Piotr_g_92 Zgłoś #741 Napisano 20 Września 2018 3 minuty temu, pers58 napisał: U mnie nie ma z tyłu czujników zużycia. A w moim przypadku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pers58 Zgłoś #742 Napisano 20 Września 2018 Myślę,że u ciebie też nie ma.Mam taki sam model jak ty tylko większy silnik. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #743 Napisano 20 Września 2018 W B6 nie było czujników zużycia z tyłu, chyba nawet w R36. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #744 Napisano 21 Września 2018 Jak już to tylko przód. Chodź u mnie nawet z przodu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vikmar Zgłoś #745 Napisano 16 Października 2018 Czeka mnie wymiana zestawu klocki +tarcze na tył. chce tam wrzucić ATE zestaw. Mam pytanie Czym się różni to że np z tej aukcji http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7417275964 Koszt jest około 400 zł A w intercarsie w W-wie chcą za komplet 640 zł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #746 Napisano 16 Października 2018 Jak masz zniżkę w Intercarsie to nie zapłacisz 640zł.... ja brałem komplet ATE na przód i klocki tył u nich https://allegro.pl/tarcze-klocki-ate-tyl-vw-passat-b6-b7-cc-eos-i7436012613.html 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #747 Napisano 16 Października 2018 InterCars to w zasadzie hurtownia. Jak nie masz u nich "konta" firmowego (czyt. nie bierzesz dużych ilości na fakturę) to ceny są jak widać. Te same elementy w iParts to koszt 443 zł. To na Allegro wydaje się więc dobrą ceną. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fantomV6 Zgłoś #748 Napisano 18 Października 2018 Panowie, temat stary, ale ja mam nowy problem i proszę o radę. Czeka mnie kolejna wymiana klocków. Dużo jeżdżę, głównie po całej Wielkopolsce, do klientów. Dziennie to i do 500 km dobić potrafię. Myślicie, że warto zainwestować tym razem w oryginały? Szukałem trochę w Internecie i znalazłem coś takiego: https://youtu.be/Gaaou2PAryc . Chłopaki przekonują, że przy intensywnej eksploatacji tylko oryginalne klocki zakładać, a Wy co radzicie? Z góry dzięki za odpowiedź! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #749 Napisano 18 Października 2018 Bez sensu Oryginalne VW to w nich jest tylko pudełko, zawartość pochodzi od jednego z wielu producentów, kupując ten sam produkt w opakowaniu producenta marża VW pozostaje w Twojej kieszeni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #750 Napisano 18 Października 2018 klocki ate i będzie dobrze troche pylą 1000km i felga brudna ale nie piszczą . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #751 Napisano 18 Października 2018 założyłem na przód i tył klocki ATE.... kurde pylą ostro w porównaniu do oryginałów założonych w fabryce.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #752 Napisano 18 Października 2018 No ATE przyzwoite ale żadne cuda, lepiej np Ferodo wybrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #753 Napisano 19 Października 2018 Dnia 18.10.2018 o 12:44, hamulcesklep napisał: Bez sensu Oryginalne VW to w nich jest tylko pudełko, zawartość pochodzi od jednego z wielu producentów, kupując ten sam produkt w opakowaniu producenta marża VW pozostaje w Twojej kieszeni. Gdybym nie widział Twojego Nick'a to bym olał ten post ale tak to niestety nie mogę. Jeśli kupujesz w ASO klocki NIEeconomy to są lepsze niż ATE/TRW/Ferrodo w wersji cywilnej nie przeznaczonej do sportu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamulcesklep Zgłoś #754 Napisano 19 Października 2018 No tu akurat jesteś w błędzie. W wielu przypadkach są to te same klocki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #755 Napisano 19 Października 2018 Gdzie lezy prawda... Fight... Round 1 ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #756 Napisano 19 Października 2018 W wielu? Nie są, bo gdyby były to te kupowane jako TRW/ATE miałyby zatarte znaczki VW/AUDI. Taka sytuacja jest m.in. z nastawnikami rozrządu (ale nie każdym, nie do każdego silnika) gdzie kooperant dostarczający część na pierwszy montaż sprzedając ją na rynku wtórnym wkłada do pudełka tą samą część ale z zamazanym logiem VW/Audi. Co do samej jakości elementów - moje klocki, które były oryginalne nie pyliły w takim tempie jak te od ATE (a przecież przednie hamulce to właśnie ich wyrób) i według mnie hamulec był bardziej responsywny/dozowalny (jakkolwiek to nazwać). Oczywiście są lepsze i gorsze zamienniki, nie można wszystkiego wrzucać do jednego worka. Jak by nie patrzeć taki zestaw na przód z VW to lekko licząc około 1000-1200 zł (piszę z głowy) więc to co najmniej 2 razy więcej jak za zamiennik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #757 Napisano 20 Października 2018 Również jestem tego samego zdania że ori klocki czy tarcze to jest inna półka od ATE czy trw. Wystarczy wziąć w rękę ori tarcze a tarcze ate/trw. Na tym etapie już czuć różnicę. Chyba że ktoś chce bardzo dobre klocki w mało przystępnej cenie to polecam galfer, ferodo ds, EBC yellow. To jest całkiem inna półka cenowa ale za jakość trzeba zapłacić i warto. Spotkałem się nawet z ori klockami od Audi rs3 na których obok loga był napis galfer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #758 Napisano 20 Października 2018 Moim zdaniem nie warto. W normalnych warunkach drogowych nie mają możliwości wykazania się. Różnicę w cenie lepiej przeznaczyć na naukę efektywnego hamowania. Nauka pozostanie w głowie=nodze a tarcze zeszlifujesz w trakcie normalnej eksploatacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #759 Napisano 20 Października 2018 (edytowane) Godzinę temu, lysy78_03 napisał: W normalnych warunkach drogowych nie mają możliwości wykazania się. Nie masz pojęcia o czym piszesz i zapewne nie miałeś do czynienia z takimi klockami. Powiem tylko tyle, nie są to klocki wyścigowe które potrzebują wysokiej temp Proponuję poczytać o klockach pół metalicznych, potem coś mówić na ich temat ? Edytowane 20 Października 2018 przez truna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #760 Napisano 20 Października 2018 3 godziny temu, truna napisał: Również jestem tego samego zdania że ori klocki czy tarcze to jest inna półka od ATE czy trw. Wystarczy wziąć w rękę ori tarcze a tarcze ate/trw. Na tym etapie już czuć różnicę. a prosze opisz co wyczuwasz za roznice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach