neoeinz Zgłoś #181 Napisano 21 Sierpnia 2013 Zaslepiasz 1. Bo 2 to klapa gaszaca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW Zgłoś #182 Napisano 21 Sierpnia 2013 no dobrze, czyli ten 1 mogę nawet przy samym zaworze zaślepić koło silnika, a ten 2 odpiąć i nic z nim nie robić robią na allegro widziałem ze można tu podpiąć http://www.aditech.net.pl/zdjecia/FLANSZA_DSC_3877.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #183 Napisano 22 Sierpnia 2013 To co widać na tej flanszy ze zdjęcia nie jest do podpięcia wężyka od klapy gaszącej tylko dodatkowego czujnika ciśnienia doładowania. Jeżeli pozbywasz się całego zaworu EGR z klapą gaszącą to ten drugi raczej też trzeba zaślepić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #184 Napisano 22 Sierpnia 2013 Dobrze Grzechu pisze Jak zostawiasz egr i zaslepiasz go blaszkami to wezyk nr 1 wg można zostawić podpiety niech układ podcisnienia działa sobie bez zmian bo blaszki i tak nie puszcza syfu A węzyk 2 jest od klapy gaszacej czyli ma miękko gasić silnik więc ona tez niech spełnia swoje zadanie W momencie całkowitego wywalenia egr i zastosowania flanszy to wezyki podobno zaslepiamy całkiem a ten kruciec to tylko na dodatkowy czujnik jest wyjście ale całkowitego wywalenia nie przerabialem ale myśle o tym bo chce dolot z fmic zrobić inajlepiej z jakiegoś awx AVF ale po co całkiem wywalić niech od oka bedzie a zaslepic i wyłączyć programem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW Zgłoś #185 Napisano 22 Sierpnia 2013 WAG-iem wyłączyć? tylko w czym to szukać bo ja mam zamiar w najbliższą sobotę to zrobić, bo egr membrana górna nie trzyma wywala mi błąd i tak jak powyżej napisaliście teraz jasno oba wężyki zaślepię, lecz jak by ktoś mógł dopisać gdzie można całkiem wyłączyć EGR-a w wagu Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #186 Napisano 22 Sierpnia 2013 Nie da sie vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW Zgłoś #187 Napisano 22 Sierpnia 2013 ok zaślepiony EGR tz: blaszka z chromoniklu założona na króciec przy kolektorze pomijać to ze jedna szpilka się urwała, ale udało mi się wymienić obie wężyk od grzybka został rozcięty i założony został do niego drut tez z chromoniklu oraz wykasowany błąd egr-a, mam nadzieje ze dobrze zrobiłem dzisiejszą misje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #188 Napisano 22 Sierpnia 2013 WAG-iem wyłączyć? tylko w czym to szukać bo ja mam zamiar w najbliższą sobotę to zrobić, bo egr membrana górna nie trzyma wywala mi błąd i tak jak powyżej napisaliście teraz jasno oba wężyki zaślepię, lecz jak by ktoś mógł dopisać gdzie można całkiem wyłączyć EGR-a w wagu Dziękuje interfejs do zgrywania wsadu z ecu (ja używam galletto) i darmowy program do edycji map http://forum.vw-passat.pl/threads/132922-Darmowy-przyjazny-program-do-edycji-wsadow-EDC15P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW Zgłoś #189 Napisano 23 Sierpnia 2013 wczoraj kasowałem błędy, lecz dzisiaj połączyłem Vag-a i mam dalej błąd EGR-u, czy tak będzie teraz cały czas?, a wy panowie też tak macie ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 KD Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4897 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05314 Additional Info: WVWZZZ3BZ4E124398 VWZ7Z0C8211110 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-00 - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #190 Napisano 23 Sierpnia 2013 Pisalismy ze blad bedzie, bo trzeba go programowo wylaczyc. Vagiem sie nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW Zgłoś #191 Napisano 24 Sierpnia 2013 Panowie mam jeszcze jedno pytanie, bo ogólnie zaślepiłem tego EGR-a tą blaszką w kolektorze wydechowym, lecz mam zepsuty grzybek w nim i dałem tam pręcik do wężyka i nadal mi wyskoczył błąd EGR-a, moje pytanie jest następujące jak bym miał dobry ten grzybek górny i nie zaślepiony wężyk tym pręcikiem czy błąd by wywalało na desce check engine ? bo w takim razie bym kupił dobrego EGR-a z tym grzybkiem górnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #192 Napisano 24 Sierpnia 2013 każde zaślepienie EGR wywali błąd ! W modelach od 2002-3 trzeba usuwać EGR z programu , inaczej tego nie obejdziesz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #193 Napisano 24 Sierpnia 2013 Nie wprowadzaj w błąd. Samo zaślepienie dopływu spalin nie powoduje wywalenia błędu. Dopiero odłączenie i zaślepienie sterowania wywala błąd. Przykładem mój pasek - dopływ spalin zaślepiony, sterowanie normalnie podłączone, zawór pracuje na "sucho". Żadnych błędów już ponad trzy lata. Po odłączeniu i zaślepieniu wężyka od sterownia błąd pojawia się. Zresztą dopiero co parę postów wyżej o tym napisałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #194 Napisano 24 Sierpnia 2013 U mnie wystarczy , ze tylko blaszkę wsadzę i wywala błąd. Nie od razu (trzeba trochę pojeździć) ale wywala , i nie tylko mi tak. Może tak AVF ma ? nie wiem ... ale na 100% samo wsadzenie blaszki spowoduje (może tylko w AVF?) błąd ze spalinami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #195 Napisano 24 Sierpnia 2013 Hmm, a to ciekawe :hmm W takim razie, albo są różnice w sterownikach, albo przyszło mi jeszcze coś do głowy - ja mam zrobioną adaptację vagiem zmniejszającą zakres pracy egr. Miałem to już zrobione zanim zaślepiłem egr. Być może to ta adaptacja zmniejsza czułość na zaślepienie egr:pomysl: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #196 Napisano 24 Sierpnia 2013 może, bo uklad podciśnienia nie jest monitorowany w żaden sposób przez ecu. Jeżeli ktoś ma sterownik gdzie jest kontrola recyrkulacji spalin to błąd wywali bez względu na sposób zamknięcia ich dopływu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #197 Napisano 24 Sierpnia 2013 moze niedokladnie czytam , mnie jest to sprawne , ale jezeli niesprawne nie lepiej poszukac uzywki lub innego spawnego niz zaslepiac , co daje zaslepienie EGR ?? tego wlasnie nie rozumiem , prosze o wyczerpujaca odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #198 Napisano 24 Sierpnia 2013 Coś na rzeczy musi być, bo pamiętam kiedyś jak byłem w PL to ściągnałem i zaślepiłem wężyk z egra w avb rodziców - też 2004, tylko manual. Egr nie zaślepiony, błąd po zdjęciu wężyka wywaliło praktycznie zaraz po ruszeniu. W tym samym czasie zrobiłem to samo u siebie - u mnie był już zaślepiony i zmniejszony zakres działania w adaptacji. Pojeździłem jakiś czas po PL i dopiero w drodze powrotnej już przed samym portem w Dunkierce wywaliło błąd, a więc przejechałem dość sporo zanim wyskoczył. Może przy okazji jak znajdę czas to przywrócę standardowe ustawienie egr i zobaczę czy wywali błąd na zaślepionym czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LS_ARRoW Zgłoś #199 Napisano 26 Sierpnia 2013 No nie wiem programowo koleś mi powiedział 300 zł, nie opłaca się bo dołożę 50 zł i nówka w tej cenie jest, a nie wiem co dalej zrobić..... czy jak kupię tego używanego żeby przynajmniej błędu nie było i chodził na sucho to za 100 zł kupi nawet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #200 Napisano 26 Sierpnia 2013 sporo jak za 10 min roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach