Skocz do zawartości

Gajdiks

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam . Mam od dłuższego czasu problem z moim dieselkiem. Otóż trzesie mi samochodem na wolnych obrotach i przy gaszeniu. Gdy wcisne sprzęgło przy gaszeniu nadal trzesie jedynie nie ma takiego jakby metalowego dźwięku, poduszki pod silnikiem 2x lewa i prawa zostały wymienione na oryginalne używane były minimalne drgania że ledwo co się wyczuwalo , A teraz znów narastaja. Dodam jeszcze że mój samochód nie posiada klapy gaszacej ( nie wiem czy tak wychodziły seryjnie ale taki kupiłem) I jeszcze jak przyspieszam gwałtownie od 1900 do 2200 obrotów jest słyszalny głośny szum . Wiecie co może.sie dziać?
  2. Witam. Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem. Dziś wziąłem się za wymianę uszczelki tłoko-rozdzielacza pompy wtryskowej w moim 1.9 AHH . Uszczelkę wymieniłem bez najmniejszego bez wyciągania pompy i problem zaczął się przy odpalaniu najpierw odpowietrzanie przez dłuuuugi czas aż tu nagle odpalił ale jak odpalił obroty wskoczyły do czerwonego pola. Przekreciłem kluczyk żeby go zgasić, a silnik dalej utrzymywał nadal wysokie obroty przez około 3 sekundy i po chwili sam zgasł .Wiecie od czego tak się dzieje ? Wykrecilem zawór n 109 i wygląda tak powiedzcie czy to może być przez to że jest w 3 częściach czy to jest akurat normalne ?
  3. Witam. Po wczorajszej walce z wymianą maglownicy pojawił się jeden problem. Podczas jazdy jak mam gaz wyciśnięty to głośniej jest w samochodzie i to o wiele głośniej jakbym miał silnik w kabinie . Dodam że guma która jest w scianie laczacona maglownice z kierownicą jest na swoim miejscu ( tak bynajmniej mi się wydaje . włożyć włożyłem ale może źle) wiecie co może być przyczyną ?
  4. Sorki Panowie za zwłokę z odpowiedzią ale nie miałem czasu wejść. Niestety nie rozwiązałem problemu. Mechanik podpiął pod komputer i u niego też niby wszystko w porządku. Może trzeba climatronika wymienić.
  5. Też próbowałem i nic to nie dało. Vag na pewno działa bo kasowalem inne błędy .
  6. Vag nie pokazał żadnych błędów
  7. Witam. Na wstępie dodam że szukałem tego problemu na forum ale nie mogłem znależć. Panowie i Panie mam następujący problem z klimatronikiem. Włączam klimatronik ustawiam temperaturę np 25 stopni ustawiam żeby powietrze leciało na mnie wszystko dobrze ale jak już włączę np na mnie i na szybę to leci tylko i wyłącznie na mnie, nogi szyba działa bez zarzutu tylko dodatkowo włączę na mnie i już jest problem. Zauważyłem że jak ustawie temperaturę na LO to leci z każdej kratki powietrze (szyba,klatka piersiowa, nogi). I jeszcze zauważyłem że gdy mam prędkość dmuchawy na 50% i zwiększę temperaturę na HI dmuchawa zaczyna szybciej pracować a na klimatroniku prędkość dmuchawy się nie zmieniła. Robiłem kalibracje kombinacjami econ + obieg wewnętrzny 0 błędów. Macie jakieś pomysły o co może chodzić? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności