Skocz do zawartości
MlodyS53

Wyposażenie dodatkowe - Passat B3/B4

Rekomendowane odpowiedzi

Albo dla psa w bagażniku

 

psy z przodu siedzą... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo dla psa w bagażniku ;)

 

dokładnie. Pełno było sierści w bagażniku. Tam jeździł na pewno pies :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mowa jest o variancie czy sedanie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W prawych przednich drzwiach pasażera schowek na broń, zajmujący całą dolną powierzchnie.
Jakby co posiadam taki ori schowek :) Kolor czarny, kluczony, stan bdb+. Wszystkie mocowania potrzebne na montaż ;) Z wersji Policyjnej :) Wkładka z kluczykiem ori gratis!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby co posiadam taki ori schowek

 

Michał, jak możesz to wrzuć zdjęcia tego schowka, bo ciekawy jestem..:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

12042011112.jpg

 

A ja znalazlem takie cos, tylko nie moge znalezc do czego to mialo sluzyc:D

Moze ktos wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie coś dla piesków xD

do megafonu lub telefonu...chyba :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie na pewno nie bylo to auto policyjne.

Mnie to wygladalo na jakies autobahn service, wypadkowe, czy sluzba lesna.

Naped syncro, podwyzszone, w klapie tez jakies ori lampy, przycisk z blyskawica w desce, a reszta jak ori.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B3 VR6 jest wg ETKI dodatkowa osłona termiczna zbiornika paliwa (nr 357201307A, nie ma jej na rysunkach). Mógłby ktoś zerknąć pod samochód i zrobić fotkę? Jest chyba mocowana do taśm podtrzymujących zbiornik, od strony tłumika środkowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy ciężko jest dołożyć MFA do b4 i co bym potrzebował żeby zrobić taką dokładkę licznik i wiązkę do mfa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam czy ciężko jest dołożyć MFA do b4 i co bym potrzebował żeby zrobić taką dokładkę licznik i wiązkę do mfa ?
licznik, wiązka z czujnikami , impulsator, przełącznik+ ogrom cierpliwości i odrobina wiedzy elektronicznej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
licznik, wiązka z czujnikami , impulsator , przełącznik+ ogrom cierpliwości i odrobina wiedzy elektronicznej

 

Impulsator nie jest potrzebny. Liczniki, które są na linkę i posiadają MFA mają wbudowany impulsator który pobiera sygnał z prędkościomierza.

 

Gdzieś na forum było opisywane co jest dokładnie potrzebne i gdzie należy się wlutować jeżeli nie masz oryginalnej wiązki. Potrzebne są na pewno czujniki temp zewnętrznej i temp. oleju, a jeżeli w twojej podstawie filtra nie ma miejsca na dodatkowe czujniki to potrzebujesz jeszcze taką podstawę.

 

Co do reszty, to musisz poszukać na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Impulsator nie jest potrzebny. Liczniki, które są na linkę i posiadają MFA mają wbudowany impulsator który pobiera sygnał z prędkościomierza.

zgadza się ale linka jest tak zawodna że opłaca się od razu impulsator założyć na skrzynie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam czy ciężko jest dołożyć MFA do b4 i co bym potrzebował żeby zrobić taką dokładkę licznik i wiązkę do mfa ?

Jezeli masz B4 tdi to wystarczy tylko licznik + manetka z 4 kabelkami do skrzynki przekaźników.

 

a i jeszcze czujnik temperatury oleju wkręcany w mocowanie filtra oleju, wiązka już fabrucznie do niego jest.

Wiem bo sam u siebie zamontowałem. Czas montażu 30 min.

Edytowane przez cysiokysio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jezeli masz B4 tdi to wystarczy tylko licznik + manetka z 4 kabelkami do skrzynki przekaźników.

Nie pomyliłeś się z tempomatem.

MFA to prędkość, temp. zewnętrzna i oleju, spalanie....manetka i 30 min to za mało.

Instalacja też bywa okrojona.

 

Widzę że temat powoli wionie suszą ...niech ktoś założy temat w co doposażyć pastucha (własne fanaberie poparte przykładami), np. jakieś dodatkowe schowki, lampki , podświetlenia klamek wewnętrznych, dodatkowe czujniki....temat nie do wyczerpania ;) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie pomyliłeś się z tempomatem.

MFA to prędkość, temp. zewnętrzna i oleju, spalanie....manetka i 30 min to za mało.

Instalacja też bywa okrojona.

Mi tyle zajęło. Oprócz czterech kabelków od manetki do skrzynki przekaźników i czujnika oleju wszystko było. No może dla kogoś kto nie wyjmował nigdy zegarów i nie ściągał kiery to będzie ze 50 min ale wydaje mi się że to max.

temp. zewnętrzna
a tego w mojej wersji zegarów(w milach) nie mam, ale za to mam to w climatroniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W MFA nie ma temp zewnętrznej :) Jest za to w climatroniku, jak napisał cysiokysio :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W MFA nie ma temp zewnętrznej

 

A w golfie III było wiec i raczej tu powinno być... dziwna sprawa..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności