loost Zgłoś #1 Napisano 12 Stycznia 2010 Witam, Czy ktoś z was wymieniał może sam koło dwumasowe w B6 ze skrzynią DSG? Chodzi mi o to czy dużo jest z tym roboty, co trzeba zdemontować i na co trzeba uważać. Ogólnie o krótką instrukcję w celu zaoszczędzenia czasu na rozpoznanie tematu. Myślę, że takie informacje przydadzą się wielu uzytkownikom chcącym samemu serwisować swojego B6 bo wiadomo jakie są ceny usług Aha i jeszcze jedno, co sądzicie wogóle o regeneracji dwumasy? Warto(?), czy dać sobie spokuj i kupić nową? Regeneracja 1200 a nowe 2500 pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 12 Stycznia 2010 Moze pokręc się za jednomasowym kołem, bo chyba Lusac takie robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #3 Napisano 12 Stycznia 2010 Aha i jeszcze jedno, co sądzicie wogóle o regeneracji dwumasy? Warto(?), czy dać sobie spokuj i kupić nową? Regeneracja 1200 a nowe 2500 pln. Co do regeneracji jest wielu zwolenników jak i przeciwników ,jeżeli 1200 to cena regenerowanej dwumasy i montażu i dostaniesz gwarancje rok to bym brał ,nowa część 3200 +wymiana w ASO 800 i dwa lata gwarancji więc suma sumarum wychodzi taniej regeneracja dziadostwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loost Zgłoś #4 Napisano 12 Stycznia 2010 Na któreś rozwiązanie sie zdecyduję tylko chodzi mi czy brać się samemu za wymianę? Jeśli nie jest to zbyt czasochłonne i skomplikowane to sam wymienię, ale jeśli sa jakieś myki to wolę dać komuś kto to juz robił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 12 Stycznia 2010 z tym jest troche zachodu i jesli nie robiłes podobnych rzeczy wczesniej to lepiej daj do mechanika który zrobi ci to w 1 dzien i ja brałbym nowe kolo a nie regeneracje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #6 Napisano 12 Stycznia 2010 http://furmanka.blogspot.com/2007/01/mk5-wymiana-sprzga-i-koa-zamachowego.html poczytaj sobie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karamba_100 Zgłoś #7 Napisano 13 Stycznia 2010 szczerze? polecam nowe koszty LUK'a 1200 robota 400, także chyba niema co czarować z regenerowanym. Wiem bo sam wymieniałem, także polecam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rawenum Zgłoś #8 Napisano 14 Stycznia 2010 (edytowane) Właśnie jestem po wymianie i powiem Ci tak sam myślałem żeby regenerować bo koło drogie zamówiłem właśnie te za 1200 i tak silnik drgał bo koło pewnie nie było wyważone dziewne szarpania były gdy np od 40 dałem mu na max w pedał gazu i po 300 kilometrach zaczeło walić jak stare po 170 tyś. W życiu nie decyduj się ne zakładanie koła dwumasowego regenerowanego ja kupiłem nowe luk mam paska 2006 170 ps dsg i koło które tam pasuje jak podawał znajomy z VW to jedyny model 03G 105 266Bk Jeśli masz 170 ps to masz przechlapane bo te koło dostepne tylko w serwisie za ok 3000 tys i nie wierz ludziom na allegro ze jakie kolwiek inne pasuje bo nie pasuje moze kształtem tak ale ono chyba musi miec jakis swoj ciezar Temat znam bo przerabiałem go miesiac temu Pozdrawiam A i musze pochwalic firme regenerujaca z Kożuchowa z ul moniuszki ze bez problemu oddali kasiorke za tamte regenerowane koło nie doczytalem masz 140 ps wiec Twoje koło bedzie kosztowac to 1300 Luk i takiej właśnie firmy u mnie było fabrycznie zamontowane Edytowane 14 Stycznia 2010 przez rawenum dopisek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #9 Napisano 14 Stycznia 2010 szczerze? polecam nowe koszty LUK'a 1200 robota 400, także chyba niema co czarować z regenerowanym. Wiem bo sam wymieniałem, także polecam ! No na pewno nowe koło do DSG za 1200 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #10 Napisano 14 Stycznia 2010 No na pewno nowe koło do DSG za 1200 zł. Zgadzam sie z Tubrolotem dziwne moje kosztowało 3200 w sierpniu do dsg wiec chyba cos nie tak.Szukałem poza Aso cena była zbliżona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minime Zgłoś #11 Napisano 14 Stycznia 2010 Panowie, podepne sie pod temat , czy to pewne ze chcac kupic obecnie B6 serwisowane do konca z 2005 , w ktorym kolo dwumasowe nie bylo wymieniane ...bede musial je i tak z czasem wymienic nawet jesli na dzien dzisiejszy nie ma obajwow (lub tez nie potrafie ich rozpoznac) ? pozdrawiam michal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #12 Napisano 14 Stycznia 2010 (edytowane) Panowie, podepne sie pod temat , czy to pewne ze chcac kupic obecnie B6 serwisowane do konca z 2005 , w ktorym kolo dwumasowe nie bylo wymieniane ...bede musial je i tak z czasem wymienic nawet jesli na dzien dzisiejszy nie ma obajwow (lub tez nie potrafie ich rozpoznac) ? pozdrawiam michal no pewnie że tak ,żywotność koła to od 120 do 180 tyś ,zdażają sie przypadki więcej lub mnie:D mi po kupnie padło po 10 tyś ,więc wszystko przed Tobą Też nie miałem żadnych objawów przy kupnie , A objawy to nierówna praca w pozycji P lub N później stuki nawet przy odejmowaniu gazu to już jest kraniec Edytowane 14 Stycznia 2010 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karamba_100 Zgłoś #13 Napisano 14 Stycznia 2010 Wychodzi na to, że ostro przepłaciłeś kolego, jak chcesz mogę dać namiar na tanie i solidne usługi. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #14 Napisano 15 Stycznia 2010 to dawaj,tylko uprzytomnij sobie,że to dsg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #15 Napisano 15 Stycznia 2010 A Wy cały czas o dwu-masie ,a ja Ci dobrze radze, popytaj o jednomase - bo to sztywne koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość włodos Zgłoś #16 Napisano 17 Stycznia 2010 Koledzy. Proszę o pomoc. Mam Passata 2.0 TDI 140KM DSG z 2006r. Przejechałem 95tyś i na wolnych obrotach(P) mam jakieś stuki. Podczas jazdy nic się nie dzieje nie szarpie nie stuka. Czy to może być ten problem z kołem dwumasowym i do kiedy można z tym jeżdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #17 Napisano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Koledzy. Proszę o pomoc. Mam Passata 2.0 TDI 140KM DSG z 2006r. Przejechałem 95tyś i na wolnych obrotach(P) mam jakieś stuki. Podczas jazdy nic się nie dzieje nie szarpie nie stuka. Czy to może być ten problem z kołem dwumasowym i do kiedy można z tym jeżdzić? no takie miałem objawy na początku, później nasilało się nawet przy odejmowaniu gazu ale słyszałem to tylko przy otwartych szybach, wiec jak będziesz mieć takie objawy to to ostatni gwizdek.mnie to dopadło przy 175tyś ,sprawdzałem historie w ASO i koło nie było wymieniane wiec i tak długo wytrzymało Edytowane 17 Stycznia 2010 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #18 Napisano 18 Stycznia 2010 powiedzcie czy przy wymianie kola dwumasowego w passacie b6 dsg 140 trzeba coś jeszcze przy okazji wymieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawe(L) Zgłoś #19 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) powiedzcie czy przy wymianie kola dwumasowego w passacie b6 dsg 140 trzeba coś jeszcze przy okazji wymieniać? przy wymianie dwumasy nic nie trzeba dodatkowo wymieniać. Mój wynik to 147 tys km do wymiany dwumasy AHA zamienników NIEMA Edytowane 19 Stycznia 2010 przez Pawe(L) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #20 Napisano 22 Stycznia 2010 witajcie mam pytanie czy po wymianie dwumasy w passacie 2.0 tdi DSG 140 z 2005r należy coś kodować-adaptować? ma ktoś jakiegoś manuala? pierwszy raz sie do tego dobieram ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach