Skocz do zawartości
GreeGWhite

Maglownica wymiana.Opis wymiany,jak wyciągnąć??

Rekomendowane odpowiedzi

Pozytywna strona wymiany magla w warsztacie co go regeneruje to to ze w razie cos pierdyknie to nie masz dodatkowych kosztow wymiany na kolejny. Placisz za to za wymiane pierwszy raz, nie moga sie tez wypiac na ciebie bo blad w montazu bo oni to montuja itp. Wg mnie warto.

 

Sam zamowilem w tej firmie rok temu, polecam: http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-passat-b5-b6-maglownica-i4630750439.html

Dobra oferta bo mozesz wybrac miasto montazu. W Nysie tez montuja;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

120zł za wymianę maglownicy to dobra cena, ja bym na to przystał. U mnie koszt ( za poprzedniego właściciela, pisze koszty z faktury) 200zł - wymiana + 840zł - przekładnia + osłona przekładni EVR945702 - 39zł + olej do przekładni FE-06162 - 45zł. Razem koszt wymiany to jakiś: ok. 1120zł. Nie mało zapłacił ale bynajmniej ja mam ten problem z głowy.

 

Przy okazji na Twoim miejscu wymieniłbym końcówki drążka oraz ustawił zbieżność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale nie ukrywam ze lubię w passku grzebać i sam naprawiać co nie które rzeczy
Magiel to przesrana sprawa w b5 jak mysle o wyjeciu to krew mnie zalewa hehe a robilem to juz kilkanascie razy,jest na 3 srubach dwie sa w grodzi na dole prawie pod serwem i miedzy aku a rurkami klimy a ostatnia od spodu auta musisz miec 2 przedluzki minimum,zawsze robilem bez kanalu wyciagam w strone lewa,pamietaj o zablokowaniu kiery bo po rozpieciu kolumny kierownica kreci sie bardzo lekko i tasme grom strzeli.Klucz to nsadka spline rozmiaru nie pamietam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hym fura zrobiona całkowity koszt 780 zł to chyba nie dużo w porównaniu do innych miast...przy okazji musiałem wymienić wachacz dolny bo był całkiem wybity a przez co nie mogłem ustawić zbieżności wiec dochodzi do tego 150 zł za wachacz . :victory

Edytowane przez bulek238

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem jakieś 2 tygodnie temu foto poradę na temat wymiany maglownicy. Wystarczy chwilę poświęcić na wyszukiwanie tematu.

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/142650-Demonta%C5%BC-maglownicy-FOTO-Porada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Magiel to przesrana sprawa w b5 jak mysle o wyjeciu to krew mnie zalewa hehe a robilem to juz kilkanascie razy,jest na 3 srubach dwie sa w grodzi na dole prawie pod serwem i miedzy aku a rurkami klimy a ostatnia od spodu auta musisz miec 2 przedluzki minimum,zawsze robilem bez kanalu wyciagam w strone lewa,pamietaj o zablokowaniu kiery bo po rozpieciu kolumny kierownica kreci sie bardzo lekko i tasme grom strzeli.Klucz to nsadka spline rozmiaru nie pamietam.

 

Nie wiem co wy widzicie trudnego w wymianie magla w B5, ja z bratem za pierwszym razem z kanału poświęciłem jakąś godzinkę na wyjęcie, po regeneracji, montaż 40 minut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem co wy widzicie trudnego w wymianie magla w B5, ja z bratem za pierwszym razem z kanału poświęciłem jakąś godzinkę na wyjęcie, po regeneracji, montaż 40 minut.
Opisalem co ja o tym mysle,wy mieliscie kanal wiec sporo latwiej bardzo czesto tez koncowki sa zasiedziale,jakis miesiac temu wymienialem maglownice w audi s6 v10(silnik lamborgini podobno) 2007r miejsca tyle ze do kazdej srubki na okolo wszystko odkrecac trzeba zeszlo sie 1,5 tygodnia.....w tym 5 dni regeneracja magla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest taka sprawa z tym wszystkim i ta cała wymianą...okazało się że po wymianie po jakimś czasie zaczeło stukac przy energicznym kręceniu kierownicą na lewo i na prawo.Pojechałem do mechanika który montował to wszystko i powiedział ze trzeba wymienić drążek kierowniczy,a więc sam popatrzyłem rozebrałem gumę końcówkę droążka no i praktycznie widziałem maglownice od środka i było z koncówkami wszystko ok ;[ tam przechodzi od strony kierowcy metalowy prowadnik z ząbkami i na nim czuje drgania podczas energicznych ruchów...dodam ze nic nie cieknie.I pytanko co to może być ? :smutek a i czy nie powinien mi tego naprawić skoro mam gwarancje a nie żądać kasy za naprawę ? :padaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powinien mi tego naprawić skoro mam gwarancje

I wszystko na temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chcialbym sie dowiedziec czy ta maglownice o nr 8D1422066F mozna zastapic inna. Jezeli tak to jaka?20141110_185957.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem nowym użytkownikiem. niestety nie odnalazłem odpowiedzi na pytanie dotyczące konkretnej firmy u której warto się zaopatrzyć w regenerowaną maglownicę. Mój passat z 1998 roku niedomaga, wymagana będzie wymiana właśnie wspomnianej maglownicy, a jestem zupełnie zielony w temacie. Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie przeczytyles ani jednego postu dot. maglownicy w b5. bylo kilka watkow o tym kto kogo poleca albo odradza.

Sam nawet polecilem jeden warsztat zajmujacy sie tym i puki co maglownica dobrze sie spisuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nie przeczytyles ani jednego postu dot. maglownicy w b5. bylo kilka watkow o tym kto kogo poleca albo odradza.

Sam nawet polecilem jeden warsztat zajmujacy sie tym i puki co maglownica dobrze sie spisuje.

 

Dzięki za info, "puki" co - szukam.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów, mój problem przy wymianie maglownicy jest nieco inny. Po wymontowaniu(bez problemów) i założeniu drugiej(identycznej) okazuje się, że krzyżak nie sięga do połączenia z maglownicą. Ręcznie już dalej nie da się go wyciągnąć a brakuje mu około 8cm!

Czy była możliwość, że jakiś segment kolumny się skrócił i trzeba go teraz jakoś odbezpieczyć i wyciągnąć?

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Dodam, że kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam kolegów, mój problem przy wymianie maglownicy jest nieco inny. Po wymontowaniu(bez problemów) i założeniu drugiej(identycznej) okazuje się, że krzyżak nie sięga do połączenia z maglownicą. Ręcznie już dalej nie da się go wyciągnąć a brakuje mu około 8cm!

Czy była możliwość, że jakiś segment kolumny się skrócił i trzeba go teraz jakoś odbezpieczyć i wyciągnąć?

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Dodam, że kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach

 

Kolego, spróbuj poluzować dźwignię regulacji płaszczyzny kierownicy i wtedy ciągnij za krzyżak w dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie daje poluzowanie dźwigni regulacji. A może wie ktoś jak wyjąć krzyżak z kolumny? ma on jakieś zabezpieczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samego krzyżaka z kolumny nie wyciągniesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze jak wepchniesz drazek do konca to mozna go przekrecic, jesli to zrobiles tomoze nie wskoczyl pozniej na swoje miejsce. Sprobouj go wepchnac i przekrecic troche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po wczorajszej walce z wymianą maglownicy pojawił się jeden problem. Podczas jazdy jak mam gaz wyciśnięty to głośniej jest w samochodzie i to o wiele głośniej jakbym miał silnik w kabinie . Dodam że guma która jest w scianie laczacona maglownice z kierownicą jest na swoim miejscu ( tak bynajmniej mi się wydaje . włożyć włożyłem ale może źle) wiecie co może być przyczyną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam przekładnie kierowniczą o numerach 8D1422072A i kopiłem przekładnie o takich numerach 8D1422066F czy będzie pasować do mojego Passata 1.9 tdi 110 km z góry dziękuje za odpowiedzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności