Skocz do zawartości

bulek238

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bulek238

  • Urodziny 16.10.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    N.Y.S.A

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Jest taka sprawa z tym wszystkim i ta cała wymianą...okazało się że po wymianie po jakimś czasie zaczeło stukac przy energicznym kręceniu kierownicą na lewo i na prawo.Pojechałem do mechanika który montował to wszystko i powiedział ze trzeba wymienić drążek kierowniczy,a więc sam popatrzyłem rozebrałem gumę końcówkę droążka no i praktycznie widziałem maglownice od środka i było z koncówkami wszystko ok ;[ tam przechodzi od strony kierowcy metalowy prowadnik z ząbkami i na nim czuje drgania podczas energicznych ruchów...dodam ze nic nie cieknie.I pytanko co to może być ? :smutek a i czy nie powinien mi tego naprawić skoro mam gwarancje a nie żądać kasy za naprawę ? :padaka
  2. hym fura zrobiona całkowity koszt 780 zł to chyba nie dużo w porównaniu do innych miast...przy okazji musiałem wymienić wachacz dolny bo był całkiem wybity a przez co nie mogłem ustawić zbieżności wiec dochodzi do tego 150 zł za wachacz . :victory
  3. Czyli lepiej mechanik... :poddajesie ale nie ukrywam ze lubię w passku grzebać i sam naprawiać co nie które rzeczy... a płyn po przejechaniu około 100 km sięga dna... a powiedz mi jaka jest gwarancja że trochu pojeżdżę na zregenerowanym maglu,skutecznie to regenerują ?:hmm
  4. Zastanawiam się czy się sam zabrać za zmianę magla...w Passat B5 95 1,8... a powiedzcie czy zrobię to na podwórku bez kanału na koziołkach, że cały przód do góry...i czy magle z allegro są dobre.A mechanik u którego byłem powiedział 550 za magiel z wałbrzycha zamawia niby 70 zł za przesyłkę 120 zł za robociznę plus płyn ileś tam czy lepiej z allegro i samemu się bawić bo z tego co widzę to koszta na allegro tez nie małe :ocochodzi :hmm a sika pod auto ze hey
  5. Witam posiadam passat B5 kombi i mam takie pytanie.Szykuje się do wymiany tylnych amorków i ciekawi mnie czy można wstawić jakiś inne spręzyny niz te orygnalne...no żeby autko było troszku wyżej Może nie w tym dziale pisze,ale króciutką rade bym potrzebowa,któryś z panów się orientuje ? Pozdrawiam
  6. Racja racja.Dzisiaj przy robieniu zdjęć przepustnicy właśnie,że tak powiem ,,wymacałem"te rurki.Tylko ciekawi mnie na jakie one są klipsy,opaski...?
  7. Super tyle,że w kole zapasowym mam butle gazu.Jutro tam zaglądnę.Link super,wiec zabieram się za to będę informował na bierząco co i jak zrobiłem.I takie pytanko jeszcze.Czy ciężko rozebrać przepustnicę?
  8. Cześć wam wszystkim...i chciał bym sie dowiedzieć czy w moim passacie znajduje sie silniczek krokowy.Znalazłem cos takiego pod maską.Chodzi o to ze obroty non stop falują wczesniej nie było az tak odczuwalne,aż do dzisiaj.Prawdopodobie oprócz silniczka krokowego za falujące obroty odpowiedzialna jest też przepustnica,byc moze jest zasyfiona,ze tak powiem.Posiadam kilka zdjęcktore własnie zrobiłem.Chce poprostu wiedizeć co zrobic,i czy zamieszczone zdjęcia to silniczek krokowy.Zalezy mitezna opisaniu jak rozmontować przepustnice bym mógłjąwyczyścic srodkiem do gazników i przepustnić...a i jescze jedno,potrzebuje by ktośmogł by mi powiedziecco ja mam za silnik... bede bardzo wdzięczny za jakie kolwiek info jak dla mnie ciezki temat i nie moge sobie z nim poradzić A to jest moim zdaniem silniczek krokowy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8861e7767558719.html A tak wygląda mój silnik http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fa2c09d8720dc94.html A to przepustnica,która po wyczyszczeniu na 80% niby zlikwiduje falowanie obrotów,czy tak jest? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7027ae2c802cc690.html
  9. Ja osobiście jezdze nadal z niesprawnym czujnikiem paliwa,,,caly czas nadal wskazuje zero :dupablada zastanawiam sie nad wymianą pływaka.Polukam coś na allegro moze uda mi się wypatrzeć taki sam
  10. tooomuss tak jak mówisz,też wlałem Castrol 10W40 i jak narazie nic się nie dzieje.Po sprawdzeniu po jakims czasie co się dzieje z olejem,zauważyłem ze nie zmienił swojej barwy i ze jest taki stan jak po wlaniu ,,,czyli chyba wszystko jest ok
  11. No koledzy też się przymierzam do wymiany oleju no i nie znam poprzedniego jaki był wlany.Co robić?? Czy lać półsyntetyk 10-W40 ?? przebieg po zaglądnięciu do książeczki serwisowej ostatnio zatrzymał się na 180 000 w 2008 roku od tamtej pory nie był serwisowany no i przede mną od 2008 roku było już 4 właścicieli tyle,że jak kupywałem passka to miał ponad 200 000 a terz przeskoczylo samo na 54 000 i tak zostało,nie wiem o co kaman:blink i teraz potrzebuje porady co zrobić jaki olej lać
  12. x0nax :blinkJeju mam to co ty...4 dni temu wymieniałem przez to pompe paliwa w zbiorniku bo przez to ze nie mialem paliwa zajechała się,masakra patrzyłem na pływak ale widać tylko przy dolnej części blaszek,że są wytarte...też mnie denerwuje to pipkanie podczas odpalania,musze jak najszybciej to naprawic chybaz e ktoś da znać co i jak od czego zacząć,a tak wygląda pompa paliwa ktoą 4 dni zmieniałem.http://fotoo.pl/show.php/211831_100-1674.jpg.html:fuj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności