Skocz do zawartości

uki25

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O uki25

  • Urodziny 19.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ADZ)
  • Rok produkcji
    1994
  1. uki25

    Podgrzewane fotele

    Witam serdecznie forumowiczów. Odgrzeje temat z racji mrozów które nastały,do rzeczy,pytanie jest następujące: Czy jest ktoś w stanie mi napisać skąd i jak dokładnie trzeba pociągnąć własnoręcznie instalacje pod grzane stołki ? Dokładnie mam na myśli:"+" po stacyjce rozumiem że musi dojść do przełącznika na desce,jaki jego przekrój ? czy 2.5mm2 wyda ? - (ale dokładnie jak i gdzie? do jakich pinów ? ) Oświetlenie przełącznika również skąd ? "+" do fotela oraz do termika jakimi kablami tzn jaki ich przekrój czy 1.0mm2 będzie wystarczający Mam zamiar kupić ori fotele z grzaniem,wyczytałem że posiadają same w sobie przekaźniki więc pozostaje kupno przełączników grzania i po prostu położenia od podstaw wiązki ? Jeśli się mylę proszę o poprawę a najlepiej o jakiś manual do tego zadania.Nie mam jeszcze fizycznie nic ale zbieram wiedzę i chcę się za to zabrać w tym tygodniu,bardzo proszę o pomoc,pozdrawiam serdecznie wszystkich.
  2. Witam,jestem tutaj jakiś czas,więc nie ukrywam że swoim dziadkiem również podjechałbym na jakiś spocik się integrować pozdrawiam
  3. Zima po miescie zaleznie od stylu jazdy i korków : ciezka noga i jak sie wpadnie w korek 10-11l PB95 max mi wyszlo normalnie : 8-9l Pb95.W lato tak 1-1.5l pb95 mniej wychodzi,tylko ze na zime opony 205/50/15 (takie dostalem od helmuta w idealnym stanie to trzeba zużyć) a na lato 195/50/15.Na trasie jak wg ksiazki serwisowej do 120km/h - 7.5-8l,do 90 km/h - 5.5-6l do 140 to tak 8-8.5 wsiaknie,a powyzej nie chcialem katowac,wszystkie dane na trasie z 3 osobami na pokladzie z podrecznym bagazem kazdy,po miescie sam,czasem w 2 osoby,silnik 1.8 90km Adz monowtrysk
  4. uki25

    stuki silnika

    klimy nie mam,jedynie co zauwazylem to pasek od alternatora jest mocniej naciagniety,w porownaniu do innych z tego co wiem to o te 90 stopni powinien sie dac przekrecic,a tak niestety nie jest,wydaje mi sie ze piszczal i helmut jeszcze go docisnol,w sumie i tak szykuje mu wymiane rozrzadu bo jest nowy i czeka,dokupie jeszcze pompe wody i reszte paskow i moje nieszczesne uszczelniacze,a propo pompy jaka najlepiej polecacie ? dzieki za podpowiedzi i wesolych swiat zycze,pozdrawiam
  5. uki25

    stuki silnika

    z poczatku tez tak myslalem,ale sciagnelem obudowe rozrzadu odpalilem i to nie on,rolka prowadzaco-napinajaca wygladaja jak nowa,zadnych luzow na boki nie ma sprawdzalem nic nie chodzi,pasek rowniez na swiezy wyglada zadnych przetarc,aktualnie jest rolka INA pasek Gates
  6. uki25

    stuki silnika

    Witam,rowniez mam takie objawy jak wyzej stuka od strony rozrzadu,z poczatu tylko na zimnym,teraz rowniez na cieplym,tylko na jalowych obrotach po przygazowaniu tego nie ma,moze lozysko? hm ma moze ktos jakos pomysl co to?prosze o pomoc zalanczam filmik silnik to 1.8 90km ADZ filmik nagrany wieczorem stad,tylko slychac te stuki,auto bylo nagrzane do 90 stopni zrobione trasa 150km i nagrany filmik,pozdrawiam
  7. powiem szczerze ze chcialem kupic rolke skf a pasek conti,udalo mi sie kupic pasek conti,w innych autach mialem nie narzekalem na ten zestaw,a co do rolki to zamowilem skf przychodze do sklepu on mowi ze to to samo co ruville,ok to wzielem te ruville niby dobra znana firma a na rolce napisane INA,no coz mam nadzieje ze bedzie hulac,jutro sprobuje sie pogrzebac przy tym
  8. Witam,zamierzam sie wlasnie zabrac do wymiany rozrzadu,co sadzicie o zestawie INA ,polecany na allegro? Pozatym czy nie wie ktos gdzie jest moze jakis manul do tego? moze ktos na cos sie natknol,bo na forum nie znalazlem,prosze o pomoc,pozdrawiam
  9. przy 207-208 licznik sie zatrzymal,jednorazowo chcialem sprawdzic,poprostu ciekawosc a tak to 2500obr i zmieniam bieg na wyzszy,duzo jezdze po miescie wiec tez biore ceny paliwa pod uwage wiec wszystko na spokojnie,wyciekow zadnych nie mam,niedlugo postaram sie zbadac kompresje,dzieki za podpowiedz,pozdrawiam
  10. ja rowniez posiadam problem olej ucieka litr na 2 tysie,kopci tylko jak odpale 2 sekunndy po odpaleniu jjak cieply nic sie nie dzieje,zadnej bialej chmury nie ma wskazujacej na uszkodzeni uszczelkii pod glowica,woda nie ubywa nie smierdzi spalinami zadnego masla nie ma,prawie 210 nim jechalem w pelen komplet,przyspiesza ladnie lepiej niz katalogowo,co proponujecie co to moze byc? uszczelniacze ?
  11. no ok rozumiem ale dziwi mnie to bo nie czuc tego dymu jak chodzi nagrzany,czuc tak jakby "migdaly" kazdy mi mowi ze to uszczelniacze ze olej sie zbiera schodzi z nich i to puszcza,a co do pierscieni to chyba nie udalo by mi sie go rozbujac do prawie 210 i to mowie powaznie,chyba jesszcze sprawdze kompresje i wtedy mozna pierscionki wykluczyc ? prosze o odp ---------- Dodano o 20:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:23 ---------- wyciekow tez nie posiada zadnych miska sucha
  12. Dolacze sie do tematu,jak to jest jak moj passat tez pusci dymek przy odpalaniu,niebieski dosc widoczny,ale jak juz cieply silnik to nic nie pusci,1l oleju trzeba dolac na 2 tys km,bagnet jest czysty,w zbioorniku wyrownawczym woda caly czas ten sam stan ten sam kolor,nie czuc na korku zapach spalin,zadnego osadu masla na korku,ani od oleju ani od wody,jedynie co zauwazylem to chyba duzy przedmuch ma jak odkreci sie korek od oleju jak jest odpalaony,co sadzicie czy to sa tylko uszczelniacze? czy moze uszczelka pod glowica? pierscienie zakladam ze mam dobre bo jak na 90 km w 3 osoby kazdy + 100kg + bagaze na a4 jechalem 205-210 obr na ostatnim biegu sie zamykal prawie,przyspiesza chyba tez w miare normalnie,co sadzicie co moze sie dziac poprzez ubytek tego oleju ?
  13. Witam,rowniez mam problem z licznikiami,wie ktos moze dlaczego nie dziala wskazowka od paliwa,temp,obrotomierz,tylko na zapłonie jest kontrolka od ladowania aku,ale przejechalem jakis kawalek zgasilem odpalilem dalej przejechalem i nagle podczas jazdy zaczelo dzialac,na prostej drodze bez zadnych dziur ot tak,zauwazylem tez ze podczas nie dzialajacych blatow nie chodzila prawa postojowka,a jak blaty zaczely chodzic to tez nagle zaczela dzialac,bezpieczniki wszystkie cale,ma ktos jakis pomysl? moze klemy przeczyscic od aku bo widac na stare,ewentualnie moze jakis dobry sposob na sprawdzenie kostki kabli czy cos? prosze o pomoc pozdrawiam
  14. niestety mego nr nie ma w bazie : VWZ1Z1P9168824 ponoc za "mlode" radio w miare swieze
  15. Witam,mam pytanie,panowie chodzi o to ze odlaczylem klemy od aku i standardowo trzeba kod do radia,niestety nie posiadam kodu i mam takie pytanie czy po numerach seryjnych da sie jakos ten kod zalatwic? czytalem o jakims kalkulatorze ktos sie tym zajmuje ? wyciagnelem radio,mam numery z tej naklejki wszystko,radio to alpha IV cc,bardzo prosze o pomoc,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności