jakczy
-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jakczy
- Urodziny 19.03.1950
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Silnik
B4 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1996
-
Zawsze na zimnym .Ale czy zmniejszenie przerwy z0,7 na 0,3 mm pomogło uszkodzonej sondzie?Na wykręconych świecach podczas prób iskra była sporadycznie i bardzo słaba.
-
Od pewnego czasu zaczęły się problemy z uruchomieniem silnika 1,8 abs.Po wykręceniu świec okazywało się że są zalane.Przepaliłem, oczyściłem i zapalił bez problemu ale powtarzało się to co raz częściej.Znajomy doradził mi zmniejszyć odstęp na świecach do 0,3 mm i na razie problem zniknął ale na jak długo bo taka mała przerwa to wbrew regułom.Moje pytanie jak w tytule.
-
Jakie mogą być skutki dłuższej jazdy z odkręconym korkiem zbiornika wyrównawczego płynu chłodniczego? Poziom płynu nie zmienił się.Czy wszystkie elementy były chłodzone?Silnik 1,8 ABS
-
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
jakczy odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
poszykuję numeru katalowego króćca do głowicy na jeden czujnik temperatury ze wspornikami przewodów WN do silnika ADZ 1,8 90KM. Proszę o pomoc i dziękuję. -
Tylko nie Borygo! Stare czy nowe ulepszone, po najwyżej roku z metalowych elementów szczególnie miedzianych np.nagrzewnica lub złączki będzie sito.Dynagel lub coś z górnej półki
-
Nie jestem pewien czy odłączenie zapłonu z jednego cylindra usunie lub wyciszy stuki bo przecież układ korbowy i tak będzie pracował napędzany od innych cylindrów.Czy to jest logiczne? Może się mylę?
-
Od pewnego czasu pojawiły się stuki silnika a dokładniej od strony rozrządu.Jest to silnik 1,8 ABS w b-4 a suki do złudzenia przypominają pracę silnika diesla z za wczesnym wtryskiem /rodzaj klekotania/ i nie są stałe tylko nasilają się lub słabną co dobrze słychać na wolnych obrotach.Wykluczone są popychacze bo one dają zupełnie inny odgłos gdy są nieszczelne.Podejrzewam pompę wody,pompę wspomagania,sprężarkę klimy w ostateczności panewki lub sworzeń tłoka na pierwszym cylindrze.Może ktoś miał podobne objawy i udało się mu je zlokalizować - będę wdzięczny za podpowiedzi.Praca silnika idealnie równa, przyspieszenie wzorowe.
-
Pragnę podpiąć się do tematu.Problem z krokowcem jest nieco inny gdyż wolne obroty trzyma idealnie ale po przekroczeniu 3tyś.obrotów zawiesza się i nie wraca po puszczenie pedału. Nie pomaga kopnięcie w pedał i tylko wyłączenie silnika na parę minut załatwia problem. Kraokowiec nowy, ma ok.6 miesięcy.Czy ktoś ma jakieś sugestie? /silnik 1.8 ABS 90KM/
-
gdzie znajduje się styk biegu jałowego bo poduszka pod wtryskiem jest szczelna?
-
Dziękuję za podpowiedzi i chyba na 90% jest to wina krokowca, który uchyla bez powodu przepustnicę
-
silnik 1,8 ABS 90KM benz-gaz w czasie hamowania silnikiem np.z góry na piątym biegu auto nagle przyspiesza, pedał gazu wciska się sam i powtarza się to co parę sekund aż go zdławię hamulcem lub włączę luz i mocno przegazuję.Zdarza się to sporadycznie ale nie jest to bezpieczne.Czy ktoś ma jakiś pomysł?
-
Proszę o poradę.Passat B4 silnik ABS 1,8 benz +LPG.Trudności z odpaleniem tzn.nie odpali bez minimalnego naciśnięcia gazu i trzymania w tej pozycji ok.3 min.po tym czasie już nie gaśnie ale obroty 550-600 i tak aż do ok.80 C po tym już lepiej ale nie idealnie bo trochę faluje 800-1000.Tak jest na benzynie.Na gaz przełączam przy ok.50 C i wolne obroty też nie rosną pow.700 uspokaja się gdy osiągnie 90C ale wtedy przekracza 1000obrotów do ok.1050 .VAG wskazał na potencjometr ale objawy są chyba zbyt duże.Reset praktycznie ne pomaga.Co o tym sądzicie?
-
na 100% jest to czujnik temp.powietrza uniemożliwia włączenie klimy przy ujemnych temperaturach w zimie. ad 1 bezpiecznik sprężarki klimy
-
Dziękuję za porady.Najbardziej prawdopodobna jest chyba sprawa gazu, który nie jest w pełni odcinany tym bardziej, że łatwo to sprawdzić.Moje przypuszczenia kierowały się jeszcze na czujnik temperatury płynu - może to jego stan przedagonalny?Co o tym myśleć? Jeżeli ktoś ma jeszcze inne pomysły to oczekuję na nie.
-
Od ok dwóch tygodni pojawił się problem z odpaleniem silnika 1,8 ABS benz+LPG II gener.Problem polega na tym, że kręcenie rozrusznikiem trwa ok.5 sek czyli b.długo/poprzednio nigdy nie trwało to więcej niż1 sek/.Objaw ten występuje w pełnym zakresie temperatur silnika czyli od zimnego po nocy do w pełni nagrzanego z wyjątkiem wyłączenia silnika na max.2 min. - wtedy pali od kopa.Oczywiście odpalanie zawsze na benzynie.Jest to jedyna usterka.Silnik pracuje idealnie na wszystkich obrotach, nie faluje na luzie moc, przyspieszenie,zużycie paliwa w normie czyli 11,0 l miasto benz. 11,5l gaz.Proszę o poradę bo na VAG będę miał możliwość podjechać dopiero za dwa tygodnie.Pozdrawiam Wszystkich.