sprawdz pierwsze to a potem bedziemy dalej kombinowac tylko jak zgasnie nie tykaj stacyjki tylko podnies maske i sprawdz czy prad sie nie traci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 24 Kwietnia 2010 By w pewnym momencie zgasnąć. Ale na wolnych obrotach czy bez różnicy... ,wszystkie połączenia elektryczne do sprawdzenia,wtyczka na aparacie, przekaźnik sterownika, zasilanie wtrysku i ... sporo tego ,mały przegląd instalacji pod katem zaśniedziałych styków i poprzerywanych kabelków dużo może pomóc.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo1822 Zgłoś #11 Napisano 25 Kwietnia 2010 Ja bym jeszcze sprawdził przekaźnik pompy paliwa i samą pompę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekert Zgłoś #12 Napisano 25 Kwietnia 2010 pompa raczej odpada bo problem występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. A gaśnie podczas zwykłej jazdy. Nie na luzie chciałem zdiagnozować go diodą ale niewiem jakiej mocy ma być? I opornik jaki. Wie ktoś może? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Oskarynka1 Zgłoś #13 Napisano 20 Sierpnia 2010 Mam passata 92r silnik ke-motronik 9A poj. 2.0 l 16V DOHC benzyna. Podczas jazdy też mi gaśnie z tą różnicą że muszę odczekać 5 min i zapala. Po dodaniu gazu gdy obroty wejdą na ok 3 tyś kicha w wylot. Wymieniłam cewkę, rozdzielacz zaplonu przeczyściłam, kostkę przy halu sprawdziłam i łączy, przepływomierz powietrza wymieniłam. Dawke paliwa i zapłon ustawiony na przyżądach. Sprawdziłam przewody gumowe są dobre bez dziur. kable od wysokiego napięcia są dobre na moje oko. Niewiem co może być przyczyną tych usterek. Skaner Obd 2 wykazuje błędy nr 515,520 czasami pokaże 281,514,525. Pomocy!!! Mąż chce mi go oddać na złom bo nikt nie wie co może być a wszyscy mechanicy rozkładają ręce ja wolcze o niego bo jestem przywiązana do tego auta ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 20 Sierpnia 2010 00515 - jeśli pokazuje ci się na wyłączonym silniku a włączonym zapłonie, to jest wszystko OK. Gorzej - jeśli przy pracujacym silniku ci ten bład wyświetla. Wiec jedynie wymiana czujnika i sprawdzenie przewódów i wtyczek, czy wszystko jest z nimi w porządku. 00520 - przepływomierz. Cos może być z wiązkami i nie ma gdzies styku. W czarnym scenariuszu - może byc nawet jakieś uszkodzenie w komputerze sterujacym silnika. Inna rzecz, to ten bład również wskazuje na czujnik G-17 ale gdzie on jest w B3 - to nie wiem. 00281 - czujnik prędkosci jazdy. Może jest cały zaolejony i ma kiepski styk na wtyczce. Badź po prostu pada. 00525 - sonda lambda - błąd sporadyczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiok Zgłoś #15 Napisano 20 Sierpnia 2010 U mnie kiedyś też gasnął sam i zaraz po tym zapalał bez problemu. Okazało sie że immobiliser był winny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach