321frytki Zgłoś #161 Napisano 20 Marca 2015 213k km, lekko czuć dwumasę (AVB + wirus by Tune Up). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misku79 Zgłoś #162 Napisano 21 Marca 2015 Mówisz o automacie ? tak w rzeczy samej..nie wypowiem sie o manualu bo nigdy w zyciu nie mialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekxc Zgłoś #163 Napisano 23 Marca 2015 290tys i padło, dwumas zostawiłem bo wyglądał bardzo dobrze. Jak na razie po wymianie 45tys najechane i wszystko działa. 1.9 tdi avg 2000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek92 Zgłoś #164 Napisano 8 Czerwca 2015 Witam Mam pytanie co to może być kilka tyg temu wymieniłem sprzęgło b5 97r (tarcza,docisk i łożysko) po 2 tyg sprzęgło zaczęło się zachowywać jak stary zestaw czyli zbiera z góry i pedał chodzi ciężej a nie tak lekko jak po wymianie delikatnie. stara tarcza nie była wyjechana cała tylko w 50% i pedał chodził ciężej zbierał z góry ale nie ślizgało. Pozdrawiam i Proszę o Pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #165 Napisano 8 Czerwca 2015 @jacek tak niestety musi być. Ja zmieniałem tarczę ,docisk i łożysko. Po zmianie nie było "pulsowania" po naciśnięciu sprzęgła ,sprzęgło chodziło lżej i brało od połowy. Teraz "pulsowania" nie ma ,bierze z góry i chodzi lekko ciężej ,ale nie tak jak na starym. We wzdłużnym silniku zawsze bierze z góry ,mnie akurat to nie przeszkadza (wolę tak). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #166 Napisano 9 Czerwca 2015 350 tyś i żadnych niepokojącyh objawów (AWX) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bipop Zgłoś #167 Napisano 9 Czerwca 2015 350 tyś i żadnych niepokojącyh objawów (AWX) Dokładnie tak samo tylko AVF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawełB5FL Zgłoś #168 Napisano 12 Października 2017 co to za stuki na wolnych obrotach co się szykuje do wymiany ??? 20171009_120228.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #169 Napisano 26 Października 2017 Dnia Thursday, October 12, 2017 o 12:45, PawełB5FL napisał: co to za stuki na wolnych obrotach co się szykuje do wymiany ??? 20171009_120228.mp4 Sprężyny tarczy sprzęgłowej czyli tłumiki drgań skrętnych wydają taki odgłos. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawełB5FL Zgłoś #170 Napisano 27 Października 2017 10 godzin temu, 77Marek napisał: Sprężyny tarczy sprzęgłowej czyli tłumiki drgań skrętnych wydają taki odgłos. czyli sprzęgło do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #171 Napisano 27 Października 2017 Jak najbardziej. Dwumasa też pewnie się kończy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawełB5FL Zgłoś #172 Napisano 27 Października 2017 jeszcze jedno pytanko jakiej firmy sprzęgło najlepiej założyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #173 Napisano 28 Października 2017 (edytowane) 17 godzin temu, PawełB5FL napisał: jeszcze jedno pytanko jakiej firmy sprzęgło najlepiej założyć? Ja zawsze zakładam takie jakie było w oryginale. Polecam firmy LUK. Edytowane 28 Października 2017 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach