smutas Zgłoś #721 Napisano 18 Maja 2015 witam, kupiłem nie dawno Passata ,moja uwagę przykuł fakt,że po otwarciu drzwi kierowcy całe oświetlenie wnętrza się zapala,i po otwarciu tylko tych drzwi,otwarcie każdych inny drzwi nie powoduje zapalenia oświetlenia,czy ktoś może coś doradzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
z1000 Zgłoś #722 Napisano 6 Października 2015 witam mam podobny problem jak ty duzo czytałem szukałem rozwiązania i teraz czas na działania problem polega na tym ze nie mam oświetlenia w lewe tylne drzwi (lampka w podsufitce) dziwne bo prawne tylne działa, przod zadne swiatelko nie dziala ani tak zwane do czytania ani zadne oświetlenie lusterek w zasłonkach wszystkie żarowki sa nowe, nie sprawdzałem bezpiecznikow bo nie wiem gdzie sie znajduja i jakie wymienic oraz jak spr czy sa dobre ?? rowniez nie wiem jak dostac sie do modułu komfortu moze kots wie gdzie sie znajduje w passat z 2001r 2,0 benzyna 16 V sedan Anglik kierownica po prawej stronie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
z1000 Zgłoś #723 Napisano 7 Października 2015 (edytowane) dzis sprawdzone zostały bezpieczniki wszystkie sa ok , oraz dobrałem sie do modułu komfortu byl troszkę zakurzony w środku przetarłem podmuchałem ale i to nie pomogło sprawdziłem kable i są lekko wilgotne zostawiłem wszystko wyprute na 3 dni niech wyschnie moze wtedy oświetlenie zacznie działać żaden kabelek nie jest przerwany ani rozłączony .. w sobote sie okaże czy cos to pomogło a wy co proponujecie ?? Edytowane 7 Października 2015 przez z1000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #724 Napisano 8 Października 2015 Proponuje ci sprawdzić przewody w progu szczególnie w miejscach gdzie sie łączą czerwonobiałe pod parcianą taśmą. Zdejmij taśmę i zobacz co tam sie dzieje. Poczytaj mój temat i aucie i zobacz w pierwszym poście co ja tam miałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #725 Napisano 11 Listopada 2015 Mam pytanko Auto to Passat B5 98r. 1.9 TDI (AFN) Jak wiadomo wiązka elektryczna z drzwi kierowy przechodzi przelotką do słupka (przy nogach kierowcy). Czy są piny w tej wiązce odpowiedzialne za włączanie lampki w boczku (tapicerce) drzwi? Czy może jej nie ma i cała instalacja lampki jest podpięta tylko pod zamek drzwi? Chodzi mi o dołożenie podświetlenia nóg kierowcy ale nie chcę pakować się z wiązką w drzwi (do wymienionej wcześniej lampki) tylko podłączyć ją od razu do słupka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #726 Napisano 12 Listopada 2015 Czy są piny w tej wiązce odpowiedzialne za włączanie lampki w boczku (tapicerce) drzwi? Czy może jej nie ma i cała instalacja lampki jest podpięta tylko pod zamek drzwi? Chodzi mi o dołożenie podświetlenia nóg kierowcy ale nie chcę pakować się z wiązką w drzwiBędziesz musiał to zrobić(jeśli zależy Ci na selektywnym działaniu oświetlenia przestrzeni dywaników). W wiązce wychodzącej z drzwi nie ma przewodu, na którym pojawia się sygnał(analogowy) otwarcia drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #727 Napisano 12 Listopada 2015 Będziesz musiał to zrobić(jeśli zależy Ci na selektywnym działaniu oświetlenia przestrzeni dywaników). W wiązce wychodzącej z drzwi nie ma przewodu, na którym pojawia się sygnał(analogowy) otwarcia drzwi. Dzięki, czyli trzeba puścić wiązkę od lampki nóg w drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agusia342494 Zgłoś #728 Napisano 16 Listopada 2015 Witam u mnie nie działają lampki w kabinie z tyłu czy można wymienić żarówki czy muszę kupować całe lampki ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #729 Napisano 16 Listopada 2015 Sprawdź bo może masz spalone żarówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #730 Napisano 16 Listopada 2015 Mam pytanko dotyczące oświetlenia bagażnika w Passacie B5 Sedan 98r. Chcę sobie założyć oświetlenie bagażnika wykonane w formie listwy LED zamocowanej w profilu aluminiowym. Oryginalnej lampki chcę się pozbyć całkiem. Zasilanie i masę chcę wykorzystać z fabrycznej wtyczki do lampki bagażnikowej, którą zdemontuję. Czy wystarczy podpiąć tą listwę do zasilania i będzie działać, czy jednak nie bo moduł komfortu wykryje zbyt mały pobór prądu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Draganta Zgłoś #731 Napisano 17 Listopada 2015 Mam pytanko dotyczące oświetlenia bagażnika w Passacie B5 Sedan 98r. Chcę sobie założyć oświetlenie bagażnika wykonane w formie listwy LED zamocowanej w profilu aluminiowym. Oryginalnej lampki chcę się pozbyć całkiem. Zasilanie i masę chcę wykorzystać z fabrycznej wtyczki do lampki bagażnikowej, którą zdemontuję. Czy wystarczy podpiąć tą listwę do zasilania i będzie działać, czy jednak nie bo moduł komfortu wykryje zbyt mały pobór prądu? Z tego co mi wiadomo z teorii i praktycznego doświadczenia z LEDami to raczej nie powinno być problemu jeżeli podepniesz listwę pod fabryczne zasilanie. Ja mam wszystkie wewnętrzne żarówki oświetlenia + oświetlenie przy wysiadaniu pod drzwiami zmienione na LED i moduł nie wariuje ani trochę, problem mógłby być gdyby było odwrotnie zbyt duży pobór prądu to mogło by wariować a jak będzie brać mniej to nic nie powinno się stać. Ale najlepiej podepnij się pod fabryczne zasilanie z tymi LEDami i pojeździj z tydzień i zobaczysz zanim poucinasz kostki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #732 Napisano 17 Listopada 2015 U mnie w bagażniku na samych ledach był problem... lampka gasła po ok 20-30s mimo otwartej klapy. Pomogło wpięcie oprócz ledów ori żarówki rurkowej która oświetlała wcześniej bagażnik.. po tym zabiegu wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #733 Napisano 17 Listopada 2015 A jakby dołożyć rezystor w układ np. przed listwą? Chodzi tu o to by moduł komfortu "poczuł" obciążenie na oświetleniu bo inaczej będzie rozłączać zasilanie i listwa będzie gasnąć po jakimś czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #734 Napisano 17 Listopada 2015 Miałem rezystor ale nie pomógł... widocznie miał za mały opór. Ale teoretycznie o odpowiedniej wartości powinien spełnić swoje zadanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #735 Napisano 17 Listopada 2015 Ale teoretycznie o odpowiedniej wartości powinien spełnić swoje zadanie. Wiesz jak to wyliczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #736 Napisano 17 Listopada 2015 (edytowane) Dodatkowe obciążenie (w postaci odpowiedniej-wartość rezystancji, moc- rezystancji)jest konieczne, jeśli w obwodzie będzie płynął prąd, o natężeniu mniejszym niż wartość progowa układu sterującego. Jeśli zapotrzebowanie na energię listew, które chcecie montować, będzie na tyle duże aby "sprostać" wartości progowej, dodatkowe obciążenie nie jest konieczne. W przypadku kombi, przy zastosowaniu odpowiedniego zastępnika led ( ) w oryginalnej lampce, dodatkowe listwy nie są konieczne. Jeśli mogę zasugerować - przydałby się dodatkowa lampka(a w niej zastępnik led) zamontowana w boczku bagażnika. Przy zasuniętej rolecie, która przesłania oryginalną lampkę(umieszczoną w podsufitce- przypominam), rozwiązanie takie wydaje się rozsądne. Wiesz jak to wyliczyć? Z mojego doświadczenia - natężenie prądu płynącego w obwodzie, w który zainstalowaliśmy zastępnik led, gwarantujące jego poprawną pracę, to minimum około 0.3 A. Edytowane 17 Listopada 2015 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #737 Napisano 17 Listopada 2015 No to teraz pozostaje kwestia ile ta moja listwa LED potrzebuje prądu... Jak jest tam powyżej 0,3A to nie ma sensu wrzucać rezystora w układ? Coś mi się obiło o uszy, że 120ohm wlutowane przy samej listwie między + a - będzie odpowiednie. Czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom8823 Zgłoś #738 Napisano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Zakładam ten temat tutaj bo w sumie z Car audio nie ma to za wiele wspólnego. Dziwny problem. Do tej pory miałem radio Pioneer podłączone ze stałym zasilaniem czyli żółty przewód połączony z czerwonym aby radio działało bez kluczyka. Niestety tak miałem spory pobór prądu nawet 0,1A. Dziś podłączyłem żółty z żółtym i czerwony z czerwonym i pobór prądu spadł do 0,03A. Niestety zaczął się dziwny objaw. Na poprzednim podłączeniu po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki podświetlenie wnętrza zapalało się momentalnie. Teraz po wyjęciu kluczyka zaświeca się po około 1-2 sekundach. Nie to żeby mi na tych dwóch sekundach jakoś specjalnie zależało ale nie rozumiem tego kompletnie. Zna ktoś przyczynę? Edytowane 1 Grudnia 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vegetto18 Zgłoś #739 Napisano 1 Grudnia 2015 Ja dzisiaj zrobiłem tak samo i objaw jest ten sam. Wie ktoś co moze być tego przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom8823 Zgłoś #740 Napisano 3 Grudnia 2015 Zakładam ten temat tutaj bo w sumie z Car audio nie ma to za wiele wspólnego. Dziwny problem. Do tej pory miałem radio Pioneer podłączone ze stałym zasilaniem czyli żółty przewód połączony z czerwonym aby radio działało bez kluczyka. Niestety tak miałem spory pobór prądu nawet 0,1A. Dziś podłączyłem żółty z żółtym i czerwony z czerwonym i pobór prądu spadł do 0,03A. Niestety zaczął się dziwny objaw. Na poprzednim podłączeniu po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki podświetlenie wnętrza zapalało się momentalnie. Teraz po wyjęciu kluczyka zaświeca się po około 1-2 sekundach. Nie to żeby mi na tych dwóch sekundach jakoś specjalnie zależało ale nie rozumiem tego kompletnie. Zna ktoś przyczynę? Znalazłem przyczynę i zamieszczam opis dla potomnych. Otóż źle zrozumiałem koncepcje ACC. Sądziłem ze to tutaj podłącza się stale +12 dla podtrzymania. Blad. Tutaj podłączamy +12 ze stacyjki. Należało skrzyżować kable czyli czerwony do żółtego i na odwrót. Teraz radio działa tylko z kluczykiem a oświetlenie pojawia się od razu po wyjęciu kluczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach