michal_tmi Zgłoś #421 Napisano 25 Listopada 2013 czy czujnik od BMW,Mercedesa czy Forda ma taka sama wtyczke?? Tak to jest ten sam czujnik. Wtyczka i mocowania są identyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #422 Napisano 26 Listopada 2013 OK.dzieki. A jakie dokładnie modele w/w marek wchodza w gre poza BMW E60??jakies konkretne roczniki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heedziu Zgłoś #423 Napisano 7 Grudnia 2013 Czyli jednoznacznie koledzy czyujnik z e60 pasuje bez przekładania ramienia na osce czy trzeba cós zmienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #424 Napisano 8 Grudnia 2013 Czyli jednoznacznie koledzy czyujnik z e60 pasuje bez przekładania ramienia na osce czy trzeba cós zmienic? Przy standardowym zawieszeniu TAK pasuje bez przekładania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #425 Napisano 12 Stycznia 2014 Czy samopoziomoawanie moze szwankowac dzieki modułowi komfortu?? U mnie raz działa a raz nie a do tego kilka innych funkcji tez szwankuje a wiem ze moduł odpowiada za kilka z nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #426 Napisano 13 Stycznia 2014 Czy samopoziomoawanie moze szwankowac dzieki modułowi komfortu?? nie, samopoziomowanie ma swój własny sterownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #427 Napisano 13 Stycznia 2014 ok.dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #428 Napisano 7 Lutego 2014 Panowie mam pytanie, kiedy robi wam test samopoziomowania po właczeniu swiateł? czy po wlaczeniu silnika? i drugie pytanie czy jak auto sie obnizy o-40 to samopoziomowanie bedzie dzialać czy to bedzie jakos zaburzone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekkutno Zgłoś #429 Napisano 7 Lutego 2014 U mnie test świateł (max dół i do poziomu) robi się po odpaleniu silnika. czyli mogę włączyć zapłon i włączyć światła i nic... a jak odpale silnik to wtedy test sie robi. Co do obnizenia to nie wiem ... nie wiem ... NIE... nie orientuje się... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #430 Napisano 11 Lutego 2014 ma ktoś auto zglebione i samopoziomowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #431 Napisano 11 Lutego 2014 Może być problem, do gleby są inne łączniki do czujników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #432 Napisano 11 Lutego 2014 A ja chyba mam takie uchwyty czujników do gleby musze sprawdzić i się odezwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pouloni Zgłoś #433 Napisano 7 Marca 2014 Witam. Niestety niedawno i mnie dotknął ten problem. Awaria czujnieka i zastanawiam sie nad tym z bmw. A jako inne ramie mysle nad zakupem czegos takiego. http://cyber-fly.pl/pl/p/Sruba-rzymska-M3-dluga/3500 co o tym sądzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #434 Napisano 14 Marca 2014 Panowie mam pytanie: jak zdemontowac czujnik samopoziomowania z przodu?? nie chce nic połamac a nie udało mi sie rozłaczyc wtyczki.prosze o wskazówke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #435 Napisano 15 Marca 2014 jak zdemontowac czujnik samopoziomowania z przodu?? nie chce nic połamac a nie udało mi sie rozłaczyc wtyczki.prosze o wskazówke. na dolnym wahaczu jest metalowa zatrzaskiwana obejma, nic nie połamiesz, gorzej z wtyczką gdyż może się połamać zatrzask zalbo nawet co gorsza wtyczka, tak więc musisz uważać sam czyjnik z tego co poamiętam przykręcany jest do przynitowanej do nadkola blachy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #436 Napisano 15 Marca 2014 Dolny wahacz to nie problem ale próbowałem rozpiac wtryczke i ani drgnie. Nie wiem czy trzeba cos podwazyc lub nacisnac. Próbowałem i nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #437 Napisano 15 Marca 2014 Dolny wahacz to nie problem ale próbowałem rozpiac wtryczke i ani drgnie. Nie wiem czy trzeba cos podwazyc lub nacisnac. Próbowałem i nic. jest ząbek by go podważyć ale zazwyczaj kilku czy kilkunastoletnie wtyczki tego nie wytrzymują a wtedy zostaje kupić taką w aso (koszt ponad 20pln) i przełożyć piny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #438 Napisano 15 Marca 2014 Dopychasz na maxa wtyczkę, odginasz oryginalny "haczyk" palcem, wtedy oczko blokujące się unosi i pięknie schodzi. Oczywiście wtyka czysta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #439 Napisano 15 Marca 2014 jutro spróbuje.Nie mam za bardzo jak ja dobrze oczyscic w garazu ale spróbuje.Jak peknie no to kupie nowa.dzieki za wskazówke. - - - - - aktualizacja - - - - - a tak wogóle to czy do sportline jest inny czujnik niz do normalnego paska??myslałem nad zakupem tego z BMW ale nie wiem czy bedzie pasowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #440 Napisano 19 Marca 2014 Do obniżonego zawieszenia jest inne mocowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach