The_Saint Zgłoś #21 Napisano 28 Stycznia 2010 (...) jakiś swap 2.0 2E bo z 2.0 16v chyba drożej wyjdzie i trzeba bedzie wymieniać pół auta... Jak będziesz miał razem z osprzętem i kompem taki silnik to cię wyjdzie dużo taniej niż dłubanie w 1.8 i też nie wiadomo z jakim skutkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe Zgłoś #22 Napisano 28 Stycznia 2010 a gratów nie bede musiał wymieniać?? hamulców, belki całej z tyłu itd?? w gwint myślę na wakację zainwestować więc z amorkami nie będzie problemu. zrób moze jakiś mały kosztorys. jak sie w 3-4 tyś zmieszcze to pewnie wymienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #23 Napisano 29 Stycznia 2010 Czyli co, mówicie że sama podmiana monowtrysku na wielopunkt - Digifant, z całym potrzebnym osprzętem da w tym silniku tylko 5 km więcej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conrack007 Zgłoś #24 Napisano 29 Stycznia 2010 Czyli co, mówicie że sama podmiana monowtrysku na wielopunkt - Digifant, z całym potrzebnym osprzętem da w tym silniku tylko 5 km więcej? Calkiem logiczne, ze tak bedzie. Glowna roznica poza ukladem wtryskowym robi stopien sprezania, takze bez jego zmiany kicha. Chcesz wiecej mocy rob swap na jakas tania jednostke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #25 Napisano 29 Stycznia 2010 Problem w tym, że mój ABS jeździ na pełnym syntetyku Mobil1 0W-40 mimo ponad 300 tyś przebiegu i nie chciałbym pakować się w niepewną jednostkę, a jedynie dodać mu paru KM. Ale dla 5 to gra nie warta świeczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe Zgłoś #26 Napisano 29 Stycznia 2010 nuttie tez się zastanawiasz nad jakimś swapem?? chcę sie dowiedziec jak to wygląda od strony kosztów i zmian. jak bedzie do zaakceptowania to na pewno wymienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #27 Napisano 29 Stycznia 2010 Ja pisałem do Digitunu - GTO - spec od VW - chyba w katowicach, za przekładkę na 1.8 G60 (PG) chcieli 1700 zł, pewnie coś do urwania, pod warunkiem że silnik i części wszystkie dostarczę samemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe Zgłoś #28 Napisano 29 Stycznia 2010 ale ja bym wolał coś bez kompresora, najlepiej 2E lub 16v ABT i czy koszt byłby podobny?? nie chce odrazu zmieniac pół auta żeby było bezpiecznie z taką mocą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #29 Napisano 29 Stycznia 2010 z 16v to chyba ABF - ale to rzadkość albo 9A. Passata z 1.8 KR nie widziałem nigdy, ale ponoć takie wychodziły - to dość usterkowy silnik. G60 miał tylko lepsze hamulce w porównaniu do ABSa, zresztą przy 2.0 16v też trzeba zmienić hamulce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #30 Napisano 29 Stycznia 2010 A tarcze wentylowanie macie w tych 90km, mim zdaniem najtańszy i największy sposów na zwiększenie mocy to swap na 9A z digifantem od PF. Ale to i tak zmian od z.... bo sam silnik to nie wszystko skrzynie też trzeba zmienić, wydech w 9A jest inny, pompy paliwa macie za słabe i przydała by sie szeroka chłodnica na lato. Zacznijcie liczyć i sie okaże że swap dojdzie do wartości paska, dlatego proponuję cieszcie sie tym co macie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe Zgłoś #31 Napisano 29 Stycznia 2010 ale to nie tylko o pieniądze chodzi. gdybym chciał kupiłym sobie VRa ale za bardzo lubię swoją budę. chodzi mi o sentyment do auta z którym przeżyłem juz trochę, jest za słabe a chodzi o przyrost mocy, grzebanie w ABS nie opłaca się, dlatego lepiej zrobić swapa i cieszyc się tym. a sprzedaż gratów z passka nie zwróci kosztów swapa chociaż w połowie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #32 Napisano 29 Stycznia 2010 (edytowane) Czyli co, mówicie że sama podmiana monowtrysku na wielopunkt - Digifant, z całym potrzebnym osprzętem da w tym silniku tylko 5 km więcej? No może ciut więcej niż 5km, powiedzmy że będzie to jeździć jak zarżnięty ze słabym sprężaniem PF lub 2E. Nie opłaca się dłubać w abs, lepiej poszukać zestawu do przekładki. Co z tego twój motor smaruje się ow40 i ma mały przebieg, po rozebraniu okaże się że połowa gratów do wymiany, tak samo jak w każdym innym silniku Przed dłubaniem należy doprowadzić silnik do serii i trzeba zajrzeć do środka Edytowane 29 Stycznia 2010 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enrique Zgłoś #33 Napisano 14 Lutego 2011 Witam. Czy dało by się wsadzić silnik ABS za PF ale cały osprzęt z PFa by został chodzi o blok silnika bo mam okazje bardzo tanio kupić i wyjdzie mi taniej niż planowanie głowicy uszczelki i robocizna. Czy będzie to dalej PF? i czy sprężanie będzie takie jak w PFie? Nie wiem dokładnie czy to silnik ABS ale od b4 na jednopunktowym wtrysku 90km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #34 Napisano 15 Lutego 2011 Czy dało by się wsadzić silnik ABS za PF ale cały osprzęt z PFa by został chodzi o blok silnika bo mam okazje bardzo tanio kupić i wyjdzie mi taniej niż planowanie głowicy uszczelki i robocizna ABS od PFa różni się przede wszystkim głowicą, kolektorami, zaworami no i w głowicy od PFa są miejsca na wtryskiwacze. A w ABSie ich nie ma. Co za tym idzie, chcąc wrzucać ABSa musiałbyś tak czy tak zmieniać Głowicę na tą z PFa. Z tego co wiem, to PF ma mocniejsze korby, tłoki i wał od ABSa więc nie ma pewności, że jak przełożysz sam blok z ABSa to po założeniu głowicy z PFa i reszty osprzętu się coś nie wysra. Krótko mówiąc Gra nie warta świeczki. Lepiej poszukać drugiego PFa, albo PBka (nawet samego słupka) Jeżeli masz walniętą głowicę, to ściągaj, daj do zrobienia, przynajmniej będziesz wiedział na czym stoisz. Bo kupisz drugi silnik i nie będziesz wiedział co w nim siedzi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enrique Zgłoś #35 Napisano 15 Lutego 2011 dzięki za odpowiedz. Silnik tamten jest sprawny i wszystko z nim ok ale jak nie podejdzie do PFa to trudno;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #36 Napisano 15 Lutego 2011 jak ktoś chce to mam głowice od PF'a z kolektorami,PF ma ostrzejszy wałek rozrządu innych różnic nie zauważyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki25 Zgłoś #37 Napisano 7 Lipca 2012 Witam Forumowicze,odswieze kotleta,chcialbym sie dowiedziec pare rzeczy,poniez zbieram pare info do swapa. Interesuje mnie zamiana silnika z 1.8 8v 90 km ADZ jednopunktowy wtrysk na silnik 2.0 8v 115km z jednpunktowym wtryskiem. 1.Czy mocowanie skrzyni biegow do bloku silnika jest takie samo? 2.Czy przy wymianie komputera moglbym wykorzystac stara instalacje bez zadnych modyfikacji-wpiecie nowego kompa pod stara wtyczke? 3.Czy łapy silnika roznia sie polozeniem,umiejscowieniem miedzy soba? 4.Czy bez problemu moglbym przelozyc osprzet(alternato,pompa wspomagania itp) do silnika 2.0 8v? Prosilbym o pomoc,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #38 Napisano 7 Lipca 2012 na silnik 2.0 8v 115km z jednpunktowym wtryskiem. A był taki? 1-tak 2-raczej jest inna wtyczka le ..sprawdzę... 3-nie 4-tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki25 Zgłoś #39 Napisano 7 Lipca 2012 aha no tak moj blad myslalem ze 2.0 115 to byly jednopunktowe a jednak jest odwrotnie,wiec to zmienia moje plany i raczej nici ze swapu bo ciezko bedzie z elektryka zapewne,dzieki za info,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #40 Napisano 7 Lipca 2012 wiec to zmienia moje plany i raczej nici ze swapu bo ciezko bedzie z elektryka zapewne z elektryką nic ciężkiego. kupujesz wiązkę z silnika 2.0 115 wpinasz ja w komorze silnika, wprowadzasz w sćianę grodziową i wpinasz z tyłu skrzynki bezpieczników. gdybyś chciał namiary na wiązkę z passata 2.0 115 2E za dobre pieniądze, razem z MFA to pisz PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach