Skocz do zawartości

jakczy

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jakczy

  • Urodziny 19.03.1950

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Zawsze na zimnym .Ale czy zmniejszenie przerwy z0,7 na 0,3 mm pomogło uszkodzonej sondzie?Na wykręconych świecach podczas prób iskra była sporadycznie i bardzo słaba.
  2. Od pewnego czasu zaczęły się problemy z uruchomieniem silnika 1,8 abs.Po wykręceniu świec okazywało się że są zalane.Przepaliłem, oczyściłem i zapalił bez problemu ale powtarzało się to co raz częściej.Znajomy doradził mi zmniejszyć odstęp na świecach do 0,3 mm i na razie problem zniknął ale na jak długo bo taka mała przerwa to wbrew regułom.Moje pytanie jak w tytule.
  3. Jakie mogą być skutki dłuższej jazdy z odkręconym korkiem zbiornika wyrównawczego płynu chłodniczego? Poziom płynu nie zmienił się.Czy wszystkie elementy były chłodzone?Silnik 1,8 ABS
  4. poszykuję numeru katalowego króćca do głowicy na jeden czujnik temperatury ze wspornikami przewodów WN do silnika ADZ 1,8 90KM. Proszę o pomoc i dziękuję.
  5. Tylko nie Borygo! Stare czy nowe ulepszone, po najwyżej roku z metalowych elementów szczególnie miedzianych np.nagrzewnica lub złączki będzie sito.Dynagel lub coś z górnej półki
  6. jakczy

    stuki silnika

    Nie jestem pewien czy odłączenie zapłonu z jednego cylindra usunie lub wyciszy stuki bo przecież układ korbowy i tak będzie pracował napędzany od innych cylindrów.Czy to jest logiczne? Może się mylę?
  7. Od pewnego czasu pojawiły się stuki silnika a dokładniej od strony rozrządu.Jest to silnik 1,8 ABS w b-4 a suki do złudzenia przypominają pracę silnika diesla z za wczesnym wtryskiem /rodzaj klekotania/ i nie są stałe tylko nasilają się lub słabną co dobrze słychać na wolnych obrotach.Wykluczone są popychacze bo one dają zupełnie inny odgłos gdy są nieszczelne.Podejrzewam pompę wody,pompę wspomagania,sprężarkę klimy w ostateczności panewki lub sworzeń tłoka na pierwszym cylindrze.Może ktoś miał podobne objawy i udało się mu je zlokalizować - będę wdzięczny za podpowiedzi.Praca silnika idealnie równa, przyspieszenie wzorowe.
  8. Pragnę podpiąć się do tematu.Problem z krokowcem jest nieco inny gdyż wolne obroty trzyma idealnie ale po przekroczeniu 3tyś.obrotów zawiesza się i nie wraca po puszczenie pedału. Nie pomaga kopnięcie w pedał i tylko wyłączenie silnika na parę minut załatwia problem. Kraokowiec nowy, ma ok.6 miesięcy.Czy ktoś ma jakieś sugestie? /silnik 1.8 ABS 90KM/
  9. gdzie znajduje się styk biegu jałowego bo poduszka pod wtryskiem jest szczelna?
  10. Dziękuję za podpowiedzi i chyba na 90% jest to wina krokowca, który uchyla bez powodu przepustnicę
  11. silnik 1,8 ABS 90KM benz-gaz w czasie hamowania silnikiem np.z góry na piątym biegu auto nagle przyspiesza, pedał gazu wciska się sam i powtarza się to co parę sekund aż go zdławię hamulcem lub włączę luz i mocno przegazuję.Zdarza się to sporadycznie ale nie jest to bezpieczne.Czy ktoś ma jakiś pomysł?
  12. Proszę o poradę.Passat B4 silnik ABS 1,8 benz +LPG.Trudności z odpaleniem tzn.nie odpali bez minimalnego naciśnięcia gazu i trzymania w tej pozycji ok.3 min.po tym czasie już nie gaśnie ale obroty 550-600 i tak aż do ok.80 C po tym już lepiej ale nie idealnie bo trochę faluje 800-1000.Tak jest na benzynie.Na gaz przełączam przy ok.50 C i wolne obroty też nie rosną pow.700 uspokaja się gdy osiągnie 90C ale wtedy przekracza 1000obrotów do ok.1050 .VAG wskazał na potencjometr ale objawy są chyba zbyt duże.Reset praktycznie ne pomaga.Co o tym sądzicie?
  13. na 100% jest to czujnik temp.powietrza uniemożliwia włączenie klimy przy ujemnych temperaturach w zimie. ad 1 bezpiecznik sprężarki klimy
  14. Dziękuję za porady.Najbardziej prawdopodobna jest chyba sprawa gazu, który nie jest w pełni odcinany tym bardziej, że łatwo to sprawdzić.Moje przypuszczenia kierowały się jeszcze na czujnik temperatury płynu - może to jego stan przedagonalny?Co o tym myśleć? Jeżeli ktoś ma jeszcze inne pomysły to oczekuję na nie.
  15. Od ok dwóch tygodni pojawił się problem z odpaleniem silnika 1,8 ABS benz+LPG II gener.Problem polega na tym, że kręcenie rozrusznikiem trwa ok.5 sek czyli b.długo/poprzednio nigdy nie trwało to więcej niż1 sek/.Objaw ten występuje w pełnym zakresie temperatur silnika czyli od zimnego po nocy do w pełni nagrzanego z wyjątkiem wyłączenia silnika na max.2 min. - wtedy pali od kopa.Oczywiście odpalanie zawsze na benzynie.Jest to jedyna usterka.Silnik pracuje idealnie na wszystkich obrotach, nie faluje na luzie moc, przyspieszenie,zużycie paliwa w normie czyli 11,0 l miasto benz. 11,5l gaz.Proszę o poradę bo na VAG będę miał możliwość podjechać dopiero za dwa tygodnie.Pozdrawiam Wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności