Skocz do zawartości

Franusss

  • Liczba zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Franusss

  • Urodziny 01.11.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    P(r)OLAND

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Właśnie u mnie została zregenerowana maglownica i STUKANIE ustało ale został objaw z filmiku (czyli pukanie przy skręcaniu), okazało się, że jakieś sprężyny w przekładni trzeba było dobrać i wymienić (bo się zużyły lub zacięły - nie pamiętam dokładnie), teraz wszystko SUPER przekładnia jak NOWA .
  2. To masz szczęście, bo trafiły Ci się "lepsze podróbki", gdyż ta prawdziwa tania chińszczyzna potrafi od razu spalić przetwornice - w necie jest co nie co na ten temat. Cieszę się, że uporałeś się z problemem.
  3. Część kupiłem oryginalną, nie żaden zamiennik. W ASO jak pisałem wyżej 100 zł drożej czyli 1600 zł. Widzę, że piszecie Panowie na temat 6 biegu. Bez problemu wrzuciłem 6 bieg przy prędkości 60 km/h. Skrzynia DSG auto z 2008 roku. Koło 17 calowe, opona 215 (dalej nie pamiętam).
  4. Sprzęgło do DSG to koszt 1500 zł ze sklepu brałem gdzieś ze Szczecina a w ASO 1600 zł - komplet z blaszkami do wyważania. Nie wiem skąd kolego brałeś ceny . Wymiana sprzęgła to koszt około 750 zł (2-3 dni pracy), w ASO 1600 zł i auto może stać tydzień lub dwa.
  5. Czy takie objawy to wina maglownicy ? Pytam bo jestem po wymianie praktycznie całego zawieszenia z przodu, przeglądało to trzech mechaników aż w końcu ten trzeci się zlitował i stwierdził, że są chyba luzy na kolumnie kierowniczej .... Czy wiadomo na 100%, że obaj z filmiku to właśnie zepsuta maglownica ?
  6. Mechanik zaglądał "w" auto i stwierdził, że w moim przypadku nic nie kapie. Po prostu układ wydechowy jest nie szczelny. Dokładniej pierwsze łączenie wydechu przy silniku jest nieszczelne - idzie tam jakaś podkładka. Jak wymienię to dam znać czy to właśnie o to chodziło. Sprawdzicie czy jak się dodaje gazu czy z tego miejsca gdzie pokazał "MaTT_ZST" leci wtedy dym . U mnie tak jest. Problemem rozwiązany okazało się wyrobione łączenie - tam zaraz gdzieś przy turbo idzie jakiś pierścień i zacisk - to się wyrobiło i auto okazjonalnie dymiło z pod maski. Wymiana tej uszczelki\pierścienia rozwiązało sprawę i teraz wszystko gra.
  7. Światła naprawione. Okazało się ? - nie wiadomo co. Winą było wszystko a mianowicie - przetwornice i żarniki. Nie wiadomo dlaczego ale tak właśnie było. Po przełożeniu zestawu, który kupiłem na allegro wszystko jest super. Nie ma błędu o przepalonych żarówkach, Bi-xenony świecą aż miło. Nie wiem co się stało, dziwna sprawa. Przypadek ? Cholera wie. Ważne, że mam święty spokój.
  8. U mojego taty również ten sam problem. Dym pod maską smród w aucie... Przeczytałem temat i w sumie dalej nic nie wiem ^^. Czy ktoś jednoznacznie rozwiązał ten problem ? może @asiaislawek3 - ma rację ?
  9. Moje żarniki siedzą od nowości. Auto było naprawiane tylko w ASO i to w Niemczech. Nie ma mowy o złych żarnikach. Problem jest jak wrzód na tyłku .... na prawdę. Ja kupiłem w końcu takie coś: http://allegro.pl/d1s-zestaw-hid-xenon-plugplay-i3982295336.html Powinno dojść na jutro. Mam dość pchania kasy w ten samochód. Tutaj mam gwarancję na dwa lata i tyle. Auto właśnie stoi u trzeciego mechanika, który na dzień dobry powiedział "lampa robi spięcie - prawdopodobnie". Kazał kupić zestaw w stylu tego co podałem wyżej aby wszystko było nowe. Wychodzi 1/5 ceny a będzie podobnie. Jak się w końcu dowiem co było dam znać.
  10. A dlaczego co to za różnica ? i jak otworzyć tą przetwornicę bo mam ta uszkodzoną jedną luzem z poprzedniej wymiany.
  11. Rozumiem ale mi chodzi czy za pomocą VCDS będę mógł jakoś bardziej zdiagnozować problem ze światłami a nie mierzyć napięcia. Czy VCDS jest tylko od tego aby pokazać błąd i koniec ?
  12. Umówiłem kolejnego mechanika ale niestety aż na niwy tydzień bo jest zajęty. Jak czegoś się dowiem dam znać. Wdzięczny będę również za jakieś wskazówki jeżeli ktoś by wiedział ocb. Czy programem VCDS dam radę to jakoś głębiej zdiagnozować ?
  13. W jaki sposób to zmierzyć ? To podpowiem mechanikowi ... bo niestety u mnie ciężko o kogoś ogarniętego. Druga sprawa jakie powinno być napięcie te, które dociera do przetwornicy ? ps. czy za pomocą programu do VW - VCDS dam radę jakoś to bardziej dogłębnie zdiagnozować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności