Skocz do zawartości
Domely

Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?

Rekomendowane odpowiedzi

rozrusznik wymieniony, kable wyczyszczone, aku roczny stan: nowka - zapala tak jak zapalał, więc to nie to.

Także dalej pozostaje grzanie Webastem....

może to rzeczywiście ta pompa w moim przypadku: 3c0919050ab

wymieniana 4 razy !!!

 

pisałeś że rozrusznik dałeś do naprawy a to nie to samo, tylko wymiana na nowszy pomoże było o tym już pisane, u mnie wymiana pomogła, pali od strzała tak samo jak na filmiku u kolegi dee_jay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś dostępny taki rozrusznik ?? bo na alle nic nie ma poza jakimiś zamiennikami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrusznik z końcówką L daje większe obroty. Zrób loga z rozruchu, zobaczymy ile daje obrotów, jak będzie potrzeba jak wsadzę mechatronikę to też zrobię loga dla porównania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro z rana nakręcę filmik jak u mnie startuje, logów raczej mi się nie uda zrobić dopiero co kupiłem kabel z programem vag k can commander i jeszcze nie doszedłem do tego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma ktoś dostępny taki rozrusznik ?? bo na alle nic nie ma poza jakimiś zamiennikami

 

kolego przeczytaj cały temat to będziesz wiedział o co chodzi. Nie musi to być nowy rozrusznik, na alle jest 13 stron z rozrusznikami do 2.0 tdi tylko trzeba wiedzieć czego szukać, ja kupiłem z silnika CR z 2011 roku i kręci jak szalony według starego rozrusznika, nie pamiętam numeru ale miał 11 zębów. Było już o tym pisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaparkowałem dzisiaj inaczej niż zawsze tzn. Przód auta był niżej niż tył. O dziwo rano zapalił w miarę dobrze można powiedzieć jak nigdy, następnie od razu zapaliłem jeszcze raz i zaskoczył od razu (standard). Po 8 godzinach spróbowałem jeszcze raz. Odpalił dużo gorzej i do tego potelepalo trochę autem... oceńcie sami na filmikach... aktualnie zaparkowałem w pozycji odwrotnej i zobaczymy jak będzie rano (przód auta wyżej niż tył

https://youtu.be/2armk4qpUds

https://youtu.be/dgwVVVW2IcQ

 

Filmik z dzisiaj

https://youtu.be/EvUIqv2tS9o

 

Ciezko zapalil, telepalo autem co widac, troche sie dlawil. Po czym zgasilem i zapalilem ponownie i juz bylo spoko

 

 

Podobnie miałem w a4 avf 1.9. Wtedy byly uszczelnienia wtryskow

 

Dzisiaj 4 listopada. 0 stopni palil tak: auto wyglada na to że pali lepiej jak jest przód niżej niż tył. W aucie bylo 10 litrów paliwa. Jutro zapale przy pełnym baku

https://youtu.be/jS5IxiH3Czg

Edytowane przez dsz1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam problem z odpalaniem na zimno ale tylko gdy temp spadną poniżej 10st, w lato problem nie występuje. Rozrusznik wymieniłem na 11 zębów 2 lata temu i nic to nie zmieniło dalej to samo, pomaga jedynie odpięcie czujnika temp paliwa. dsz1985 mój odpala dokładnie tak samo jak na twoich filmikach i też mu się zdarza ze zatelepie przez chwile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że tego badziewia tyle jeździ a większość "mechaników" wymieniała by wszystko metodą a nóż to będzie to... jak ma ktoś kogoś ogarniętego z okolic Wrocławia, kto nie myśli tylko o oskubaniu klienta niech napisze na priv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego a świece Ci podgrzewa przed odpaleniem?

Sprawdz jaka temp pokazuje Ci czujnik temp. cieczy chlodzacej przed odpalaniem.

Możesz jeszcze odłączyc wtyczke od tego czujnika i zobaczysz jam wtedy auto zapala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rano spróbuje, natomiast po odłączeniu czujnika temp. paliwa z prawej strony silnika auto pali dobrze natomiast w wyniku nadmiaru paliwa wiadomo co się dzieje ...

 

tak jak piszę rano odłączę wtyczkę od czynnika temp. cieczy i zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dsz1985

 

A napisz czy masz DPF'a czy nie ?

Może program masz trefny po wycięciu filtra.

 

rano spróbuje, natomiast po odłączeniu czujnika temp. paliwa z prawej strony silnika auto pali dobrze natomiast w wyniku nadmiaru paliwa wiadomo co się dzieje ...

 

tak jak piszę rano odłączę wtyczkę od czynnika temp. cieczy i zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem byl przed wywaleniem dpfa i jest dalej po jego wywaleniu.

btw. a gdzie jest ten czujnik ?luka.gif" smilieid="528" class="inlineimg" border="0">

 

 

VCDS pokazuje +76 stopni a na blacie było 90 stopni. i teraz pozostaje pytanie czy ma to, aż taki wpływ na poranne zapalanie, skoro gasząc od razu po pierwszym porannym zapalaniu kolejny raz zapala już o niebo lepiej.

 

Ma ktoś zdjęcie umiejscowienia tego czujnika ??

btw. sprawdzę jeszcze węże przy filtrze paliwa czy tam przy pierwszym starcie dobrze leci paliwo

 

poniżej logi pompek.

[ATTACH=CONFIG]149374[/ATTACH]

Edytowane przez dsz1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek jeszcze raz od początku do tego posiedziałem trochę na youtube.. Na portalu youtube nie znalazłem ani jednego filmiku na którym silnik BMR ciepły/zimny odpalał by z tzw "pół obrotu rozrusznika" jak na 80% filmikach np 2.0 tdi BKD lub inne z serii 140km. Następnie należy zauważyć że grzebiemy w czujnikach, rozrusznikach a te same części były pakowane do innych 2.0 tdi i co, one jeżdżą a my kombinujemy. Moim zdaniem wina leży tylko i wyłącznie stronie softu a dokładnie map startowych zimnego silnika jest zbyt mała dawka paliwa, tak jak w innych tdi trzeba było poprawiać mapy ciepłego silnika. Tylko jak widać mało kto chce się za to zabrać. DSZ1985 moim zdaniem z czujnikiem jest ok, porostu wskaźnik jest tak ustawiony ze ma tolerancje żeby nie skakał co chwile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dsz1985 Zatankuj pod korek, albo zatkaj odpowietrznik w zbiorniku i wlej paliwa na full. Po zatankowaniu odrazu na nocne parkowanie i rano próbuj. Mi w takiej sytuacji odpalał po 1 sekundzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mape startowa miałem już modyfikowana. U mnie w lecie tez nieraz zle odpalal po nocy... w zimie dochodzi do tego chwilowe telepanie buda.

Jutro z rana zobacze jeszcze jak pompa paliwa sobie radzi.

 

Motyw z pelnym bakiem juz przerabialem w moim przypadku nie ma różnicy w zapalaniu. Ojciec mojego znajomego ma bmra i jemu pali normalnie, wiec to nie jest nic w stylu ten typ tak ma.

 

Cos bmra dlawi i ciezko jest go sprzedac z ta wada

 

Co do czujnika wydaje mi sie ze jest w porządku z racji że wskazuje nizsza temperature to powinien dawkowac wieksza ilosc paliwa przy starcie

 

 

Sprawdzałem jak leci paliwo do filtra paliwa w dwóch wężach. Przy włączeniu zapłonu dawkuje przez sekundę z jednego lewego węża natomiast z prawego sporadycznie.

 

Dzisiaj było -2 i tragedia zapalanie...

 

Zostaje ewentualnie jeszcze kolejna korekta dawki startowej

Edytowane przez dsz1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dsz1985 A kiedy ostatnio wymieniałeś świece żarowe? Paliwo ma lecieć z jednego węża, drugi to powrót.

 

Kiedyś się zastanawiałem czy jest możliwość zmiany czasu dopompowywania paliwa przez pompę w zbiorniku z tej jednej sekundy na np. trzy sekundy. Może ktoś kto dobrze ogarnia VCDS'a się wypowie. Powinno to zniwelować problem cofającego się paliwa.

Jeżeli pompa jest sprawna, ale na przykład sitko jest przytkane to ta jedna sekunda może nie wystarczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swiece nowe oryginalne. Paliwo ma leciec ale tylko chwile tylko ciekawe czy ta chwila jest w moim przypadku prawidlowa. Byc moze za malo jego leci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że może lecieć za mało. Jak kilka razy wkładalem kluczyk i wyjmowałem tak aby podpompowało więcej paliwa odpalał dużo lepiej - chyba, że wtedy świece robiły robotę.

 

W moim przypadku problem z odpalaniem związany był z pompą Vacum (olej w zbiorniku) oraz ze źle ustawionym rozrządem (był ustawiony na +2' a został przestawiony na -3'. Niby wszystko w normie, ale różnica w odpalaniu, jeździe, spalaniu, kulturze pracy i zapachu spalin kolosalna.

 

Swiece nowe oryginalne. Paliwo ma leciec ale tylko chwile tylko ciekawe czy ta chwila jest w moim przypadku prawidlowa. Byc moze za malo jego leci
Edytowane przez karolevsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. w moim przypadku pompowanie paliwa kilka krotnie nic nie daje

2. rozrząd miałem źle ustawiony i wtedy palił gorzej - po wymianie ustawili prawidłowo i pali lepiej niż przed wymianą.

 

Spróbuje jeszcze raz zmianę dawki startowej.

 

A jak to jest z tym laniem paliwa pod korek ? co prawda tankuje zawsze do pełna odczekuje chwilę i dolewam jeszcze ale różnicy nie widziałem. Jest tam gdzieś odpowietrznik w b6 ? bo patrzyłem i jakoś go nie mogłem dostrzec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kazdym aucie jest.

 

Wielu mowi zeby nigdy nie tankowac pod korek... czemu ? Tego nie wiem. Ja leje do pierwszego odbicia i wyjmuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności