michalmic Zgłoś #101 Napisano 8 Października 2009 Czy ktoś już zamontował ? http://www.elpigaz.com/?p=pl/17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaamil Zgłoś #102 Napisano 22 Grudnia 2010 Przepraszam, że sie tu wtrącę ale wg. mojej oceny zakup auta za cenę około 150 tysięcy złotych i ścibienie na benzynę i tym samym zakładanie instalacji gazowej to wg. mnie najczystrza odmiana głupoty !!! Skoro stać kogoś na wózek za taką kasę to i na najwyższej jakości paliwo go będzie stać. Czyż nie??? A może sie mylę ? Również wg. mojej oceny Passat TDI-PD170 będzie jeździł o wiele wiele lepiej niż 200KM z benzyny i to bez dwóch zdań. HHA pewnie ze go nie stać, odkładał do skapety, dusił każdego gorsza i być może jeszcze kredyt wziął. Bo kozak fura musi być na wiosce. A na paliwo i nie daj boże profesjonalny serwis to już nie wystarczy dudków. gaz do zapalniczek, ropa do ciągników, a bezołowiowa do samochodów. Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #103 Napisano 26 Grudnia 2010 gaz do zapalniczek, ropa do ciągników, a bezołowiowa do samochodów. Powiedzial co wiedzial. To tak samo mozna powiedziec, ze naped elektryczny i wodor do aut tez sie nie nadaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MIODEK Zgłoś #104 Napisano 8 Grudnia 2013 Witam Trochę czasu już minęło, może ktoś już testował gaz w 2.0FSI ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicherek1989 Zgłoś #105 Napisano 5 Sierpnia 2014 Ja będę testować w sobotę o ile pojadę go oglądać. 2007 90tys przebieg, no i zagazowany w 2011 roku, cena 24 tys. No i prośba o poradę czy w ogóle jechać jak się tych silników nie gazuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #106 Napisano 5 Sierpnia 2014 Mega tani ten passat, chyba że wersja bida. Sam gaz do tych silników to już duży koszt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicherek1989 Zgłoś #107 Napisano 5 Sierpnia 2014 http://allegro.pl/volkswagen-passat-wolfsburg-edition-2007-pb-lpg-i4480950740.html - - - - - aktualizacja - - - - - Mega tani ten passat, chyba że wersja bida. Sam gaz do tych silników to już duży koszt. A gaz w tym silniku to jest dobry pomysł? Opinii złych dużo, a kumpel mający passata mi poleca tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #108 Napisano 5 Sierpnia 2014 ale to w ogłoszeniu to jest 2.0TFSI a nie 2.0FSI.... a to chyba trochę inaczej w gazowaniu wygląda... ale cena cuś faktycznie jakby zaniżona... i kiera jeszcze 4-ramienna.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicherek1989 Zgłoś #109 Napisano 6 Sierpnia 2014 A co z tą kierą nie tak? Sorki zjadłam Turbo jak pisałam. A o tym wyliczonym spalaniu przez gościa (na końcu aukcji) co sądzicie? Skłaniam się jednak ku mniejszemu silnikowi aż tylu koników to mi nie trzeba choć wyczuwam tu okazję lub zonka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #110 Napisano 6 Sierpnia 2014 wydaje mi się, że w tym roczniku już była trzyramienna multi............. chyba, że to MY2007 a cena coś niskawa jak 2.0TFSI w automacie z przebiegiem 90tys. km.. Patrząc na wyposażenie (manualna klima, radio, kiera 4-ramienna, faktura skóry na siedzeniach, licznik chyba w milach, itp.) to nie jest to przypadkiem wersja USA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicherek1989 Zgłoś #111 Napisano 6 Sierpnia 2014 Nie wiem, nie dopytałam się jeszcze skąd sprowadzony. Po czym zauważyłeś, że licznik w milach? Tam niby w km pisze. A co uważasz o tym silniku w gazie jak pracuje i ile spala? Czy nie lepiej kobiecie w manualu wziąć i poszukać 1.8 ze 150 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #112 Napisano 6 Sierpnia 2014 zdjęcie niewyraźne ale w europejskich licznikach cyfra "100" na liczniku jest dokładnie w pionie, a tu mi się wydaje, że na osi pionowej jest cyfra dwuliczbowa, a "100" dopiero dalej i cała skala do 160 (ale piszę, że niewyraźne foto i mogę się mylić), poza tym na USA wskazuje także jakość pozostałego wyposażenia, które wymieniłem. co do gazu w 2.0TFSI to gdzieś był wątek na ten temat i użytkownicy którzy takimi jeżdżą, ja nie ma 2.0TFSI, a tym bardziej gazu. http://forum.vw-passat.pl/threads/110174-2-0-TFSI-instalacja-gazowa-STAG-400-DPI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicherek1989 Zgłoś #113 Napisano 6 Sierpnia 2014 Czytałam ten wątek, ale to jak ze wszystkim - ile ludzi tyle opinii, trudna sprawa, chyba wybiorę mniejszy bezpieczniejszy silnik. Do tego passata 170km ponad musiałabym jechać oglądać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #114 Napisano 6 Sierpnia 2014 Przecież to USA , jeszcze po taniości gaz zrobiony. Aż strach pomyśleć w jakim to stanie przyjechało . No i litości -- B6 z pralką w konsoli -- wstyd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicherek1989 Zgłoś #115 Napisano 6 Sierpnia 2014 Dzięki za ocenę, w takim razie odpada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #116 Napisano 6 Sierpnia 2014 http://allegro.pl/volkswagen-passat-...480950740.htmlOdnosze wrazenie, ze lewy tylni blotnik byl malowany. Blyszczy jak psu jajca w porownaniu do pozostalych czesci auta. Widoczne na zdj. 2 i 8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicherek1989 Zgłoś #117 Napisano 7 Sierpnia 2014 Dzięki za rady, popytam jeszcze o diesle w passatach w innym wątku. Tego TFSI odpuściłam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #118 Napisano 7 Sierpnia 2014 Dzięki za rady, popytam jeszcze o diesle w passatach w innym wątku. Tego TFSI odpuściłam Zadaj sobie pytanie ile km rocznie bedziesz robic i na jakich odcinkach, bo dzisiejsze diesle to juz nie to co kiedys, a ich tansza eskploatacja to jest z reguly tylko w katalogu reklamowym. Najlepsze rozwiazanie to wolnossaca benzyna z mozliwoscia zagazowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #119 Napisano 7 Sierpnia 2014 Tym bardziej, że średnie spalanie 2.0 TDI 140KM to ok 7l/100km a 2.0FSI 150KM ok 8l/100km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicherek1989 Zgłoś #120 Napisano 8 Sierpnia 2014 No tak, przejrzałam i doszłam do tych samych wniosków. Co to znaczy wolnossąca? Jakiś konkretny silnik w passacie polecicie do zagazowania? I przepraszam, że nie do końca w temacie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach