Skocz do zawartości
kuban

VR6 jak traktor ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Temat jest taki:

Dałem pojeżdzić na śniegu synowi paskiem ( wreszcie działa syncro :) ) . Po kilku kółkach wokół własnej osi synek zdusił passka ( za mało gazu ) i mu zgasł. Po ponownym rozruchu autko zachowuje się jakby palił na 3 - 4 gary . Występuje coś takiego jak , gdy się da vr na zimnym ( temat poruszany na forum bodajże przez adamsa ) za dużo w piec . Tylko , że po daniu za dużo gazu na zimnym po jakimś czasie wszystko wraca do normy , a u mnie nie :( . Oczywiście objaw jest do 3 tyś obr. po przekroczeniu " magicznej granicy " chodzi równo , jednak do tych 3 tyś jest ursus . Na jałowym też trzęsie budą , tylko te drgania takie dziwne , bo silnik stoi równo jak się zajrzy pod maskę ( są to takie stłumione drgania ).

Aha jeszcze pojawił się dziwny swąd w okolicach przepustnicy , a może ECU :confused: ?

W tej chwili nie daje się jeździć - nie wchodzi w obroty trzęsie budą jak w traktorze

Bardzo proszę o jakiekolwiek sugestie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poduszki silnika kat wtrysk układ zapłonowy potencjometr przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak nagle nawaliła jedna z w/w rzeczy?

Poduszki wykluczam - nowe poza tym nie mają bardzo wpływu na wkręcanie się silnika do 3 tyś.

Potencjometr sprawdzony - działa poprawnie w pełnym zakresie.

Dziękuję za szybką reakcję i czekam na dalsze sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy nie ma przebicia na układzie zaplonowym przewody WN itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, może pasek przeskoczył? Zgaduję oczywiście.

Chyba masz tam złącze OBD może podłączenie pod kompa coś pokaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pasek?! W vr6? :D
No cóż napisałem że zgaduję :wstyd: Szczerze, nie wiedziałem czy VR-ka ma pasek. Proszę, nie bijcie ;)

 

---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 17:24 ----------

 

:rotfl: w takim razie łańcuszek ;):D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VR6 ma pasek :D Tylko, że wielorowkowy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instalację WN sprawdzałem jest ok na wszystkich garach , ale czy mogło coś walnąć od tak?

Tak jak pisałem wcześniej objaw identyczny jak się da vr6 w d^%ę na zimnym silniku i potem przez chwilę chodzi jak traktor , ale za jakiś czas mu się uspokaja.

Swoją drogą czym to jest spowodowane ? Ma jakieś zabezpieczenie , że na zimnym się nie garuje , czy tak jak koledzy z forum pisali , że się szklanki podwieszają :confused:

Nadmieniam , że mój silnik miał około 90st jak " to " się stało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gubi zapłon. Świece kiedy były wymieniane?

Może od tego szarżowania gdzieś się woda dostała i jest przebicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lebow z tą wodą to może być jakiś trop , bo to sie stało nagle - może rzuciło śniegiem . Jutro będę sprawdzał całą elektrykę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda na zamoczony/zawilgocony moduł zapłonowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...mój tak zaczął się zachowywać (może było troszkę lepiej bo dało się jeździć ale przy przyspieszaniu i wiekszych obratach było kiepsko) gdy przestała mi działać jedna świeca i też stało się to dość nagle - po wymiania świec pasek śmiga jak rakieta :) - odkręć świece i zobacz czy każda wygląda OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma jakieś zabezpieczenie , że na zimnym się nie garuje , czy tak jak koledzy z forum pisali , że się szklanki podwieszają

Nie ma żadnego zabezpieczenia. Może tak być że to szklanki się podwieszają, żeby to sprawdzić musisz zmierzyć ciśnienie oleju, szczególnie na obrotach od 3 do 6tyś i na zimnym silniku.

Ja jednak stawiam na usterkę elektryczną - świece, kable,cewka, czujnik położenia wału i wałka rozrządu. Może zacznij od podłączenia pod vaga - w ten sposób wyeliminujesz czujniki położenia wałków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam sprawdź wtyczkę od czujnika położenia wału korbowego jest ona zamocowana w okolicy centralnej poduszki silnika poduszki silnika , mi kiedyś ją zalało wodą i przebicia miałem na wtyczce gubił zapłony itd wydmuchałem wtyczke sprężonym powietrzem i wszystko cacy

, ewentualnie przepływomierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności