Jump to content

konjo

  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About konjo

  • Birthday 03/21/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Volkswagen Passat Variant 1.8tsi 160KM HIGHLINE Kwiecień 2010 DSG - 7-biegów Dane do sprawdzenia w na historiapojazdu.gov.pl: Data rejestracji: 28.04.2010r Nr rej.: WB2925H VIN: WVWZZZ3CZAE124694 Bardzo zadbany, kupiony przeze mnie od pierwszego użytkownika w 2010r. dla mnie - do prywatnego użytku, a nie na handel. Samochód wykorzystywany zgodnie ze swoim celem, czyli dla rodziny. Od pierwszego użytkownika, a nie właściciela, bo pierwszym właścicielem była firma leasingowa - poprzedni właściciel i jednocześnie pierwszy użytkownik wykupił samochód po okresie leasingu na żonę, a potem kupiłem go ja. Samochód posiada normalne ślady użytkowania w mieście. Nigdy nie brał udziału w stłuczce czy wypadku. Na początku serwisowany w ASO, potem w zaprzyjaźnionym serwisie. Kupiony z przebiegiem ok. 51700km - aktualnie 114066m. Co, jak łatwo można policzyć, daje niewielki roczny przebieg. Mimo małego przebiegu dały się we znaki wady fabryczne DSG i 1.8tsi. I tak: DSG - dało popalić na początku, ale dwa razy w ramach, tzw. "dobrej woli producenta" Volkswagen wymienił mechatronikę i sprzęgło na swój koszt (ja musiałem zapłacić jakiśtam procent robocizny). Od tamtej pory skrzynia chodziła bez zarzutów. 1.8tsi - czyli branie oleju. Przy 100000km przebiegu większość tych silników zaczyna spalać olej w szybkim tempie. Jeżeli w innym ogłoszeniu nie jest napisane, że samochód ma silnik po remoncie, proszę spodziewać się, że samochód albo już spala olej, albo niedługo zacznie... Oczywiście spotkało to i mnie. Było to w 2017r. Oddałem samochód do wyspecjalizowanego serwisu i za ok 8000zł wykonany został kapitalny remont silnika, łącznie z wymianą tłoków (oczywiście mam fakturę do wglądu). Po remoncie, po przejechaniu ok 1000km okazało się, że jest dziura w skrzyni biegów. Panowie od remontu silnika niestety mieli pecha i nie do końca dobrze dokręcili półoś, co spowodowało awarię skrzyni. Po oględzinach w ASO VW, właściciel serwisu remontującego silnik wziął winę na siebie i skrzynia została wymieniona na NOWĄ. Innymi słowy silnik chodzi jak nowy, a skrzynia jest w zasadzie nowa. Nie ma żadnego szarpania, a silnik nie bierze oleju w ogóle. Jeśli chodzi o serwisowanie (filtry, olej), to robię to regularnie co ok 10000km. Aktualnie zalany jednym z najlepszych olei do tego silnika Motul X-Clean+ 5W30. Filtry tylko Mann. Hamulce ATE. Wyposażenie: Wersja Highline, czyli prawie wszystko co było M.in.: - tapicerka - alcantara z elementami skórzanymi - światła bixenonowe skrętne (podgrzewane spryskiwacze) - radio RCD510 + bluetooth - można łączyć się z telefonem i puszczać muzykę, np. ze Spotify - elektrycznie regulowany fotel kierowcy - fotele sportowe (bardzo wygodne) - elektryczne szyby x4 - elektrycznie sterowane podgrzewane lusterka - czujniki parkowania przód + tył z wizualizacją na ekranie radia - wysuwane rolety tylnych szyb - kierownica multifunkcyjna - hamulec Auto-Hold - hamulec ręczny elektromechaniczny - klimatyzacja automatyczna dwustrefowa - ESP, ABS, ASR, itp. - komputer pokładowy MFA+ - tempomat - dwa kluczyki - książka serwisowa - karta pojazdu Podsumowując, bardzo fajny duuuży samochód. Wygodny do miasta, jak i na trasy. Silnik dynamiczny i cichy. Wg mnie stan bardzo dobry zarówno w środku, jak i na zewnątrz. Do obejrzenia w Warszawie na Ursynowie (Kabaty) po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Nr tel. 695890553 Konrad Zapraszam
  2. No tak, po 2 śruby na listę, czyli 8. Co dokładnego modelu listwy u mnie, można to jakoś po VINie sprawdzić?
  3. Hehe. Ciekawe która wersja jest u mnie :) Chyba pozostaje to zdjąć na siłę i tyle...
  4. Cześć Jak widać na załączonym zdjęciu, odstaje mi kawałek tej plastikowej dolnej listwy w drzwiach kierowcy. Chciałem ją zdjąć, żeby zobaczyć, czy da się to jakoś przymocować, ale po odkręceniu dwóch śrub listwa dalej mocno trzyma się drzwi. No i teraz mam pytanie - jak to zdjąć, żeby jej nie połamać? No chyba, że się nie da i trzeba nową mieć na wymianę. To się na jakichś zatrzaskach trzyma?
  5. OK. Dzięki. W takim razie zrobię teraz w czasie urlopu pseudo próbę olejową, czyli zaleję do pełna, przejadę te ok 500km i zobaczymy ile będę musiał dolać. To da mi szacunkowy obraz tego ile faktycznie oleju schodzi. Po powrocie pomiar ciśnienia, a przede wszystkim sprawdzenie pod kątem wycieku.
  6. Cześć. Dawno nie zaglądałem na forum. Mam pytanie odnośnie brania oleju przez 1.8tsi CDAA. Kiedy i jak jednoznacznie można stwierdzić, że silnik jest do remontu? Ostatnio mam problemy z olejem (przebieg niecałe 100000km, rok 2010), okazało się że był wyciek z miski, ale zostało to naprawione. Mimo wszystko coś mi tego oleju za dużo ubywa ostatnio, bo musiałem dolewać po niecałym miesiącu od zalania. Czy test ciśnienia w cylindrach wystarczy? Czy warto coś jeszcze sprawdzić, zanim wydam te tysiące na remont? Oczywiście najpierw sprawdzę, czy faktycznie olej dalej gdzieś nie wycieka. Aha. nie wiem, czy to ma znaczenie, ale zalany jest olejem shell 5w30.
  7. A może ktoś jest w stanie jakoś po VINie znaleźć te numery PR albo jakieś numery tarcz i klocków?
  8. Witam Chciałem kupić komplet tarcze i klocki do 3C5 (CDAA), no i mam mały problem. Myślę, żeby kupić wszystko ATE + klocki ceramic, bo podobno mniej brudzą. No i pierwszy problem, to rozmiar tarcz, ale zakładam, że u mnie będą te mniejsze (tył: 24.0112-0169.1, przód: 24.0125-0158.1). Druga sprawa to dobór klocków. Na przód sprawa wydaje się być prosta, bo chyba będą te: 13.0470-7184.2 (o ile rozmiar jest ok) Ale na tył widzę dwa rodzaje: 13.0470-2887.2 i 13.0470-2880.2. Wydaje mi się, że do mnie pasować będą te 2887, bo mam elektroniczny hamulec postojowy, ale nie wiem czy będą pasować do tych tarcz wyżej. Numery PR mogę sobie wsadzić gdzieś, bo u mnie na tych nalepkach w ogóle nie ma takich, które by odpowiadały tym z opisów klocków/tarcz. Czy ktoś mógłby doradzić? Mogę ewentualnie podesłać jakieś info dodatkowe. A no i gdzie najtaniej w necie dostanę taki komplet? Z góry dzięki za pomoc
  9. Witam Mam dwa pytania w sprawie DSD 7 biegowej. Rozumiem, że w celu sprawdzenia oprogramowania w DSG wystarczy podpiąć kompa i cośtam się w logach pokaże. Pytanie jest takie - czy da się na tej podstawie stwierdzić, kiedy robiona była aktualizacja? Drugie pytanie jest takie - jaka powinna być najnowsza wersja? Może ktoś ma dostęp do takich informacji i mógłby się tym podzielić Z góry dzięki za pomoc. PS. Dzisiaj udało mi się podjechać do serwisu (nie ASO), podpiąć kompa i wyciągnąć logi. Czy ktoś mógłby pomóc w interpretacji? Szczególnie data flashowania wydaje się być dziwna
  10. A jak to jest z tym 1.8TSI? Silnik CDAA faktycznie taki awaryjny, czy tylko wystarczy ten nieszczęsny napinacz sprawdzić i ewentualnie wymienić? Powinno być już teraz trochę użytkowników z tym silnikiem i przebiegiem 40-70tkm, także może ktoś coś powie
  11. Witam, Zastanawiam się nad zakupem B6 z silnikiem benzynowym 1.8 tsi 160KM z DSG. O DSG czytałem różne rzeczy, ale głównie w kontekście 2.0tdi. No i nie były to najlepsze opinie. A jak to jest przy silnikach benzynowych i mniejszym momencie obrotowym niż w tdi? Psują się, czy są raczej bezproblemowe? Dodam, że jeżdzę głównie po mieście i to odcinki po 15km. Do tego w weekendy czasami robię dłuższe odcinki. Bo sam silnik jest chyba ok (to chyba BZB)? Z góry dzięki za jakieś informacje.
  12. Witam, Miałem ostatnio wymieniony napinacz i pasek od klimy. Do tego 2 dni później poszedł wentylator. Wszystko wymienione, klima chłodzi, ale cały czas popiskuje spod maski. Czasami bardziej, a czasami prawie w ogóle. Czy to ozanaka końca sprężarki, sprzęgiełka od sprężarki, czy na co to może wskazywać? Goście od napinacza twierdzą oczywiście, że wszystko jest ok z napinaczem i paskiem...
  13. Czyli jednak... A wymieniałem ten wentylator chyba w 2008r.
  14. A ja mam inny problem -przy włączonym climatronicu piszczało spod maski. Pojechałem do serwisu i faktycznie potwierdzili moje przypuszczenia, że napinacz do wymiany (i całe szczęście, bo myślałem, że coś ze sprężarką). Wymienili, pasek też. Następnego dnia zauważyłem, że przy zimnym silniku strasznie piszczy, ale tylko kiedy puszczam gaz! Czyli daję gaz, chcę zmienić bieg, puszczam gaz, piiiiisk, wrzucam następny bieg, gaz i po pisku. I tak przy następnej zmianie. Generalnie kiedy obroty mocno spadają. W każdym razie w poniedziałek jadę do serwisu, żeby to sprawdzili. Aha. Jak się trochę silnik rozgrzał, to przestało piszczeć. Teraz tylko po prosu czasami lekko popiskuje niezależnie od gazu. Ale... Zauważyłem kolejną rzecz - otworzyłem maskę i okazało się, że nie chodzi wentylator od klimy (a działał na pewno jeszcze dwa dni temu, bo słyszałem jak wyje na tych upałach). Chciałem go ruszyć, ale strasznie ciężko go przekręcić. No i tu pojawia się pytanie - dlaczego? Zepsuł się? W warsztacie coś z nim zrobili? Jaka może być przyczyna, że ciężko chodzi? Przy wymianie napinacza odkręca się ten wentylator? Jak tak, to może go za mocno przykręcili czy coś Z góry dzięki za jakieś pomocne informacje.
  15. Witam, Poproszę o wycenę kompletu tarcz i klocków do 3B6 (AVF) z 2004r. VIN: WVWZZZ3BZ5E102858
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy