Skocz do zawartości

karamba_100

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O karamba_100

  • Urodziny 05.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    X
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LESKO

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. to samo co u ciebie, ale u mnie początek uszkodzeń także narazie szklani i wałek, mam nadzieje że to koniec pozdrawiam
  2. Dzięki za foto, powiem szczerze , że mnie trochę zmartwiłeś tym widokiem, być może jeszcze hydraulika na pompkach niedomaga, ale jak sie nie otworzy i nie sprawdzi to można gdybać. chciałem jeszcze zauważyć że jednak masz tak jak w opisie silnik 1,9 w 2.0 może być inaczej. napisz przebieg swojej gabloty, u mnie jak na razie jest przeszło 200.000 podro
  3. juz mam wszystko jasne, odpowiedz jest prosta. nie kupujcie tanich zamiennikow, tylko oryginal albo regeneracja oryginalow. tylko stracicie pieniadze czas i i NERWY. ja by co moge polecic warsztat , naPriv pozdrawiam K
  4. witam, oddałem do majstra, stwierdził lekkie skrzywienie plus obydwa przeguby zewnętrzne, wymienione i ośki naprostowane, stwierdził jeszcze poduszka pod silnikiem, tego narazie nie robiłem bo już mnie ostro skasował i nie wiem ale chyba to niema z tym nic wspólnego (bujaniem na boki ) . Teraz to powiem szczerze zgłupiałem bo nic się nie poprawiło a problem dalej jest. Jestem ostro wkurzony, bo niewiem co dalej robić. Dwumasa raczej odpada bo nic na luzie nie buja i nic nie hałasuje, chodzi mi jeszcze po głowie to poduszka pod silnikiem
  5. już lato zainstalowane, także opony koła są na 100 % w porządku, co to znaczy " wyboczone"? niby jak to sprawdzić? panowie mechanicy patrzyli, oglądali i dla nich wszystko jest w porządku,tzn. ale buja dalej. Stało się natomiast coś nowego, mianowicie pewnego dnia uruchamiam autko, powoli wkładam R a tu ZONK, samochodem szarpnęło i zgasł. Po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy, tzn. do bujania:/ Zastanawiam się czy to nie dwu-masa ponownie się odzywa. (co prawda innych oznak jej końca nie słychać i nie czuć) już sam nie wiem co z tym fantem dalej robić.....
  6. No i dalej szukamy, drugi też wymieniony trochę pomogło ale dalej jest ten sam problem, ktoś ma jakieś nowe propo?
  7. drugi przegub również ma luz, także drugi też wymieniam zobaczymy co się będzie działo dalej:/:
  8. wymieniłem na takie j firmy eurodriveshafts, mia ktoś do czynienia z tą firmą
  9. Dzięki za za uwagi, jutro zabieram się do tematu p.s. mówiąc ten lewy od skrzyni miałeś na myśli ten od kierowcy czy od pasażera? ja wymieniłem ten od kierowcy bo miał niewielki luz i teraz będę się przymierzał do wymiany drugiego. ale jeszcze mam zamiar ogarnąć wyważenie opon czy aby na pewno są w porządku pozdrawiam K
  10. tak też zrobię, kolega jeden wymieniał czy obydwa? koła wyważone 3 mce wcześniej, po za tym to ewidentnie przy przeniesieniu napędu, jak odpuszczam gaz od razu jak ręką odjął cisza i spokój pozdr
  11. wymieniłem lewy, duża poprawa, ale cholerka dalej buja na boki, może nasilenie zmieniło się radykalnie na korzyść , ale zastanawiam się nad wymianą drugiego. Kolega wymieniał obydwa czy tylko lewy? może to jednak coś innego? ma ktoś jakieś inne propozycje?
  12. dziś wymieniamy, mam nadziej-ą że będzie grało i buczało
  13. witam, potrzebuje numer przegubu wewnętrznego i numeru całej pół ośki do Dsg 2.0 tdi 140km 2006 z góry THX
  14. Jaki masz przebieg w autku? i jaka skrzynia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności