Skocz do zawartości

kkooccuurr

  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kkooccuurr

  • Urodziny 17.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie leciało z pod chłodnicy oleju, po wymianie zużycie oleju spadło o 90%
  2. Witam! Wymeniłem filter, był w niezłym stanie, przepływka idealnie czyta a błąd niestety nadal powraca.... sprawdzę przepustnicę ale biorąc pod uwagę czystość przepływki aż nie chce mi się wierzyć że może tam być jakiś problem. Pozdrawiam i z góry dziękuję za dalsze sugestię
  3. Adams, proszę nawet nie mów takich przykrych rzeczy... prawdę mówiąc to jest ostatnia rzecz jaką chciałbym w tym aucie robić, nie wiem nawet czy to by się wogóle opłacało w tak wiekowym już egzemplarzu Ps. Ktoś ma może jakieś empiryczne doświadczenia w tym temacie i ma jakieś przewidwyania ile może pociągnąć ten rozrząd ?
  4. Dzięki wszystkim za odpowiedź! Auto jest bez LPG, rozrząd jest po przeciwnej stronie niż altelnator (na wysokości korka od oleju) ale wspomniałem o nim ponieważ w ogólnym hałasie jaki panuję pod maską ciężko na 100% określić źródło dźwięków... Jak wrócę do domu to przetestuję w ten sposób. Skoro u Ciebie też tak jest może ten model tak już ma ??? ...ciśnienia oleju prawdę mówiąc nie sprawdzałem i nie za bardzo mam jak - jak czytałem wątki o rozrządzie to ten temat się pojawiał i chyba będę musiał sie wybrać to sprawdzić by mieć pewność że pompa jest OK. Fajny link, puszczę tam tego posta. Pozdrawiam!
  5. Witam! Z komory mojego silnika wydobywa się odgłos cykania - wydaję mi się że jest zlokalizowany gdzieś w okolicach altenatora i pojawia się raczej przy rozgrzanym silniku. Głowy jednak nie dam choć mam ogromną nadzieję że to nie łańcuch rozrządu :dupablada ... Tak to wygląda/brzmi: Jeśli macie VR6, wiecie jak powinien pracować taki silink lub macie jakieś pomysły co to może być byłbym bardzo wdzięczny za radę! Pozdrawiam!
  6. Dzięki wielkie! Już zacząłem wątpić że ktokolwiek odpowie Zacznę od wymiany filtra ponieważ i tak to miałem zrobić przy najbliższej wymianie oleju, jeśli nie pomoże zacznę kombinować z przepustnicą. Pozdrawiam!
  7. Witam! Kupiłem ostatnio kabelek kkl i dowiedziałem się że moje auto regularnie wywala jeden z błędów 00533: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 021 906 256 C Component and/or Version: MOTRONIC M3.8.1 HS V02 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 05311 1 Fault Found: 00533 - Idle Speed Regulation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent lub 00533 - Idle Speed Regulation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Jaki wpływ na auto ma ten błąd i co zrobić by go usunąć? Znalazłem kilka wątków na forum które mówią w przypadku tego błędu o: czysczeniu i adaptacji przepustnicy, problemie z zaworem powietrza dodatkowego lub o problemach z przepływomierzem i powiem szczerze że troszkę zgłupiałem ponieważ generalnie nie widzę problemów z autem a boję się że jeszcze mu zaszkodzę grzebiąc przy wszystkich wymienionych rzeczach.... Dzięki wielkie za pomoc!
  8. Krótkie podsumowanie - wymiana za granicą kosztowała sporo (600zł ...bolało!) + łożysko. Po wymianie (prawy, przód) buczenie ustało. Z ciekawości rozebrałem stare łożysko by zobaczyć co się dokładnie popsuło i na jednej z "bieżni" dla kulek (pojęcia nie mam jak to lepiej nazwać - może powierzchnie toczne?) były 3 odpryski plus sporo rys i mikro-uszkodzeń - szczegóły na zdjęciach poniżej: ...pozostałe 3 "bieżnie" były OK i wyglądały tak: ...po obejrzeniu tego wszystkiego pierwszy raz żałowałem że nie poczekałem z tym do powrotu do kraju, po krótkim namyśle i rozważeniu odległości do przejechania (1500km) oraz predkości jazdy na autostradach przeszło mi Jeszcze raz dziękuje wszystkim za pomoc!!!
  9. Znalazłem! Prawe przednie koło. Patent z kręceniem i trzymaniem sprężyny genialny! Dzięki Jarcun!!! Było to bardzo delikatne ale też jednocześnie wyraźnie wyczuwalne drżenie na tej jednej sprężynie - czuć było jak dosłownie kręcą się elementy w tym walniętym łożysku. ...teraz czas znaleźć jakiegoś lokalnego magika by wymienił to łożyko bo do domu zostało prawie 1000km Ile kosztowała by mnie wymiana przedniego łożyska w kraju (mam na myśli samą robociznę)? Nie chcę dać się oskubać!
  10. Podniosłem dzisiaj wszystkie 4 koła i jak na ironie każde wydawało podobne dźwięki przypominające nierównomierne tarcie metalu o metal - na moje oko pochodziło to od tarcz i klocków hamulcowych Buczy tak samo, hamowanie, hamowanie silinikiem, przyspieszanie, luz - gdy tylko prędkość osiąga 40km i kierownica jest skręcana w lewo. Kąt skrętu nie ma wpływu na buczenie. ... o tym nie wiedziałem - zrobię w takim razie jutro drugie podejście do podnoszenie i kręcenia kołami Dziękuje!
  11. Dzisiaj po południu biorę się za podnoszenie i kręcenie przednich kół, mam nadzieję że coś usłszę. Wrzucenie biegu będzie raczej ciężkie bo mam tylko jeden lewarek ale może przy kręceniu ręką jednej strony też się uda. Ps. Nie wiem czy to może mieć znaczenie bo piszecie raczej o przednim kole ale jak wymieniałem tylne tarcze i hamulce to zmieniłem też łożyska które jak się później okazało przy zmianie opon były bardzo niedokręcone przez mechanika (koło miało spory luz a samochód piszczał na zakrętach). Po dokręceniu piski ustały ale nie jestem pewny czy tylne łożyska nie ucierpiały przez to.... Dzięki za pomoc!
  12. Witam! Mój pasek na każdym łuku w lewo buczy - pojawia się niskie/basowe "buuuuuuuuuu" przypominające jazdę po chropowatym asfalcie lub coś jak przy użyciu zimówek przy temperaturze +40. By wywołać buczenie wystarczy minimalny skręt kierownicy (tak ok 10 stopni), nie musi być nawet żandego łuku, wystarczy zmieniać pas. Buczenie pojawia się od prędkości 30-40 km, poniżej tej prędkości można autem kręcić ósemki i jest cisza - na zakrętach jest więc spokój a pojawia sie na łukach, zmianie pasa. Szukając na forum znalazłem 3 pasujące opcje: - pompa wspomagania / za mało płynu (jest troszkę ponad minimum) - problem z olejem w skrzyni biegów - problem z oponą - rozwalone łożysko (które???) ... niestety jestem teraz kilkaset kilometrów od domu i mam bardzo ograniczone pole manewru do eksperymentowania dlatego byłbym bardzo wdzięczny jeśli wyrazilibyście swoją opnie co to może być i jak sprawdzić możliwie najprecyzyjniej że to właśnie to. Martwi mnie zwłaszcza ta opcja z łożyskiem ponieważ z tego co rozumiem jeśli jest walnięte to należało by je wymienić jak najszybciej. Pozdrawiam i dziękuje!
  13. Auto przetestowane. Paliwo zużyłem do końca. Miałem przy okazji farta bo zaczął się krztusić 100m od stacji i się jakoś doczołgałem Po dolaniu 10L na pusty bak wskazówka w moim pasku wylądwała na środkowej z 3 czerwonych kresek, przy ostatniej białej jest więc jeszcze około 5L paliwa. Do baku normalnie weszło 72 litry a z odpowietrzeniem równo 90. Pozdrawiam!
  14. Wyczyściłem klemy, posmarowałem miedzianką, dolałem wody destylowanej a za kilka dni zobaczę jaki będzie efekt:) Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc!
  15. Koledzy zerknijcie proszę na fotki mojego akumlatora: ...martwi mnie ten biały "grzyb" który się pojawił się ostatnio wokół jednej klemy - czy to znak że nadaje się on do wymiany? Narazie akumulator nie sprawia żadnych problemów - auto odpala, etc... ale mam obawy czy to się nie skończy "zonkiem" w najbliższym czasie a chciałbym tego uniknąć Ps. Jeśli wymiana to polecalibyście jakiś konkretny akumlator? Dzięki za rady!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności