skindred Zgłoś #341 Napisano 11 Grudnia 2014 dla zestresowanych odstresowująca ... a z filmików na youtubie polecam te z kotami, po co masz się kolego potem "stresować" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurand Zgłoś #342 Napisano 12 Grudnia 2014 nooo, nie wiem jak kolega, ale ja tam kocimi zaprzęgami nie jeżdżę Na forach angielskojęzycznych piszą o tragicznych skutkach przerzucania D-R kiedy auto nie jest w pełni zatrzymane a w instrukcji stoi, że w przypadkach kopnego śniegu można tak auto rozbujać (nawet przerzucać bez przycisku można na szybko). Efektem ma być problem z ruszaniem na wstecznym, w szczególności pod wzniesienie. Ktoś to przerabiał? Pytam bo jest raczej pewne, że mnie to czeka przy najbliższym zimowym wyjeździe na narty.. Na razie ja się z moim DSG "rozumiemy" - brak zaskoczeń czyli raczej wszystko gra (i oby tak jak najdłużej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #343 Napisano 12 Grudnia 2014 można spokojnie bujać tylko trzeba trakcję wyłączyć bo jest w stanie popsuć wszelkie wysiłki rozbujania auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #344 Napisano 13 Grudnia 2014 Rozbujac mozna na samym D dodajac i odpuszczajac gaz. Co do bujania z D na R i odwrotnie to chyba nawet w instrukcji jest napisane, ze tak mozna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #345 Napisano 27 Lutego 2015 Czy moglby mi ktos pomoc jak nauczyc skrzynie zeby ciągnął mi przy normalnej jezdzie powyzej 2 tys obr zmienial bieg ? a nie ponizej ? bo u mnie wiaze sie to z takim glosnym jakby burknięciem. kolegi 140 konny zmienia przy takiej samej jezdzie elegancko powyzej 2 tys obr, a moj nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #346 Napisano 27 Lutego 2015 Czy moglby mi ktos pomoc jak nauczyc skrzynie zeby ciągnął mi przy normalnej jezdzie powyzej 2 tys obr zmienial bieg ? a nie ponizej ? bo u mnie wiaze sie to z takim glosnym jakby burknięciem. kolegi 140 konny zmienia przy takiej samej jezdzie elegancko powyzej 2 tys obr, a moj nie Musisz jeździć bardziej dynamicznie, nie koniecznie szybciej. Zanim zmienisz swój styl jazdy polecam reset pamięci. Można to zrobić wciskając gaz do oporu ale nie do dechy tzw kick down a następnie włączyć zapłon nie puszczając gazu i tak trzymać przez conajmniej 10 sekund poczym można puścić gaz i normalnie odpalić auto. Pamiętaj ze Skrzynia uczy się od Ciebie dlatego chcąc aby wyżej ciągnął obroty to wciskaj bardziej gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #347 Napisano 27 Lutego 2015 dzieki !!! tak zrobie, wlasnie o taki reset mi chodzilo !!!! dziekuje ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #348 Napisano 27 Lutego 2015 może to coś pomoże.. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_%28DSG/02E%29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #349 Napisano 27 Lutego 2015 Musisz jeździć bardziej dynamicznie, nie koniecznie szybciej. Zanim zmienisz swój styl jazdy polecam reset pamięci. Można to zrobić wciskając gaz do oporu ale nie do dechy tzw kick down a następnie włączyć zapłon nie puszczając gazu i tak trzymać przez conajmniej 10 sekund poczym można puścić gaz i normalnie odpalić auto. Pamiętaj ze Skrzynia uczy się od Ciebie dlatego chcąc aby wyżej ciągnął obroty to wciskaj bardziej gaz. Czemu wczesniej na Ciebie nie trafilem !!!! Wreszcie auto mi jedzie ! Jedynka mi szla ulamek sek i od razu dwojka wchodzila. A teraz ciagnie na jedynce dluzej elegancko. Testuje na razie kolejne biegi. Dzieki !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #350 Napisano 27 Lutego 2015 A powiedz ile trzeba czasu jezdzic tak szybko dynamicznie zeby potem juz gdy normalnie jade to zeby mi nie zmienial biegu ponizej 2 tys obr ? Bo po tym restarcie ustawien zajebiscie czuc zmiane na jedynce dluzej ciagnie potem elegancko zmienia biegi, ale gdy jade normalnie to z tej dwojki na 3 i 3 na 4 wciaz mi zmienia ponizej 2 tys obr i mam taki dzwiek nieprzyjemny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #351 Napisano 27 Lutego 2015 Nigdy nie zwracałem uwagi ile czasu trwa nauka stylu jazdy. To kwestia czy więcej jeździsz w mieście czy w trasie. Faktem jest ze cały czas się uczy i dostosowuje się do ciebie. Im bardziej będziesz wciskać gaz tym wyżej będzie się kręcił. Zapewne to tez kwestia oprogramowania sterownika skrzyni. Ja jeżdżę w większości po mieście i od czasu do czasu robie mu reset bo jak wiadomo nie zawsze można mu wcisnąć w korkach a co za tym idzie... Zaczyna się przymulac i znów biegi zmienia wcześniej. U mnie to jest z reguły ok 1900 obrotów. Co do dźwięku to nie wiem co Ci powiedzieć bo do końca nie wiem o co Ci chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #352 Napisano 28 Lutego 2015 Fajne teraz sie zbiera po tym resecie. Z tego sie bardzo ciesze. Ale cos musi byc nie tak z tym odglosem u mnie../ aso rozklada rece ze wszystko jest ok. A mi ciezko to wytlumaczyc. Przy wlasnie obrotach 1900 i zmianie z 2 na 3 jest taki glosny strzal, ale nie metaliczny. Gluchy taki odglos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #353 Napisano 28 Lutego 2015 W Dlugolece sa mega spece od DSG znajdziesz ich na necie. Podjedz do nich na diagnoze. Jak oni powiedza ze skrzynia jest ok to trzeba szukac gdzie indziej. http://www.asb-dlugoleka.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #354 Napisano 28 Lutego 2015 Dzieki. Tak zrobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #355 Napisano 28 Lutego 2015 (edytowane) Zajebista sprawa ten reset. Wciaz nie moge wyjsc z podziwu. Raz jeszcze dziekuje bbartt1986. U mnie jedynka wreszcie ciagnie dluzej i to jest piekne. Ale gdy jade powoli rozpedzam wciaz mi towarzyszy ten huk - grzmot przy zmianie z 2 na 3 ponizej 2 tys obr. Ucze skrzyni i ucze ale to ciezka sprawa. Co innego tryb s. Po tym resecie ske caly czas po miescie uzywam/ zero nieprzyjemnych dzwiekow/ i na tym zakoncze post. Jak sie cos posypie wtedy bede sie martwil Edytowane 28 Lutego 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arsen01 Zgłoś #356 Napisano 3 Marca 2015 Koledzy, czy skrzynie DSG 6-biegowe w B6 a B8 to są te same skrzynie czy coś je różni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #357 Napisano 3 Marca 2015 Koledzy, czy skrzynie DSG 6-biegowe w B6 a B8 to są te same skrzynie czy coś je różni? PQ35/46 kontra MQB nie zadziala Softwerowo, ale podejdzie fizycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arsen01 Zgłoś #358 Napisano 3 Marca 2015 PQ35/46 kontra MQB nie zadziala Softwerowo, ale podejdzie fizycznie Dzięki za wpis chociaż nic mi to nie mówi. Czy ta skrzynia ma dłuższe biegi czy coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biały78 Zgłoś #359 Napisano 3 Marca 2015 Przymierzam się do zakupu B7 1.8 TSI ze skrzynią DSG 7 - stopniową. Nigdy nie miałem do czynienia a tym samym doświadczenia z tego rodzaju skrzynią. Moje pytanie jest następujące czy te skrzynie są awaryjne? Jeżeli tak to co się w nich psuje i przy jakich średnio przebiegach. Nie chciałbym się wbić na minę i od razu naprawiać skrzynię. Proszę o opinię na temat wspomnianej skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #360 Napisano 3 Marca 2015 Jak wpiszesz w googlach dsg to same awarie. Ale o b7 malo sie slyszy.... Poza moim przypadkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach