Patrick Zgłoś #21 Napisano 4 Grudnia 2009 (edytowane) nie ma tragedii, za 600PLN można dostać taką jak wkleiłem na fotkach powyżej.PS widzę, że sąsiad opanował podmiankę licznika na full FIS. Też bym to chętnie zrobił, mam akurat 1.8T Kiedy będziesz w PL może podpowiesz co i jak. Tragedii nie ma, ale tanio tez nie szkoda, że mój airbag nie podejdzie, bo same kierownice to za grosze są A do tego jeszcze ten moduł, który jak widzę jest chyba jakimś przekaźnikiem. Czy konieczna jest wymiana manetki-nie może zostać ta ze sterowaniem od tempomatu? Co do licznika to z opisem Pogromcy dziecko sobie poradzi jak będe na Wielkanoc to będę przerabiał licznik w pasku rodziców na europę, więc jakbyś miał full fisa to mogę Ci w nim wsad zmodyfikować-nie ma problemu. Edytowane 4 Grudnia 2009 przez Patrick Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roozga Zgłoś #22 Napisano 5 Grudnia 2009 Czy konieczna jest wymiana manetki-nie może zostać ta ze sterowaniem od tempomatu? Rozepniesz instalacje i już - możesz zostawić ale kurde szkoda że nie jest prosto jak w omedze - ja mam trójramienną kierownicę ale chyba się szarpnę i wymienię ją na multifunkcję Jak rozumiem schematu nie ma czyli reasumując: - kiera - przekaźnik - taśma airbagu - okablowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #23 Napisano 5 Grudnia 2009 no i manetka-tu jak jest kiera multifunkcyjna to mimo, że masz sterowanie tempomatem z kierownicy to w manetce masz włącznik/wyłącznik tempomatu. I właśnie zastanawia mnie czy nie może zostać ta ze sterowaniem.Tylko ciekawi mnie jak wygląda instalacja do tego tempomatu z kierownicy-co jest na drugim końcu taśmy. Jak zakładałem tempomat to ciągnąłem instalacje z kompa do manetki, a tu jak jest, z taśmy do manetki-z manetki do kompa? W omedze miałem już kiere ze sterowaniem i dlatego mi teraz brakuje, ale pamiętam, że chłopaki opisywali wymiane i było prosto w miare. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roozga Zgłoś #24 Napisano 7 Grudnia 2009 W omedze miałem już kiere ze sterowaniem i dlatego mi teraz brakuje, ale pamiętam, że chłopaki opisywali wymiane i było prosto w miare. do omegi to zrobiłem takiego manuala do wymiany więc wiesz - tam było prosto tu się muszę narozkminiać jak długi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #25 Napisano 22 Stycznia 2010 odgrzeję troszeczkę ale bardzo mi się podoba ta kierownica http://allegro.pl/item884209156_kierownica_vw_golf_6_plus_passat_b6_cc_tapicerka.html Jest juz ktoś kto pomoże coś takiego zamontować ? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #26 Napisano 27 Stycznia 2010 odgrzeję troszeczkę ale bardzo mi się podoba ta kierownicahttp://allegro.pl/item884209156_kier...tapicerka.html Jest juz ktoś kto pomoże coś takiego zamontować ? ) Wieloklin zapewne będzie pasował. Do tego trzeba jeszcze dodać poduszkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mb1 Zgłoś #27 Napisano 5 Lutego 2010 Mam pytanie może banalne dla innych a jednak. Czy przekładając kierownicę z czteroramiennej na taką samą nie będzie żadnych problemów z kabelkami, mam ESP? Moja ma już 286 tyś. i się wytarła a na allegro można kupić dosyć ładnie obszytą za 150zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #28 Napisano 5 Lutego 2010 ...a nie chcesz obszyć swojej "starej" kierownicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mb1 Zgłoś #29 Napisano 6 Lutego 2010 Chętnie, może masz namiary w grodzie kraka gdzie mogą dobrze wykonać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #30 Napisano 6 Lutego 2010 Chętnie, może masz namiary w grodzie kraka gdzie mogą dobrze wykonać ? ...szczerze to nie wiem Ale to dość duże miasto i ktoś napewno by się znalazł. Ale widziałem na allegro dedykowane pod konkretne auto i rodzaj kierownicy, już gotowy obszyty brzegami kawałek skóry, trzeba było tylko igłą i dołączoną do zestawu nitką połączyć odpowiednio pasek skóry - powiem, że wynik tego był bardzo przyzwoity. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mb1 Zgłoś #31 Napisano 6 Lutego 2010 Na allegro sprzedają już gotowe obszyte, na zdjęciach wygląda to nieźle tylko nie wiem czy jak kupię to później nie będzie problemów z podmianą?? Koszt to 150 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skniwasserball Zgłoś #32 Napisano 6 Lutego 2010 Rozwiązanie, które proponuje Siwy_223 jest dobrym pomysłem lecz trzeba się trochę pobawić a sama czynność wymaga wprawnej ręki. Kiedyś wykonywałem takie zadanie w Golfie - rezultat był bardzo dobry. Na "prostych" częściach obwodu kierownicy założenie nowej skóry jest trywialnie proste. Jedyną "akrobacją" okazuje się jej powiązanie do ramiom - tu trzeba się nieźle wysilić a idealny efekt końcowy może być trudny do osiągnięcia. Plusem rozwiązania jest fakt, że nie trzeba zdejmować kierownicy, co zaoszczędzi czas i pozwoli na uniknięcie ryzyka związanego z jej zdjęciem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #33 Napisano 20 Grudnia 2010 odkopuje temat... czy trzeba zmieniać licznik na pełny fis aby działała kiera multi? oczywiście do FL pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #34 Napisano 28 Lutego 2013 Odkopuję temat. Mam obecnie B5 3BG z multifunkcją i chciałbym ją wymienić na kierownicę trójramienną z b6 (też z multifunkcją) Czy tą kierownicę da się tak podłączyć aby działała funkcja sterowania radiem i tempomat? No i co z poduszką? Domyślam się, że plug&play to raczej nie będzie Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #35 Napisano 1 Marca 2013 Aby to działało czeka cię spora rzeźba. Musisz kupić kierownice z poduszką, wybebeszyć z niej elektronikę i przełożyć z twojej starej aby mechanicznie pasowała ale i zarazem elektrycznie wszystko działało. Nie wiem na 100% czy to się tam zmieści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #36 Napisano 1 Marca 2013 Z tego co mi się wydaje, to w bee6 jest sterowanie tempomatem z oddzielnej manetki, a więc ten bajer już odpada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Grzesiek_Pasek Zgłoś #37 Napisano 11 Maja 2014 Rozepniesz instalacje i już - możesz zostawić ale kurde szkoda że nie jest prosto jak w omedze - ja mam trójramienną kierownicę ale chyba się szarpnę i wymienię ją na multifunkcję Jak rozumiem schematu nie ma czyli reasumując: - kiera - przekaźnik - taśma airbagu - okablowanie Cześć. Jestem w trakcie przekłądki kierownicy multi zamiast standardowej. Założyłem kierownicę, zmieniłem przełąscznik tempomatu, ale nie wiem gdzie wpiąć sterownik do multi funkcji. z opisu na nim i na skrzynce przekazników wychodzi mi, że ma byc podpiety zamaist pzrekażnika/sterownika 192. ale jak go założyłem, to nawet wycieraczki mi zgineły . Dodam że wcześniej miałem ESP i kabel na 6 pinów. Nic więcej nie robiłem. Cyz mam dodać jescze jakąs wiązkę czy samo kodowanie mi załatwi temat ? No i jak to kodowanie zrobić ? Prosze o pomoc. Grzesiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #38 Napisano 11 Maja 2014 Grzesiu litości... Przekaźnik 192 jest od wycieraczek i tylko od tego. Do kierownicy multifunkcyjnej idzie przekaźnik 452, który musisz dołożyć. A tak poza tym to tutaj masz piękny manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyglas Zgłoś #39 Napisano 27 Września 2014 Witam panowie powiedzcie mi czy do wymiany na multi wymagana jest także obowiązkowo poduszka czy zostaje ta od zwykłej kiery???? - - - - - aktualizacja - - - - - A i czy ten nie będzie problemu ze sterowaniem radia MFD ?? tak samo się podłącza jak do zwykłego radia Beta?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #40 Napisano 27 Września 2014 Witam panowie powiedzcie mi czy do wymiany na multi wymagana jest także obowiązkowo poduszka czy zostaje ta od zwykłej kiery???? - - - - - aktualizacja - - - - - A i czy ten nie będzie problemu ze sterowaniem radia MFD ?? tak samo się podłącza jak do zwykłego radia Beta?? Obowiązkowo poduszka. Co do MFD - działa bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach