-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Jurand
- Urodziny 01.01.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Jerzy
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 1.4 TSI 160KM DSG
-
Rok produkcji
2014
-
Brak dźwieku - głośniki wysokotonowe
Jurand odpowiedział Zetec → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Przerobiłem temat wczoraj.. Kondensator wymieniony - wysokotonowy odżył W B7 w przednich drzwiach od strony zamka jest jeden klips innego rodzaju niż reszta. Napociłem się z nim strasznie - załączam fotki dla rzucających się na samodzielny demontaż tapicery.. -
-
Podobno mieszanie się paliwa z olejem to normalka (w niewielkich ilościach). Widać softem można coś tu jeszcze więcej namieszać Podejrzewam, że w TSI też tak można..
-
Jako ciekawostka - do zastanowienia: w Nissanach (czyli w Renault) był duży problem w silnikach 1.2 DIG-T (dość podobny technologicznie do TSI) z braniem oleju na potęgę. Jako remedium ASO wykonywały update softu silnika. Wynikiem dla kierowcy było zamulenie w dolnym zakresie obrotów, ale faktycznie przestawał brać olej. A konkretniej - poziom w misce się utrzymywał, bo to chyba nie to samo, bo co poniektórym nawet zaczęło się przelewać
-
EDIT: a, sorki - źle zrozumiałem co napisałeś. No ale to świetny news - można jeździć uturbionym motorkiem bez oleju - - - - - aktualizacja - - - - - Pełna zgoda - oczywiście że zależy od stylu i warunków jazdy. I to czasem może nawet oznaczać, że w misce olejowej nagle przybędzie "oleju" . Ja tylko jakoś wątpię, by przy nagminnym braku 2l oleju nasz motorek się w końcu nie zatarł.. No a jak ubywa niby 4/1000, to 2 litrów brakuje często między tankowaniami..
-
Sprzęgła? Ja mogę potwierdzić, co prawda z drugiej ręki, że importer idzie na rękę cenowo, jeśli auto ma dobrą historię serwisu w ASO. A że konkretny serwis wyśmieje człowieka - no cusz, bo to niestety trzeba ruszyć d**ę i skrobnąć prośbę w imieniu klienta, a im się "chce inaczej"..
-
4l / 1000km?? Mocno naciągane, bo to oznacza chyba dolewkę co 200km albo zatarcie motorka.. To ja dam swój przykład - 0,0l oleju dolewane, a na miarce cały czas prawie max.. :kawka
-
Taki eksperyment - jesteś w stanie powiedzieć "dwa" pomiędzy klikiem w zmianę biegu a faktyczną zmianą?
-
Mam pytanie do użytkowników DSG - na ile szacujecie czas przełączenia biegów przy manulanej zmianie? Chodzi mi o opóźnienie od kliknięcia do reakcji skrzyni. Mam wrażenie, że nawet w idealnym przypadku (równe przyspieszanie) i zmianie biegów do góry, to opóźnienie jest znaczne - na oko 0,7s.
-
Jaki rodzaj DSG7 montowany jest w passacie?
Jurand odpowiedział genesis → na temat → Tematy techniczne
Potwierdzam - TTTM. Przejechałem dwoma paskami B6 1.8 TSI (kilkuletnimi), B7 (nówka 2 miesięczna), nowym golfem z DSG-7 (demo dealera) i wszystkie to miały. Fakt że tego w środku nie słychać, tylko np w halach garażowych przy otwartych oknach. Najcichszy był jeden z B6 - trzeba było wprawnego ucha. Golf dzwonił najgłośniej, ale myślę że to kwestia osobnicza - zależy od konkretnej sztuki. Dźwięk jest irytujący, jak się o nim wie, no i trochę wstyd na wsi jak się po leżących przejeżdża, ale poza tym kompletnie bez wpływu na sprawność autka. -
afaik - 1.8 TSI mocniej biorą olej.. DSG 6 jest trwalsze od 7 i nie klekocze na nierównościach, ale trzeba dbać i zmieniać olej.. Aha, jest jeszcze DSG7 mokre (DQ500), ale to tylko z mocniejszymi silnikami. Teraz chyba z 2.0 TDI 240KM jest taka.
-
Czyżby bagażnik pochodził z innego egzemplarza niż reszta?
-
Też to zauważyłem. No nie popisali się tu konstruktorzy.
-
a luz na układzie kierowniczym? da się ruszyć kierownicą bez ruszania kół przy wyłączonym silniku? Szerokie opony zawsze mocniej będą myszkować po koleinach.. Ja mam letnie 235 a zimowe 205 i różnica jest zauważalna. Ale do "ciągłego kontrowania" na pewno nie dochodzi w żadnym razie.. Jeśli luzów nie ma, to ja bym pomierzył geometrię nadwozia.
-
luzów nie ma, a geometria (tzw. zbieżność)?
-
eh.. a miało być optymistycznie