Skocz do zawartości

conrack007

  • Liczba zawartości

    147
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O conrack007

  • Urodziny 17.05.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sarnaki

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  • Link do tematu o samochodzie
    63191
  1. Ktoś bardziej zorientowany jest w stanie powiedziec ktorego dnia najlepiej wpasc obejrzec autka? 30 w sobote czy 1 w niedziele?
  2. Obejrzyj drugi raz. Też z początku nie obczaiłem, że to kołpak ;D
  3. Ja przy okazji kombinowałem z podginaniem blaszki tej od otwierania i dlugoscia tego bolca w klamce, także nie pamiętam dokładnie czy bez dotykania tych rzeczy będzie odpowiednio dobrze się otwierało, ale w każdym razie klamki da się przełożyć.
  4. Bezproblemowo. Sam dokonałem takiego zabiegu w czarnuchu i jest ok. ;]
  5. USA różni się od EU kilkoma drobiazgami typu: zderzak przedni bez miejsca na rejestrację, tylna blenda na tablice US, automatyczne pasy, ogółem tam szły takie wersje jak GLX itd. Ale na pewno nie napędem. Już napisałem na poprzedniej stronie wszystko w temacie pseudo 4x4 w 35i.
  6. Podsumowując i potwierdzając powyższe posty, gdyby ktoś korzystając z wyszukiwarki miał jasność. Ani w B3 ani w B4 nie było typowego 4x4 tylko Syncro, czyli dołączana oś tylna, więcej nt napędu KLIK. passaty 35i z syncro: -1.8 G60 [b3] -2.9 VR6 [b4] -2.0 2E [b3] Diesli brak.
  7. conrack007

    7J passat b4

    Ogólna koncepcja jest na 16 z tego co widzę. ^^ Pakuj np takie jak na pierwszym foto i do tego oponki 195/45 i będzie ok.
  8. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=0FQCBrZjx2Y&feature=related]Jetta[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=mak6blqwSAc&feature=player_embedded]WAGENWERKS[/ame]
  9. Kwestia różnic w masie to jakieś 100kg w przypadku golf 5d aaz, a passat aaz sedan. Więc nie siądzie tyle na pewno. A co do tematu to wg mnie warto przełożyć przód, a na tył dokupić amory i będzie całkiem, całkiem, choć na te 17 to -40 może być ciutkę mało.
  10. Wiesz co to jest kondensator i do czego służy? Powyższe zdanie świadczy o tym, że nie bardzo. To nie jest dodatkowy aku. Jeżeli światła przygasają to kondensator w niczym nie pomoże. Poza tym trzymając się tematu jeżeli filip ma alternator 90A i aku ok 50Ah, to z palcem w nosie będzie to latało, nawet z dobrym zapasem.
  11. Pytanie po co za taką prostą czynność płacić? Ogólni tak potrzebujesz: -5m 20mm^2 kabla np dietz eco, tam w zestawie masz kable RCA z małym kabelkiem remote niezbędnym do włączenia wzmacniacza, bezpiecznik też tam jest, 1m 20mm^2 masy również -rozgałęźnik typu Y do RCA dwie sztuki, bo masz wyjście w radiu na 2kanały, opcjonalny sub, a wzmak ma 4 -o ile masz ori głośniki z tyłu, to proponuje zlokalizować kable do nich i posłużą ci do nowych głośników. Jeżeli taka opcja ci nie odpowiada kup z 4-5m jakiś kabelków 1.5mm^2 - 2,5mm^2 to praktycznie bez znaczenia. Do suba też ci potrzebne, ale min 2,5mm^2. Montaż zacznij od kabla zasilającego. Plus od aku przez jakieś 15cm kabla później bezpiecznik, dalej kabel przebijasz się przez zaślepkę podszybia od strony kierowcy jest takie piękne miejsce na to, gumowa zaślepka, łatwo zauważysz. Potem progiem do bagażnika. I tu masz dwie opcje dajesz wzmacniacz w boczek w bagaju, albo przykręcasz go do suba. Dajesz plus kabel do plusa na wzmaku i GND podpinasz do metrowego kabla niebieskiego [w przypadku dietza] przykręcasz koniec kabla do którejś śrubki w bagaju. Tunelem środkowym, albo prawym progiem lecisz z kablem RCA i podłączasz ten mały kabelek do niebiesko-białego kabla w radiu i pod remote na wzmaku. RCA do wzmaka podłączasz przez rozgałęźniacze kolorystycznie . Zasilanie masz z bańki. Front dajesz plus do plusa minus do minusa z przodem wiadomo. Natomiast pod rear dajesz suba, tylko plus i minus ze skrzyni podłączasz do skrajnych złączy czyli + do pierwszego + po lewej i - do minusa po prawej ostatnie złącze. Teraz ustawienie. Trudno powiedzieć jakie będzie optymalne dla takiego zestawienia sprzętu. Ale takim standardem będzie dla front HPF i na crossoverze jakieś +/- 80Hz, a rear daj LPF na +/- 80-100Hz. Gainy to twój wybór, ale niech to będzie w okolicach połowy skali. Możesz poeksperymentować tutaj jak chcesz, to nie moja sprawa. Takie rzeczy ustawia się na ucho, więc totalnie ciężko coś powiedzieć...
  12. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=IYSk9tLIagE]http://www.youtube.com/watch?v=IYSk9tLIagE[/ame] [ame= ] [/ame]
  13. http://vimeo.com/wolfsgruppe/videos/sort:date Chłopak ma talent, polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności