Rafal VW Zgłoś #1 Napisano 22 Listopada 2009 Witam , szukałem tematu ale nie mogłem znalesc więc pytam bo mam taki problem gdy mam odpalony i ciepły silnik i podnosze bagnet do góry to z miejsca gdzie się sprawdza olej mam własnie wyciek oleju tzn olej kapie w góre. Nie wiecie czym to może być spowodowane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 22 Listopada 2009 znaczy ze przy odpalonym aucie wyjmujesz bagnet i dziwisz sie ze olej ci pryska ??? to raczej normalna rzecz skoro silnik pracuje a bagnet musi siegac do miski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
focusgr Zgłoś #3 Napisano 22 Listopada 2009 Jeżeli pryska z bagnetu to raczej to nie jest normalne. Albo wyjechany motor i jest przedmuch do skrzyni korbowej, albo zatkana odma. U mnie nie pryska... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #4 Napisano 22 Listopada 2009 a od kiedy na odpalonym silniku się wyciąga bagnet, albo dokręca korek wlewu oleju? Była dyskusja na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal VW Zgłoś #5 Napisano 22 Listopada 2009 Mi sie wydawało że to normalna rzecz na odpalonym silniku ponieważ to diesel i ma charakterystyczną specyfikacje pracy silnika. Jednak klient który przyjechał dziś oglądać mój samochód stwierdził na tej podstawie że silnik jest na wykończeniu I troche mnie to zirytowało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #6 Napisano 22 Listopada 2009 Jeśli olej jest wyrzucany poprzez rurkę bagnetu to masz przedmuchy z cylindrów do miski olejowej, lub masz zatkaną odmę olejową. Ostatni taki temat przerabiałem w ciężarówce...klient zamiast zmienić filtry w odmie, to wywiercił dziurę w korku wlewu oleju i tu zrobił odmę...pomysłowość mechaników nie zna granic .. A co do kupna diesla ...ponoć jak odpali się zimnego diesla, odkręci korek wlewu oleju a stamtąd czuć zapach spalin to silnik ponoć kaput...prawda czy fałsz :638: Z tymi kupującymi to są fajne przypadki, jeden gość kupował passta...zdjął osłonę bezpieczników....a tam goła blacha i spawy....i do sprzedającego że chce go oszukać bo samochód był po ostrym dzwonie... tylko nie wiedział że pasek tak ma Więc nie panikuj ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafal VW Zgłoś #7 Napisano 22 Listopada 2009 Z tymi spalinami to nie mam pojęcia czy prawda czy fałsz wiem że u mnie nie czuć spalin także mam nadzieje że spokojnie wytrzyma.poza tym ma on 250.000 km przejechane więc to nie jest aż tak dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #8 Napisano 23 Listopada 2009 Te przedmuchy chyba trochę za duże skoro olej wywala dziurą na bagnet oleju. Powodem może być jak już ktoś napisał przytkana odma. A kopcenie przez wlew oleju to podobno normalne w PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystek370 Zgłoś #9 Napisano 25 Kwietnia 2010 A u mnie jak sprawdzam olej to niema miedzy minimum a max tylko cała miarka jest w oleju na zimnym i na ciepłym silniku.olej wymieniałem tydzien temu wlałem 4 litry. Powie mi ktos oco chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carl0s Zgłoś #10 Napisano 25 Kwietnia 2010 A u mnie jak sprawdzam olej to niema miedzy minimum a max tylko cała miarka jest w oleju na zimnym i na ciepłym silniku.olej wymieniałem tydzien temu wlałem 4 litry. Powie mi ktos oco chodzi ? Chodzi o to, żeby nie wpaść w błoto. A zwłaszcza, żeby nie ubrudzić płaszcza. A tak na serio, to "bagnet" (WSKAŹNIK POZIOMU OLEJU!) wyciągamy, wycieramy w szmatkę, wkładamy na kilka sekund do dziury, znowu wyciągamy i dopiero patrzymy jaki jest poziom oleju. Nie da się prawidłowo sprawdzić poziomu oleju na silniku pracującym i nie wycierając bagnetu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #11 Napisano 25 Kwietnia 2010 A u mnie jak sprawdzam olej to niema miedzy minimum a max tylko cała miarka jest w oleju na zimnym i na ciepłym silniku.olej wymieniałem tydzien temu wlałem 4 litry. Powie mi ktos oco chodzi ? jesli tak masz to masz takzwany podwojny stan i mam nadzieje ze sprawdzasz poziom na zgaszonym silniku ? jezeli tak to bardzo zle ze masz az tyle a jak wyglada sprawa z poziomem plynu chlodniczego nie ubywa ci ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystek370 Zgłoś #12 Napisano 25 Kwietnia 2010 wyciągamy, wycieramy w szmatkę, wkładamy na kilka sekund do dziury, znowu wyciągamy i dopiero patrzymy jaki jest poziom oleju. Tak właśnie robię. Wycieram ściereczką bagnet wkładam na kilka s,wyciam a on na całej długosci brudny w oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #13 Napisano 25 Kwietnia 2010 Tak właśnie robię. Wycieram ściereczką bagnet wkładam na kilka s,wyciam a on na całej długosci brudny w oleju. cos tu nie gra ! spuszczales olej wlales nowy zadnych mazi na korku nie masz ? plynu ci nie ubywa ? olej nie pachnie benzyna ? wiec moze masz rurke bagnetu tam gdzie wkladasz bagnet zawalona syfem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krystek370 Zgłoś #14 Napisano 27 Kwietnia 2010 Jak wymieniał mi olej (mechanik) wlał całe 4 lity może za dużo wlał ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #15 Napisano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) A kopcenie przez wlew oleju to podobno normalne w PD. tez tak słyszałem i chyba pryska olejem jak odkrecisz wlew podczas pracy silnika mi wchodzi gdzie 3' date='7litra i jest na full na bagnecie wiec moze za dużo masz? ---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:45 ---------- Jak wymieniał mi olej (mechanik) wlał całe 4 lity może za dużo wlał ? mi wchodzi gdzie 3,7litra i jest na full na bagnecie wiec moze za dużo masz? Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez genzo7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #16 Napisano 27 Kwietnia 2010 Jak wymieniał mi olej (mechanik) wlał całe 4 lity może za dużo wlał ? czy za duzo wlal musisz sam ocenic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #17 Napisano 27 Kwietnia 2010 Nie ma opcji aby zdrowy silnik walił przez rurkę bagnetu. Co do przelania oleju w aucie radziłbym nadmiar odciągnąć gdyż nie jest to zdrowe dla silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #18 Napisano 27 Kwietnia 2010 Nie ma opcji aby zdrowy silnik walił przez rurkę bagnetu. Co do przelania oleju w aucie radziłbym nadmiar odciągnąć gdyż nie jest to zdrowe dla silnika. jacku ale on nie pisze ze mu wywala przez bagnet olej zreszta ile by tego musialo byc ? ale podpisuje sie pod toba ! spusc olej i zalej sam na nowo nie masz kanalu podjedz gdzies na kraweznik siegnij reka pod spust odkrec srube podstaw banke spusc z dwa litry i sprawdz poziom ! a potem uzupelnij do poziomu max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #19 Napisano 27 Kwietnia 2010 Nie ma opcji aby zdrowy silnik walił przez rurkę bagnetu. Co do przelania oleju w aucie radziłbym nadmiar odciągnąć gdyż nie jest to zdrowe dla silnika. a przez wlew? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #20 Napisano 27 Kwietnia 2010 a przez wlew? przez wlew nawet jak zapalisz silnik nic sie nie stanie jak otworzysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach