tomas Zgłoś #361 Napisano 1 Listopada 2016 rozrusznik wymieniony, kable wyczyszczone, aku roczny stan: nowka - zapala tak jak zapalał, więc to nie to.Także dalej pozostaje grzanie Webastem.... może to rzeczywiście ta pompa w moim przypadku: 3c0919050ab wymieniana 4 razy !!! pisałeś że rozrusznik dałeś do naprawy a to nie to samo, tylko wymiana na nowszy pomoże było o tym już pisane, u mnie wymiana pomogła, pali od strzała tak samo jak na filmiku u kolegi dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #362 Napisano 1 Listopada 2016 ma ktoś dostępny taki rozrusznik ?? bo na alle nic nie ma poza jakimiś zamiennikami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #363 Napisano 1 Listopada 2016 rozrusznik z końcówką L daje większe obroty. Zrób loga z rozruchu, zobaczymy ile daje obrotów, jak będzie potrzeba jak wsadzę mechatronikę to też zrobię loga dla porównania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #364 Napisano 1 Listopada 2016 jutro z rana nakręcę filmik jak u mnie startuje, logów raczej mi się nie uda zrobić dopiero co kupiłem kabel z programem vag k can commander i jeszcze nie doszedłem do tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas Zgłoś #365 Napisano 1 Listopada 2016 ma ktoś dostępny taki rozrusznik ?? bo na alle nic nie ma poza jakimiś zamiennikami kolego przeczytaj cały temat to będziesz wiedział o co chodzi. Nie musi to być nowy rozrusznik, na alle jest 13 stron z rozrusznikami do 2.0 tdi tylko trzeba wiedzieć czego szukać, ja kupiłem z silnika CR z 2011 roku i kręci jak szalony według starego rozrusznika, nie pamiętam numeru ale miał 11 zębów. Było już o tym pisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #366 Napisano 2 Listopada 2016 (edytowane) Zaparkowałem dzisiaj inaczej niż zawsze tzn. Przód auta był niżej niż tył. O dziwo rano zapalił w miarę dobrze można powiedzieć jak nigdy, następnie od razu zapaliłem jeszcze raz i zaskoczył od razu (standard). Po 8 godzinach spróbowałem jeszcze raz. Odpalił dużo gorzej i do tego potelepalo trochę autem... oceńcie sami na filmikach... aktualnie zaparkowałem w pozycji odwrotnej i zobaczymy jak będzie rano (przód auta wyżej niż tył https://youtu.be/2armk4qpUds https://youtu.be/dgwVVVW2IcQ Filmik z dzisiaj https://youtu.be/EvUIqv2tS9o Ciezko zapalil, telepalo autem co widac, troche sie dlawil. Po czym zgasilem i zapalilem ponownie i juz bylo spoko Podobnie miałem w a4 avf 1.9. Wtedy byly uszczelnienia wtryskow Dzisiaj 4 listopada. 0 stopni palil tak: auto wyglada na to że pali lepiej jak jest przód niżej niż tył. W aucie bylo 10 litrów paliwa. Jutro zapale przy pełnym baku https://youtu.be/jS5IxiH3Czg Edytowane 4 Listopada 2016 przez dsz1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo21 Zgłoś #367 Napisano 7 Listopada 2016 Ja też mam problem z odpalaniem na zimno ale tylko gdy temp spadną poniżej 10st, w lato problem nie występuje. Rozrusznik wymieniłem na 11 zębów 2 lata temu i nic to nie zmieniło dalej to samo, pomaga jedynie odpięcie czujnika temp paliwa. dsz1985 mój odpala dokładnie tak samo jak na twoich filmikach i też mu się zdarza ze zatelepie przez chwile. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #368 Napisano 7 Listopada 2016 najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że tego badziewia tyle jeździ a większość "mechaników" wymieniała by wszystko metodą a nóż to będzie to... jak ma ktoś kogoś ogarniętego z okolic Wrocławia, kto nie myśli tylko o oskubaniu klienta niech napisze na priv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #369 Napisano 7 Listopada 2016 Kolego a świece Ci podgrzewa przed odpaleniem? Sprawdz jaka temp pokazuje Ci czujnik temp. cieczy chlodzacej przed odpalaniem. Możesz jeszcze odłączyc wtyczke od tego czujnika i zobaczysz jam wtedy auto zapala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #370 Napisano 8 Listopada 2016 rano spróbuje, natomiast po odłączeniu czujnika temp. paliwa z prawej strony silnika auto pali dobrze natomiast w wyniku nadmiaru paliwa wiadomo co się dzieje ... tak jak piszę rano odłączę wtyczkę od czynnika temp. cieczy i zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #371 Napisano 8 Listopada 2016 @dsz1985 A napisz czy masz DPF'a czy nie ? Może program masz trefny po wycięciu filtra. rano spróbuje, natomiast po odłączeniu czujnika temp. paliwa z prawej strony silnika auto pali dobrze natomiast w wyniku nadmiaru paliwa wiadomo co się dzieje ... tak jak piszę rano odłączę wtyczkę od czynnika temp. cieczy i zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #372 Napisano 9 Listopada 2016 (edytowane) Problem byl przed wywaleniem dpfa i jest dalej po jego wywaleniu. btw. a gdzie jest ten czujnik ?" smilieid="528" class="inlineimg" border="0"> VCDS pokazuje +76 stopni a na blacie było 90 stopni. i teraz pozostaje pytanie czy ma to, aż taki wpływ na poranne zapalanie, skoro gasząc od razu po pierwszym porannym zapalaniu kolejny raz zapala już o niebo lepiej. Ma ktoś zdjęcie umiejscowienia tego czujnika ?? btw. sprawdzę jeszcze węże przy filtrze paliwa czy tam przy pierwszym starcie dobrze leci paliwo poniżej logi pompek. [ATTACH=CONFIG]149374[/ATTACH] Edytowane 9 Listopada 2016 przez dsz1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo21 Zgłoś #373 Napisano 9 Listopada 2016 Przeczytałem cały wątek jeszcze raz od początku do tego posiedziałem trochę na youtube.. Na portalu youtube nie znalazłem ani jednego filmiku na którym silnik BMR ciepły/zimny odpalał by z tzw "pół obrotu rozrusznika" jak na 80% filmikach np 2.0 tdi BKD lub inne z serii 140km. Następnie należy zauważyć że grzebiemy w czujnikach, rozrusznikach a te same części były pakowane do innych 2.0 tdi i co, one jeżdżą a my kombinujemy. Moim zdaniem wina leży tylko i wyłącznie stronie softu a dokładnie map startowych zimnego silnika jest zbyt mała dawka paliwa, tak jak w innych tdi trzeba było poprawiać mapy ciepłego silnika. Tylko jak widać mało kto chce się za to zabrać. DSZ1985 moim zdaniem z czujnikiem jest ok, porostu wskaźnik jest tak ustawiony ze ma tolerancje żeby nie skakał co chwile. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #374 Napisano 9 Listopada 2016 @dsz1985 Zatankuj pod korek, albo zatkaj odpowietrznik w zbiorniku i wlej paliwa na full. Po zatankowaniu odrazu na nocne parkowanie i rano próbuj. Mi w takiej sytuacji odpalał po 1 sekundzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #375 Napisano 9 Listopada 2016 (edytowane) Mape startowa miałem już modyfikowana. U mnie w lecie tez nieraz zle odpalal po nocy... w zimie dochodzi do tego chwilowe telepanie buda. Jutro z rana zobacze jeszcze jak pompa paliwa sobie radzi. Motyw z pelnym bakiem juz przerabialem w moim przypadku nie ma różnicy w zapalaniu. Ojciec mojego znajomego ma bmra i jemu pali normalnie, wiec to nie jest nic w stylu ten typ tak ma. Cos bmra dlawi i ciezko jest go sprzedac z ta wada Co do czujnika wydaje mi sie ze jest w porządku z racji że wskazuje nizsza temperature to powinien dawkowac wieksza ilosc paliwa przy starcie Sprawdzałem jak leci paliwo do filtra paliwa w dwóch wężach. Przy włączeniu zapłonu dawkuje przez sekundę z jednego lewego węża natomiast z prawego sporadycznie. Dzisiaj było -2 i tragedia zapalanie... Zostaje ewentualnie jeszcze kolejna korekta dawki startowej Edytowane 10 Listopada 2016 przez dsz1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #376 Napisano 10 Listopada 2016 @dsz1985 A kiedy ostatnio wymieniałeś świece żarowe? Paliwo ma lecieć z jednego węża, drugi to powrót. Kiedyś się zastanawiałem czy jest możliwość zmiany czasu dopompowywania paliwa przez pompę w zbiorniku z tej jednej sekundy na np. trzy sekundy. Może ktoś kto dobrze ogarnia VCDS'a się wypowie. Powinno to zniwelować problem cofającego się paliwa. Jeżeli pompa jest sprawna, ale na przykład sitko jest przytkane to ta jedna sekunda może nie wystarczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #377 Napisano 10 Listopada 2016 Swiece nowe oryginalne. Paliwo ma leciec ale tylko chwile tylko ciekawe czy ta chwila jest w moim przypadku prawidlowa. Byc moze za malo jego leci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #378 Napisano 10 Listopada 2016 (edytowane) Wydaje mi się, że może lecieć za mało. Jak kilka razy wkładalem kluczyk i wyjmowałem tak aby podpompowało więcej paliwa odpalał dużo lepiej - chyba, że wtedy świece robiły robotę. W moim przypadku problem z odpalaniem związany był z pompą Vacum (olej w zbiorniku) oraz ze źle ustawionym rozrządem (był ustawiony na +2' a został przestawiony na -3'. Niby wszystko w normie, ale różnica w odpalaniu, jeździe, spalaniu, kulturze pracy i zapachu spalin kolosalna. Swiece nowe oryginalne. Paliwo ma leciec ale tylko chwile tylko ciekawe czy ta chwila jest w moim przypadku prawidlowa. Byc moze za malo jego leci Edytowane 10 Listopada 2016 przez karolevsky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dsz1985 Zgłoś #379 Napisano 10 Listopada 2016 1. w moim przypadku pompowanie paliwa kilka krotnie nic nie daje 2. rozrząd miałem źle ustawiony i wtedy palił gorzej - po wymianie ustawili prawidłowo i pali lepiej niż przed wymianą. Spróbuje jeszcze raz zmianę dawki startowej. A jak to jest z tym laniem paliwa pod korek ? co prawda tankuje zawsze do pełna odczekuje chwilę i dolewam jeszcze ale różnicy nie widziałem. Jest tam gdzieś odpowietrznik w b6 ? bo patrzyłem i jakoś go nie mogłem dostrzec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #380 Napisano 10 Listopada 2016 W kazdym aucie jest. Wielu mowi zeby nigdy nie tankowac pod korek... czemu ? Tego nie wiem. Ja leje do pierwszego odbicia i wyjmuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach