Marjan Zgłoś #561 Napisano 10 Czerwca 2016 Racja! Nie sprawdził starej tarczy... Ale po co jak tam syg i brud to wiadomo ze będzie krzywo. Miało by to sens gdybym przyjechał ze starymi. Ale tu racja... Mógł sprawdzić piasty albo tarcze po zamontowaniu. Tu błąd! Zapomniałem o tym całkowicie. Jak to się objawia? Jak sprawdzę czy jest bicie teraz po zamontowaniu? Podnieś auto i zakręcić kołem? Jak będzie hamować to lipa? Mam już dość przewód z ta wymiana nie strasz stary... Odnośnie powerow. Nie wiedziałem co wybrać czy zwykle Ate czy te powery. Wybrałem powery ze względu na to ze będę widział kiedy bedą wytarte No i fajnie wyglądają. A tak ogólnie to są gorsze od zwykłych? P.s Zawsze chce fakturę z vatem!!! Wtedy wiem ze ktoś ma odpowiedzialność za robotę i nie wali w h... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #562 Napisano 11 Czerwca 2016 Starej tarczy nie ma po co mierzyć... chyba, że po przetaczaniu. Nową powinno się pomierzyć - instrukcja zakładania nowych tarcz. Pomiar bicia piasty i tarczy: https://www.google.pl/search?q=pomiar+bicia+piasty&client=firefox-b-ab&biw=1366&bih=631&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjXkrniqJ_NAhXENJoKHforCfkQsAQILQ#tbm=isch&q=pomiar+bicia+piasty+i+tarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marjan Zgłoś #563 Napisano 11 Czerwca 2016 Ja kierowałem sie tym montazem no niestety nie sprawdził bicia w taki saposob jak jest na filmiku. Ale nie zauważyłem tez innego sposobu. Chyba załozył po wyczyszczeniu. A może cos przeoczyłem. jakie są konsekwencje nie sprawdzenia tego. Rozumiem że może być po porostu ok... bo było prosto a może chodzić na boki i rozgrzewać klocki i nie potrzerbnie hamowac. podniose kazde koło i sprawdze czy na lajcie sie kreci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #564 Napisano 11 Czerwca 2016 Koledzy potrzebuję małej pomocy.Na dniach będe wymieniał klocki i tarcze przód. rocznie robie 30-40 tyś km. Zazwyczaj autostrady i bardzo wysokie prędkości. Czy możecie polecić jakieś tarcze i klocki lepsze niż standard? ale nie chce układu przerabiać na jakieś od S czy innych sportowych pakietów. Zależy mi na lepszych tarczach i klockach. czy ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #565 Napisano 11 Czerwca 2016 @up ate, trw, textar. Te marki polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #566 Napisano 11 Czerwca 2016 @upate, trw, textar. Te marki polecam W ub. roku założyłem na przód klocki i tarcze TRW, w tym roku na tył komplet ATE i z obydwu jestem b. zadowolony! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek_LBN Zgłoś #567 Napisano 23 Czerwca 2016 Jak zmieniałem koła na wiosnę, poprosiłem od razu znajomego mechanika o sprawdzenie ile klocków jeszcze mi zostało. Powiedział że na jego oko z 1kkm zrobię. Nakręciłem zdecydowanie więcej i do tej pory nie wyskoczył mi komunikat o tym że klocki są do wymiany. Zastanawiam się czy może z czujnikiem jest coś nie tak, czy po prostu pospieszył się z oceną ich stanu. Od razu mówię że nie jest to kwestia naciągania - przyjedź już i wymień u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #568 Napisano 23 Czerwca 2016 Jak zmieniałem koła na wiosnę, poprosiłem od razu znajomego mechanika o sprawdzenie ile klocków jeszcze mi zostało. Powiedział że na jego oko z 1kkm zrobię. Nakręciłem zdecydowanie więcej i do tej pory nie wyskoczył mi komunikat o tym że klocki są do wymiany. Zastanawiam się czy może z czujnikiem jest coś nie tak, czy po prostu pospieszył się z oceną ich stanu. Od razu mówię że nie jest to kwestia naciągania - przyjedź już i wymień u mnie być może masz dezaktywowaną funkcję informowania o sprawdzeniu klocków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerrybb1 Zgłoś #569 Napisano 4 Lipca 2016 witam miałem to samo -czyli dużo mycia auta a mało jeżdzenia i wszystko zardzewiałe,do przetoczenia tarcze a klocki do wymiany (tak było 2 lata temu)teraz to samo ale klocki,tarcze do wymiany a zaciski do regeneracji sama rdza,czyli mniej myj a wiecej jedż i częściej i mocniej naciskaj chamulec, pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek_LBN Zgłoś #570 Napisano 13 Lipca 2016 być może masz dezaktywowaną funkcję informowania o sprawdzeniu klocków Można to jakoś sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #571 Napisano 13 Lipca 2016 Oczywiście, przez VCDS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dwat Zgłoś #572 Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) Witam, założyłem na przód tarcze trw i klocki bosch i niestety hamulce jak w maluchu. Może ktoś podpowie, jakie będą dobre klocki do tych tarcz? Edytowane 25 Lipca 2016 przez dwat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #573 Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) zaloz ATE lub TRW albo ori. Zalezy jaki masz budzet oraz czy chcesz zwykle czy ceramiczne. Popatrz sobie: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/18522/701010000/ Jakie tu sa i cos wybierz (kupowac tam nie musisz ale zobacz nr i poszukaj w jakims sklepie albo alldrogo czy cos) Ja osoboscie 2ms temu wymienilem na te: http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5235488159 Od tego sprzedawcy i nie narzekam Edytowane 25 Lipca 2016 przez comingsoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dwat Zgłoś #574 Napisano 25 Lipca 2016 Dzięki, mam blisko do tego sprzedawcy. Bardziej mi chodzi o klocki, które będą dobrze pracowały z tarczami trw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek_LBN Zgłoś #575 Napisano 25 Lipca 2016 Oczywiście, przez VCDS A można wyłączyć info o klockach a info o spalonych żarówkach zostaje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #576 Napisano 25 Lipca 2016 A można wyłączyć info o klockach a info o spalonych żarówkach zostaje? Jak chcesz wylaczyc info o sprawdzaniu zarowek to Przekodować należy Bordnetz (09): Byte 18 Bit 0 Cold Diagnosis License Plate Lights active Byte 18 Bit 1 Cold Diagnosis Brake Lights active Byte 18 Bit 2 Cold Diagnosis Front Fog Lights active Byte 18 Bit 3 Cold Diagnosis Rear Fog Lights active Byte 18 Bit 4 Cold Diagnosis High Beam active Byte 18 Bit 5 Cold Diagnosis Turn Signals active Byte 18 Bit 6 Cold Diagnosis Back Light active Byte 18 Bit 7 Cold Diagnosis Side Turn Signals active Byte 19 Bit 0 Cold Diagnosis Low Beam active Byte 19 Bit 1 Cold Diagnosis Front Parking Lights active Byte 19 Bit 2 Cold Diagnosis Rear Parking Lights active Byte 19 Bit 3 Diagnosis Rear Parking Lights active Odznaczasz to, co ma nie być sprawdzane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #577 Napisano 25 Lipca 2016 Żeby wyłączyć sygnalizację klocków w kodowaniu czerwonego licznika odejmuje się 01, od liczby 3-4 od lewej. W czarnych i kolor jest już pomocnik kodowania. Jak chcesz wylaczyc info o sprawdzaniu zarowek to Przekodować należy Bordnetz (09): Byte 18 Bit 0 Cold Diagnosis License Plate Lights active Byte 18 Bit 1 Cold Diagnosis Brake Lights active Byte 18 Bit 2 Cold Diagnosis Front Fog Lights active Byte 18 Bit 3 Cold Diagnosis Rear Fog Lights active Byte 18 Bit 4 Cold Diagnosis High Beam active Byte 18 Bit 5 Cold Diagnosis Turn Signals active Byte 18 Bit 6 Cold Diagnosis Back Light active Byte 18 Bit 7 Cold Diagnosis Side Turn Signals active Byte 19 Bit 0 Cold Diagnosis Low Beam active Byte 19 Bit 1 Cold Diagnosis Front Parking Lights active Byte 19 Bit 2 Cold Diagnosis Rear Parking Lights active Byte 19 Bit 3 Diagnosis Rear Parking Lights active Odznaczasz to, co ma nie być sprawdzane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konjo Zgłoś #578 Napisano 12 Października 2016 Witam Chciałem kupić komplet tarcze i klocki do 3C5 (CDAA), no i mam mały problem. Myślę, żeby kupić wszystko ATE + klocki ceramic, bo podobno mniej brudzą. No i pierwszy problem, to rozmiar tarcz, ale zakładam, że u mnie będą te mniejsze (tył: 24.0112-0169.1, przód: 24.0125-0158.1). Druga sprawa to dobór klocków. Na przód sprawa wydaje się być prosta, bo chyba będą te: 13.0470-7184.2 (o ile rozmiar jest ok) Ale na tył widzę dwa rodzaje: 13.0470-2887.2 i 13.0470-2880.2. Wydaje mi się, że do mnie pasować będą te 2887, bo mam elektroniczny hamulec postojowy, ale nie wiem czy będą pasować do tych tarcz wyżej. Numery PR mogę sobie wsadzić gdzieś, bo u mnie na tych nalepkach w ogóle nie ma takich, które by odpowiadały tym z opisów klocków/tarcz. Czy ktoś mógłby doradzić? Mogę ewentualnie podesłać jakieś info dodatkowe. A no i gdzie najtaniej w necie dostanę taki komplet? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pezet101 Zgłoś #579 Napisano 12 Października 2016 Klocki "ceramic" znacznie mniej brudzą. W zasadzie na felgach nie widać żadnego pyłu z klocków. Co do numerów się nie wypowiem, ale ja ostatnio założyłem klocki ATE ceramic + tarcze Zimmermann z szarą powłoką antykorozyjną. Po pół roku nie widać na nich śladu rdzy. Aha - a przede wszystkim - ten zestaw tarcze+klocki bardzo dobrze działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konjo Zgłoś #580 Napisano 13 Października 2016 (edytowane) A może ktoś jest w stanie jakoś po VINie znaleźć te numery PR albo jakieś numery tarcz i klocków? Edytowane 13 Października 2016 przez konjo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach