Skocz do zawartości

mariusz75

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mariusz75

  • Urodziny 16.11.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    xx
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    bezrobotny

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 R36 300KM 4x4
  • Rok produkcji
    1973

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. skoro zadaje pytanie to oczekuje odpowiedzi - rozumie to juz przedszkolak to nie reklama, jestem pracoenikiem ASO i już, a poza tym nie rozumiem co mam reklamować. I tak większość ludzi twierdzi że serwisy to tylko i wyłącznie WYMIENIACZE nie potrafiący nic innego. Jest podany tylko jeden numer " 3C3 035 456 A" a tak jak pisałem ten wzmacniacz miał kilka numerów. straciłem wiele czasu i ustaliłem. System DYNAUDIO numer PR - 9VE Systen MANSOON numer PR - 9VG numery wzmacniacza Dynaudio 1.3C0 035 456 A -wycofany w dniu 01.04.2006. następca:3C0 035 456 C - wycofany w dniu 01.05.2007. następca:3C0 035 456 F-wycofany w dniu 01.04.2008. następca :3C0 035 456 H - dostępny w ASO do dziś jako cześć zamienna. 3C0 035 456 J - drugi model wzmacniacza Dynaudio montowany w B6 od numeru nadwozia " F 3C-8-152001" czyli od roku modelowego 2008 3C0 035 456 L - produkowany od 25.05.2009 3AA 035 456 A - montowany w B7 Więc sobie odpowiedziałem . Może komuś się przyda:hmm.
  2. Chce dołozyć do mojego paska Dynaudio i mam pytanie o numery wzmacniacza od tego zestawu. Wiem że występują conajmniej dwa numery wzmacniacza do tego zestawu z roku 2006 i drugi z 2008, ale dokładnie nie potrafie ich zlokalizować. Na allegro jest wiele dostępnych wzmacniaczy do B6, ale które są od zestawu " Dynaudio" a które od zestawu "Monsoon" a które to zwykłe wzmacniacze do głośników seryjnych. Więc pytanie do znawców tematu "jakie są numery wzmacniacza od zestawu Dynaudio" ?? ps. przeczytałem większość tematów na tym forum dotyczących dołożenia tego zestawu, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Wszędzie tylko manuale i spis potrzebnych dodatkowych części. pozdro
  3. Sprawdż przewody w rękawie łączącym drzwi z nadwoziem, czasami pęknięcie jednego z nich powoduje takie awarie.
  4. Ta kontrolka nie ma żadnego związku z dwumasem, nie jest on w zaden sposób diagnozowany elektronicznie. trzeba odpytać pamięć usterek i będziesz wiedział, a chyba lepiej to zrobić bo jak coś padnie po 300 km trasy to już porażka na całego.
  5. no dzięki kolego za komplement, ja jestem pracownikiem serwisu WV w wielkopolsce i tam nie mamy VAG-ów tylko WAS-y. WAG-i to jest sprzęt dla wszystkich warsztatów nie autoryzowanych przez VW. W serwisie nie ma mowy o VAG-u. A co do opinii na temat pracowników serwisów to nie uogólniaj bo się gęsto pomylisz co nie znaczy że nie masz racji.
  6. Zapodaj kolego błędy z VAG-a bo tak jak ty piszesz" że słyszałem ża tam jest" to możesz czasem wiele wymienić i nie naprawić.
  7. Błąd 01539 w wolnym tłumaczeniu na polski bez wielkiego wgłębiania się w temat to " nie spełnione warunki niezbędne do prawidłowej regulacji wysokości świecenia świateł ksenonowych" Podstawowe i najważniejsze to czy auto w czasie nastaw podstawowych ksenonów stało na dokładnie płaskim i wypoziomowaniem podłożu. Jeśli czujniki na wahaczach odpowiedzialne za pomiar przechyłu auta odczytały że auto nie stoi na płaskim i wypoziomowaniem podłożu to sterownik wywalił właśnie taki błąd i nie przeprowadził nastaw podstawowych czyli nie wypoziomować świateł.
  8. Witam wszystkich i maniaków VW Jest to informacja o niskim poziomie oleju w silniku, to nie żadna awaria tylko musisz dolać oleju do silnika. Procedura jest taka: 1. wsiadasz, zamykasz drzwi, zapalasz auto, pali się kontrolka , gasisz auto 2. otwierasz drzwi, otwierasz maskę , dolewasz oleju, zamykasz maskę. 3. wsiadasz, zamykasz drzwi,odpalasz auto, kontrolka świeci, gasisz auto 3. otwierasz drzwi, otwierasz maskę, sprawdzasz stan oleju na bagnecie, zamykasz maskę 4. wsiadasz, zamykasz drzwi zapalasz auto i kontrolka powinna zgasnąć. Taka procedura jest konieczna ponieważ ECU musi widzieć dolanie oleju, następnie jego sprawdzenie po dolaniu i dopiero wtedy gasi kontrolkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności