Skocz do zawartości
darekert

gaśnie. ale czemu?

Rekomendowane odpowiedzi

Mój problem wygląda następująco. Samochód dobrze pali i jedzie. By w pewnym momencie zgasnąć. Dzieje się to przeważnie po całkowitym nagrzaniu silnika. A zapala potem dosłownie na dotyk i jedzie dalej bez problemu. Wymieniłem kable WN, kopułke, palec, świece, a wczoraj jeszcze kostkę stacyjki. I myślałem że już będzie ok. Przejechałem wczoraj z 80 km bez problemu by nagle zgasł. Zapalił oczywiście bez problemu. Ręce mi już opadają. Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj podmienić czujnik Halla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ten w aparacie zapłonowym tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to ten w aparacie zapłonowym tak?

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a macie jeszcze jakieś inne propozycje? Słyszałem że jak szwankuje ten czujnik to po zgaśnięciu auto potem niechce odpalić. A u mnie niema z tym problemu. Dodam że jak auto zgaśnie to dopiero po chwili zapalają się kontrolki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak Ci zgaśnie następnym razem to sprawdź czy masz napięcie na cewce zapłonowej...możliwe że prąd gdzieś ucieka,miałem podobny przypadek...sypneła się kostka odpowiedzialna za podanie prądu na cewkę , za tablicą bezpieczników , i łączyła jak chciała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt więcej nic nie poradzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nikt więcej nic nie poradzi?
sprawdz pierwsze to a potem bedziemy dalej kombinowac tylko jak zgasnie nie tykaj stacyjki tylko podnies maske i sprawdz czy prad sie nie traci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
By w pewnym momencie zgasnąć.

Ale na wolnych obrotach czy bez różnicy... ,wszystkie połączenia elektryczne do sprawdzenia,wtyczka na aparacie, przekaźnik sterownika, zasilanie wtrysku i ... sporo tego ,mały przegląd instalacji pod katem zaśniedziałych styków i poprzerywanych kabelków dużo może pomóc....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze sprawdził przekaźnik pompy paliwa i samą pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa raczej odpada bo problem występuje zarówno na benzynie jak i na gazie.

A gaśnie podczas zwykłej jazdy. Nie na luzie

chciałem zdiagnozować go diodą ale niewiem jakiej mocy ma być? I opornik jaki. Wie ktoś może?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Oskarynka1

Mam passata 92r silnik ke-motronik 9A poj. 2.0 l 16V DOHC benzyna. Podczas jazdy też mi gaśnie z tą różnicą że muszę odczekać 5 min i zapala. Po dodaniu gazu gdy obroty wejdą na ok 3 tyś kicha w wylot. Wymieniłam cewkę, rozdzielacz zaplonu przeczyściłam, kostkę przy halu sprawdziłam i łączy, przepływomierz powietrza wymieniłam. Dawke paliwa i zapłon ustawiony na przyżądach. Sprawdziłam przewody gumowe są dobre bez dziur. kable od wysokiego napięcia są dobre na moje oko. Niewiem co może być przyczyną tych usterek. Skaner Obd 2 wykazuje błędy nr 515,520 czasami pokaże 281,514,525. Pomocy!!!

Mąż chce mi go oddać na złom bo nikt nie wie co może być a wszyscy mechanicy rozkładają ręce ja wolcze o niego bo jestem przywiązana do tego auta !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

00515 - jeśli pokazuje ci się na wyłączonym silniku a włączonym zapłonie, to jest wszystko OK. Gorzej - jeśli przy pracujacym silniku ci ten bład wyświetla. Wiec jedynie wymiana czujnika i sprawdzenie przewódów i wtyczek, czy wszystko jest z nimi w porządku.

00520 - przepływomierz. Cos może być z wiązkami i nie ma gdzies styku. W czarnym scenariuszu - może byc nawet jakieś uszkodzenie w komputerze sterujacym silnika. Inna rzecz, to ten bład również wskazuje na czujnik G-17 ale gdzie on jest w B3 - to nie wiem.

00281 - czujnik prędkosci jazdy. Może jest cały zaolejony i ma kiepski styk na wtyczce. Badź po prostu pada.

00525 - sonda lambda - błąd sporadyczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kiedyś też gasnął sam i zaraz po tym zapalał bez problemu. Okazało sie że immobiliser był winny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności