mariusz75 Zgłoś #121 Napisano 13 Sierpnia 2011 Na marginesie - pozgaszeniu i zapalaniu ponownie silnika kontrolka zgasła. niemniej droga długa. Ta kontrolka nie ma żadnego związku z dwumasem, nie jest on w zaden sposób diagnozowany elektronicznie. trzeba odpytać pamięć usterek i będziesz wiedział, a chyba lepiej to zrobić bo jak coś padnie po 300 km trasy to już porażka na całego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati102 Zgłoś #122 Napisano 2 Lipca 2013 JAk sprawdzić kod katalogowy albo jakiś identyfikator dwumasu z danego modelu passata? chciałbym sprawdzić jakie są ceny oryginalnego gdzie indziej niz w aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michuwlkp Zgłoś #123 Napisano 3 Lipca 2013 (edytowane) Silniki BMR/BUZ/BMN - 163/170 km: numer katalogowy koła dwumasowego VW - 03G105266CJ LUKa - 415 0581 09 | 415 0581 10 SACHS - 2294 001 091 - w IC między 1500 zł a 2100 zł - cena w ASO - 3108,46 zł Edytowane 3 Lipca 2013 przez michuwlkp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowasol Zgłoś #124 Napisano 14 Lipca 2013 (edytowane) Wymieniłem w swoim pasku DSG koło dwumasowe - LUK Po wymianie silnik silnik chodzi głośniej (ogólnie w kabinie zrobiło się troszkę głośniej). Przy przyspieszania w okolicach 1700-1800 obrotów cały samochód drży, plastiki się odzywają, gdzie wcześniej nie miałem takiego problemu. Jeśli trzymam go na obrotach 1700 i nie przyspieszam to plastiki się nie odzywają, tylko w trakcie przyspieszania auta. 1. Czy to normalne, że po wymianie auto chodzi głośniej (bo musi się dotrzeć/ułożyć itp.)? 2. Jaka może być przyczyna, że auto nagle całe wibruje? Dodam, że za koło dwumasowe zapłaciłem 1800 zł + wymiana. Sprawa wyjaśniona. Całą winę zawdzięczam nieprawidłowej wymianie rozrządu - źlę naciągnięty napinacz oraz przestawiony trochę rozrząd. Edytowane 16 Lipca 2013 przez nowasol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mitmar Zgłoś #125 Napisano 29 Lipca 2013 (edytowane) Nie wiem, czy to dobry wątek, ale bujam się ze swoim Paskiem od jakiegoś czasu. Auto z 2007 roku, 154000km, DSG, 2,0TDI 140KM. Podczas postoju na N lub P słychać metaliczne cykanie (nie zawsze i nie ciągle, ale im cieplejszy silnik, tym się to nasila). Ponadto, podczas jazdy z stalą prędkością na tempomacie słuchać dudnienie/pukanie. Przeguby wewnętrzne wymienione. Podobno dwumasa też. Wstępna diagnoza - zespół sprzęgieł. Wg mnie, to jednak dwumasa się odzywa - podczas odpalania i gaszenia słychać grzechotanie. Nie wiem, czy na filmiku będzie słychać te pukania - ewidentnie z lewej strony spod samochodu. [video=youtube_share;n9z8KqKel6g]http://youtu.be/n9z8KqKel6g Tak koło 19 sek. Edytowane 29 Lipca 2013 przez mitmar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin1968 Zgłoś #126 Napisano 29 Lipca 2013 Stawiam na dwumasę bo sprzęgła dają inne objawy.Np. szarpania przy ruszaniu (gwałtowne przełożenie nogi z hamulca na gaz). Jednak uszkodzona dwumasa może spowodować uszkodzenie zespołu sprzęgieł (spotkałem się z przypadkiem że rozpięło się zabezpieczenie i doszło do uszkodzenia tuleji uszczelniającej sprzęgła). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mitmar Zgłoś #127 Napisano 30 Lipca 2013 Też mi się tak zdaje. U mnie sprzęgła nie szarpią, tylko te dźwięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #128 Napisano 14 Września 2013 Przeczytałem cały temat ale nikt nie napisał tego o co prosił jego autor a mianowicie, jak wymienić dwumasę w DSG co zdemontować, od czego zacząć tak aby nie robić pewnych rzeczy niepotrzebnie. Wszyscy piszą ile kosztuje dwumasa gdzie ją kupić to jest oczywiście ważne ale chyba nie do końca o to chodziło w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #129 Napisano 14 Września 2013 Dwumasa jak każde koło zamachowe nawet w DSG to normalna wymiana, W passacie po koleji w dużym skrócie Koło, opuszczenie belki, ośka, skrzynia, dlaej to już ślepy sobie poradzi Pamiętaj o dwóch rzeczach, przy wymianie koła zamachowego należy wymienić śruby mocujące, oraz warto wymiec łozysko igłowe na końcówce wału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franusss Zgłoś #130 Napisano 15 Września 2013 (edytowane) Stawiam na dwumasę bo sprzęgła dają inne objawy.Np. szarpania przy ruszaniu (gwałtowne przełożenie nogi z hamulca na gaz). Jednak uszkodzona dwumasa może spowodować uszkodzenie zespołu sprzęgieł (spotkałem się z przypadkiem że rozpięło się zabezpieczenie i doszło do uszkodzenia tuleji uszczelniającej sprzęgła). Witam, Mam podobny problem z autkiem do 3 biegu dzieje się właśnie takie jakby "wciskanie gazu oraz hamulca" na zmianę. Czy to na 100% wina dwumasu (mam DSG) ? Czy może warto szukać problemu po stronie silnika ? Dodam, że skrzynie nie szarpie bardzo ładnie zmienia biegi występuje właśnie tylko ten problem z rozpędzaniem. Kurde te dwumasy to tragedia w B6-stkach. Tata ma też B6 tylko, że manual i dwumas też był wymieniany. Edytowane 15 Września 2013 przez Franusss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #131 Napisano 15 Września 2013 Witam, Mam podobny problem z autkiem do 3 biegu dzieje się właśnie takie jakby "wciskanie gazu oraz hamulca" na zmianę. Czy to na 100% wina dwumasu (mam DSG) ? Czy może warto szukać problemu po stronie silnika ? Dodam, że skrzynie nie szarpie bardzo ładnie zmienia biegi występuje właśnie tylko ten problem z rozpędzaniem. Kurde te dwumasy to tragedia w B6-stkach. Tata ma też B6 tylko, że manual i dwumas też był wymieniany. to w jakim samochodzie nie pada dwumasa? skoro w B6 to porażka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franusss Zgłoś #132 Napisano 16 Września 2013 to w jakim samochodzie nie pada dwumasa? skoro w B6 to porażka Może źle się wyraziłem. Dwumas to syf ogólnie o to mi głównie chodziło . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stromy Zgłoś #133 Napisano 17 Września 2013 Że B6 to porażka, to wiadomo, tam się wszystko psuje. Co do dwumasu, ostatnio znajomy kupował za około 2100 Oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #134 Napisano 17 Września 2013 Że B6 to porażka, to wiadomo, tam się wszystko psuje.Nie wszystko i nie wszystkim:jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #135 Napisano 17 Września 2013 Nie wszystko i nie wszystkim:jasne:kciuki:kciuki ostatnio zauważyłem, że najwięcej do powiedzenia o awaryjności B6'tek mają właściciele B5, nie wiem czy pragną podnieść rangę swojej wersji czy powtarzają coś co innym się wydaje, jak o auto się dba tak się ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franusss Zgłoś #136 Napisano 18 Września 2013 :kciuki:kciuki ostatnio zauważyłem, że najwięcej do powiedzenia o awaryjności B6'tek mają właściciele B5, nie wiem czy pragną podnieść rangę swojej wersji czy powtarzają coś co innym się wydaje, jak o auto się dba tak się ma. Szczerze to awaryjność B5 i B6 to nie ma co porównywać . B5 to jak Mercedes 124 - ma jeździć i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dinson Zgłoś #137 Napisano 19 Września 2013 Pamiętaj o dwóch rzeczach, przy wymianie koła zamachowego należy wymienić śruby mocujące, oraz warto wymiec łozysko igłowe na końcówce wału Witam Ja wlasnie w sprawie wymiany lozyska igielkowego.Czy ono jest fabrycznie wciskane prasa czy powinno wejsc bez problemu?Pytam poniewaz chce wymienic a nie moge wyjac starego. Dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fan64 Zgłoś #138 Napisano 20 Września 2013 Witam,to mój pierwszy post,czy ktoś z was może podpowiedzieć jaki ma być symbol koła dwumasowego w silniku CBBB z DSG 2.0 170KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.gda Zgłoś #139 Napisano 21 Września 2013 Jaki jest efekt sypiącego się łożyska igiełkowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arbani Zgłoś #140 Napisano 29 Września 2013 Witam, mam takie pytanko odnośnie dwumasy. Mam nietypowy objaw dotyczący owej dwumasy w DSG, trzęsie mi autem bez roznicy czy skrzynia jest w położeniu P,R N,D,S , czy oprocz wspomnianej dwumasy moze byc inna przczyna trzęsienia autem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach