mkpol Zgłoś #141 Napisano 5 Września 2014 W przypadku poduszek i łożysk koszt wymiany jest porównywalny z ich ceną więc patrząc tak warto wymienić przy zmianie amortyzatorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #142 Napisano 6 Września 2014 Nie zgodzę się z tobą. Miałem fabrycznie wzmacniane amortyzatory i założyłem na nie sprężyny eibach -30-30. Przy 18 calach komfort oczywiście nieco się pogorszył, ale trakcja w zakrętach zdecydowanie na plus. Obawiałem się że po założeniu bilsteinów b8 auto jeszcze się utwardzi, a tu zdziwko. Przed wakacjami założyłem na tył B8 i mimo że są krótsze niż fabryczne to 1. Autko poszło minimalnie w górę 2. Zdecydowanie poprawił się komfort jazdy. Więc to jednak nie jest tak że co byś nie założył to będzie ok Marek kolega ma standardowy zawias a nie modyfikacje pokroju eibach + B8, to zupełnie inna sytuacja. Chyba nie po to wydałeś minimmum 800zł na tylne 2 amorki by pracowało to jak na kayabach za 260zł/2szt Mowa o standardowym zawieszeniu a tam będzie tak jak napisałem. U Ciebie po założeniu nówek B8: 1. Autko poszło minimalnie w górę - oryginalne były zużyte + obniżona sprężyna zdecydowanie skróciła ichniejszy zakres pracy 2. Zdecydowanie poprawił się komfort jazdy. - to też oczywiste, w końcu amor zaczął naprawdę tłumić , pewnie to co wyjąłeś z fabryki było już zmęczone i rękoma mogłeś sobie ten amorek pompować Pozdrówki marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peplo Zgłoś #143 Napisano 16 Września 2014 witam. mam problem, w passaci b6 2008r highline zmieniłem amortyzatory na sachsy. po wymianie auto dziwnie stoi .. z tylu wiele mniejszy prześwit niż z przodu. wcześniej auto stało równiutko. co mam teraz zrobić ? jakie sprężyny z tylu zalozyc żeby znow wygladal jak przed wymiana ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #144 Napisano 16 Września 2014 Zmieniles wszystkie amortyzatory czy tylko przód/tył? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #145 Napisano 16 Września 2014 zmieniłem amortyzatory jakie sprężyny z tylu zalozyc żeby znow wygladal jak przed wymianaskoro problem powstał po wymianie amortyzatorów to czemu chcesz zmieniać sprężyny? pewnie to co wyjąłeś z fabryki było już zmęczone i rękoma mogłeś sobie ten amorek pompowaćPrzed i po wymianie byłem na ścieżce zdrowia, żeby sprawdzić czy i jakie różnice będą i powiem ci że stare amorki były jeszcze w bdb stanie. Tak jak pisałem miałem z tyłu amortyzatory wzmacniane i jak na passata to tył miałem baaaaardzo twardy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #146 Napisano 16 Września 2014 zacznij Danielu od sprawdzenia czy były właściwie dobrane. Pozdrówki marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peplo Zgłoś #147 Napisano 16 Września 2014 wymienilem przod i tyl. amory byly tak dobrane iz czlowiek w sklepie z czesciami dal mi amorki poprostu dedykowane do passata b6 sachsa. jest jakas inna w tym mozliwosc ?? kurcze bo mam chec zalozyc stare amory na tyl ... lecz nie wiem do konca czy to przypadkiem przod nie jest wyzej niz bylprzed wymiana a tyl stoi tak samo... ciezka sprawa. najlatwiej zmienic bedzie tule sprezyny zeby ciutke sie podniosl, ale nie za wysoko. problem z doborem tych sprezyn payrzac na te kolorowe kropki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #148 Napisano 16 Września 2014 wrzuć mi na pw vin , napiszę Ci jaki nr amorków powinieneś włożyć. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #149 Napisano 27 Września 2014 Cze, Tak w celach relacyjnych. Wymieniłem amory. Zdecydowałem się na sachsa, bo miałem w bdb cenie (250/szt przód i tył). Do tego do wymiany poszły kompletne mocowania górne (były dobre, ale po co za 10 tys znowu to rozbierać...) oczywiście wszystkie osłony, odboje itd. Wrażenia przed wymianą: auto bujało się niczym niesione przez fale Dunaju, a każdy zakręt z duszą na ramieniu. Wrażenia po wymianie: jeździ się jak taczką. Jakbym zamiast amortyzatorów miał jakiś beton zalany. Trakcja się poprawiła, ale komfort spadł. Do tego czuję każdą nierówność felg, a krzywe są koszmarnie... No i to tyle. Aaaa stare amory można było ręką, bez oporu wciskać i wyciągać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #150 Napisano 27 Września 2014 250/szt to bardzo drogo za szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #151 Napisano 29 Września 2014 to bardzo drogo za szt. Czy ja wiem. Jak na cenę w sklepie to nie ma źle. Na allegro trzeba dać minimum tysiaka za komplet, więc wychodzi na jedno tyle, że kupuję w istniejącym sklepie i nie mam kosztów przesyłki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #152 Napisano 29 Września 2014 Na 1 stronie w allegro znalazłem komplet z wysyłką Sachs'a za 809zł a nie szukałem czy są tańsze więc chyba jednak trochę drogo :hunter http://allegro.pl/amortyzatory-sachs-przod-tyl-passat-b6-b7-odb-i4574330937.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #153 Napisano 29 Września 2014 Nie mówiąc już o naszych forumowych dystrybutorach, którzy ceny zawsze mają dobre. Te 250 to już razem z osłonami, odbijaczami i przednimi uchwytami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #154 Napisano 30 Września 2014 Te 250 to już razem z osłonami, odbijaczami i przednimi uchwytami? Nie żartuj :lol2 Oczywiście, że za same amory Do tego poduszki po 150 jak pamiętam + komplety osłon po coś ok. 80 zł za sztukę. Ale ile by nie kosztowało - warto było teraz auto się prawie trzyma drogi Jeszcze tylko felgi muszę wymienić bo strasznie biją i opony, bo mam jakieś badziewie Toyo Proxes C1S. Na suchym to jak cię mogę, ale na mokrym to jakaś rzeźnia jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogi865 Zgłoś #155 Napisano 5 Grudnia 2014 Witam, w mój passat trze o nadkola wystarczy że siądzie ktoś na fotelu pasażera i wjade w jakąś nie równość bądź dziure i autko siada i obciera czy to znak zużycia amortyzatorów? czy spręzyny są do wymiany? autko ma przebieg 230 tys. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #156 Napisano 5 Grudnia 2014 sprężyny do sprawdzenia Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konserwatysta Zgłoś #157 Napisano 2 Stycznia 2015 Panowiem mam pytanie. Dzisiaj zmieniłem amortyzatory tylne na KYB. Po wymontowaniu starych okazało się, że odboje i osłony nie pasują(są mniejsze niż orginały) dokupiłem takie jak były orginalnie(Sachs) Zamontowałem je i przejechałem około 100 km i wydają się bardziej sztywne niż poprzednie,w zakrętach trzymają dobrze. Czy źle dobrałem amortyzatory dlatego są sztywniejsze? Gdy zaniosłem do sklepu odboje i osłony te które nie pasowały to powiedzieli mi żę dobierali je według katalogu. Kupywałem u nich te odboje i osłony razem z amortyzatorami i teraz boję się, że mogli źle dobrać amortyzatory. Czy da się sprawdzić czy te amortyzatory są odpowiednie? Odboje i osłony Sachsa kupiłem w innym sklepie. Orginalnie zamontowany był amortyzator sachsa. Cały samochód jest jakby sztywniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #158 Napisano 2 Stycznia 2015 ja kupowałem też odboje sachs wg ich katalogu i też nie do końca pasowały... Podejrzewam że amortyzatory są twardsze bo dobrze działają. Stare amortyzatory prawdopodobnie były zużyte i dlatego je wymieniałeś, więc nowe muszą działać skuteczniej. Generalnie do pasatów było wiele typów amortyzatorów i podejrzewam że jak nie kupisz oryginałów o dokładnie takim samym oznaczeniu to na pewno będą działać nieco inaczej niż fabryczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #159 Napisano 2 Stycznia 2015 ja też jakiś czas temu wymieniałem amory tył KYB i odboje z osłonami SACHS; wszystko pasowało. Numer amorów 344459, odboje z osłonami 900 202 009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konserwatysta Zgłoś #160 Napisano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Gdy kupowałem amortyzatory Kyb to dali mi odboje i osłony jakiejś innej formy i one nie pasowały. Dokupiłem wtedy odboje i osłony Sachs i pasowały. Główny problem, że auto jest jakieś sztywne ale może się przyzwyczaje. Numer amorów Kyb 344459 a odboje i osłony to nie wiem bo nie mogę odnaleźć pudełka. Michał czy Twoje auto jest sztywniejsze po wymianie amorów? Edytowane 3 Stycznia 2015 przez konserwatysta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach