Skocz do zawartości

jasiok

  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O jasiok

  • Urodziny 24.12.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świerklaniec

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wartości mierzone oczywiście bez klimy. Dawkę zmienię i sprawdzę jeszcze te RSW na zgaszonym dzięki wielkie
  2. Mam prośbę do znawców tematu o ocenę ustawień pompy w moim passku - B4 AFN, przypuszczam że dawka na pewno do zmiany na jakieś 4,5, pytanie co z napięciem RSW - czy nie za wysokie no i ostatnie - kąt wtrysku, mianowicie - ustawiłem kąt aby był prawie że na równi z niebieską linią na wykresie, ale widze że kąt jest za niski ~ 36, sporo się naczytałem co do tego i jedni mówią że kąt ma być 48 - 52 a drudzy że jak najbliżej niebieskiej linii. Pomóżcie dobrać wszystkie parametry odpowiednio
  3. Koledzy nie pytam o rozstaw bo mocniejsze wersje B4 miały 5 śrub, tylko czy ta felga nie będzie zbytnio wystawać. Jak ktoś już majstrował z takim ET w 9J będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniami
  4. Prosiłbym o pomoc, mam do kupienia felgi Keskin KT3, 9J 16 cali 5x100, ET15, czy podejdą one do Passata B4 ? W sensie czy nie będą zbytnio wystawać ani obcierać, testował to już ktoś ?
  5. A właśnie zapomniałem o zbiorniku paliwa. No cóż masz racje, różnica nie warta zachodu pewnie. Zazwyczaj jeżdże pusty z tyłu i przez to tak czasami twardo, wiadomo kombi w końcu ale dzięki za poradę.
  6. Witam, mam pytanie dla znawców, z tego co widziałem w ETCE to da sie zrobić SWAPa tylnego zawieszenia w Variancie na te z Syncro. Zastanawiam sie nad tym gdyż chodzi mi o komfort - czy warto ? Może ktoś próbował, chodzi mi o same zawiecho, bez półosi czy wału kardana. U mnie tylne zawieszenie wydaje mi sie jakieś twarde, pytanie czy po zmianie na takie z wahaczami z Syncro coś polepszy, no i generalnie czy warto ? Swego czasu widziałem tylne zawiecho z Syncro właśnie na allegro za nie całe 300 zł.
  7. jasiok

    GTB2260VK w Passacie AFN

    No zgadza się, wiadomo że trzeba ją od czasu do czasu dobrze wygrzać i przedmuchać :D Moja ORI z AFN jest do czyszczenia bo właśnie jest zapieczona, a i wczoraj zauważyłem że cieknie z niej olej z części gdzie dmucha powietrze tak więc jak już wyciągne to założe lepszą bo ta pewnie długo już nie wytrzymie bez brania oleju. Możecie Panowie coś jeszcze polecić do tego setupu, oprócz AWX i BRD ?
  8. jasiok

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Tylko właśnie znaleźć takie dobre to sztuka, i będzie się marnować na takich słabych gratach. Myśle bardziej nad AWX itp. aby sie zbliżyć jak najbardziej w okolice 1600 tylko martwi mnie te zapiekanie geometrii - bo niektórzy narzekają z tego powodu na AWX EDIT : Nie wiem czy warto pakować sie w hybrydowy świat, dużo opinii wyczytałem że nie wytrzymują długo itd. itp. A nie chciałbym po wymianie wracać do tego tematu prędko
  9. jasiok

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Zakres około 1500 - 1800 ?
  10. jasiok

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Koledzy, że tak pozwolę sobie wejść w temat. Wałkuje tego typu tematy, gdyż zastanawiam się nad zmianą turbo w moim AFN, ale wciąż na jedno pytanie nie znalazłem odpowiedzi - jakie wstawić lepsze turbo, ale takie które najwcześniej wstaje ? W większości opinii to widze te z AWX bo BRD odpada, szczególnie że celuje na jakieś 150 - 160 KM. Jak na razie mam wtryski 216, FMIC będzie w przyszłości. Byłbym wdzięczny za odpowiedź jakie większe turbo do tego setupu, które wstaje wcześniej ?
  11. A ja właśnie jestem przy zmianie sprężyn i mam rozkopane tylne plastiki ale nie mam czasu aby sie zająć tymi lampkami bo kupe innych pierdołek wyskoczyło jak np. mechanizm przedniej szyby czy wygłuszenie tylnych nadkoli itp. ale przynajmniej wyprowadziłem sobie kable z tylnych krańcówek do progu tak, by później nie rozbierać tylnych plastików po raz kolejny
  12. Aha spoko, w takim razie widze że musze se na to zarezerwować 3 dni
  13. Panowie super temat, właśnie sam zamierzam zamontować lampki w drzwiach, wszystko ładnie pięknie ale nikt nie poruszył z tego co widze poważnego problemu (przynajmniej dla mnie ;P ) jak pociągnąć jakikolwiek przewód od słupka do drzwi skoro jest tam ori wtyczka, która jest łączona poprzez skręcanie, a nie ma tam miejsca żeby cokolwiek dodatkowego pociągnąć .... Stały " + " biore z elektryki drzwi więc nic nie trzeba ciągnąć ale " - " musiałbym z krańcówki ale kurde nie ma go jak poprowadzić przez gumowe złącze drzwi w której nie ma miejsca na nic, nawet jeśli by coś poprowadzić to albo sie tego nie skręci albo przy odkręcaniu przewód ten sie ukręci. Ufff... ma ktoś jakiś pomysł/rozwiązanie ? Pozdrawiam
  14. Koledzy pozwólcie że odgrzeje nieco, gdyż jak zwykle mam nietypowy problem. Otóż rozchodzi mi sie o to który kabelek to "+" a który "-", BO tam jest brązowy oraz czarny. Na ludzki rozum powinno wychodzić iż czarny to masa a brązowy prąd. Ale u mnie jest na czarnym prąd a na brązowym masa i ewidentnie jest dobrze podłączone, bo jedna wtyczka kabla (obie idą w okolice skrzynki bezp.) jest większa od drugiej i nie można ich zamienić czy tez pomylić. Pomóżcie jeśli możecie, może ktoś to u siebie sprawdzi co i jak. Chyba że to niema znaczenia który jest który (?) to tematu niema Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności