Krynio Zgłoś #1 Napisano 15 Listopada 2009 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 EK Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1367 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ2E004687 VWZ7Z0A3668260 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1328 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0004 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01273 - Fresh Air Blower (V2) 35-00 - - Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 846 A Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01 Coding: 21115 Shop #: WSC 00012 WVWZZZ3BZ2E004687 VWZ7Z0A3668260 No fault code found. Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 No fault code found. Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 919 887 A Component: Navigation BNO 0102 Coding: 00000 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52) 36-00 - Open Circuit Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1C0 959 799 A Component: 0Y Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00067 Shop #: WSC 05311 3 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5) 35-00 - - Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 035 152 G Component: Radio BNO 0102 Coding: 05405 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 00856 - Radio Antenna 36-00 - Open Circuit 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-00 - Open Circuit End ------------------------------------------------------- najbardziej zalezy mi na analizie błędu klimatronika ponieważ niedziała wogle nawiew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2 Napisano 15 Listopada 2009 01273 Dmuchawa śwież powietrza V2 lub komputer J126 ster dmuchawą śwież powietrza 00862 Antena R50/R52 nawigacji satelitarnej GPS. (przerwa inst. /zwarcie (+) 01044 Niewłaściwie zakodowany (uszkodz.) komputer/!!! -diagnozowany moduł sterujący 00912 Wyłącznik E40 podnośnika szyby przednich lewych drzwi-nieprawidłowy sygnał błąd sporadyczny 00944 Ogrzewane lusterko zewnętrzna po stronie pasażera – Z5 (mata grzewcza/elektr) 00856 Antena (radiowa). Zwarcie/przerwa w ciągłości przewodów – uszkodzona antena 00852 Głośnik przedni - zwarcie przewodów (cewka głośnika) lub instalacji elektrycznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #3 Napisano 15 Listopada 2009 a jeszcze mam pytanie jak sie zabrać za tą dmuchawe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #4 Napisano 15 Listopada 2009 Spróbuj tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=65961&highlight=klimatronic http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54&highlight=klimatronic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #5 Napisano 16 Stycznia 2010 witam, mogłby ktoś opisać błedy bo w liscie kodów błędów nie znalazłem do wiekszości opisu. VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 LF Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4907 Coding: 00002 Shop #: WSC 63251 WAUZZZ8E44A078294 AUZ6Z0C0229851 1 Fault Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 4329 Coding: 04155 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AC Component: A4 Klimaautomat 1219 Coding: 00000 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 00001 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 02042 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 950 J Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D37 Coding: 00400 Shop #: WSC 00353 WAUZZZ8E44A078294 AUZ6Z0C0229851 No fault code found. Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0604 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1311 Coding: 07115 Shop #: WSC 63251 9 Faults Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01573 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Left Rear 35-00 - - 00955 - Key 1 35-00 - - 00956 - Key 2 35-10 - - - Intermittent 01559 - Drivers Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 195 P Component: symphony II NP2 0152 Coding: 01005 Shop #: WSC 00352 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 16 Stycznia 2010 17994 - elektrozawory (N144/N145): zwarcie do plusa 00526 - Włącznik świateł hamowania -F 1370 Załączenie alarmu przez czujnik ruchu wewnątrz pojazdu 926 - Alarm przez. Czujnik pochylenia 1369 Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia klapy silnika 1371 Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia drzwi kierowcy 1573 Alarm wywołany przez drzwi Kontakt Switch: lewy tylny 955 Klucz 1 956 Klucz 2 01559 Sterownik drzwi 01562 prawe tylne drzwi masz Ostro namieszane w module komfortu chyba moze byc zalany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #7 Napisano 16 Stycznia 2010 wszystkie błędy ładnie sie usuneły i nie powróciły po ponownym sprawdzeniu, podejrzewam ze drzwi przez przymarzniecie nie chciały sie otworzyc i z tad te błedy:) a ten od elektrozaworu za co odpowiedzialny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 16 Stycznia 2010 a ten od elektrozaworu za co odpowiedzialny?? Czytamy http://www.google.pl/search?hl=pl&sitesearch=forum.vw-passat.pl&q=17994&start=0&sa=N Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dario1973 Zgłoś #9 Napisano 17 Stycznia 2010 Witam Posiadam Paska B3 z 90 roku poj 1,6 benzyna + gaz, ostatnio miałem z nim problem a właściwie mam gdyż nagle podczas jazdy wszedł mi na wysokie obroty i tak trzyma tak na oko około 3 do 4 tysiaków. Silniczek krokowy mam nowy i jest dalej to samo. Zaobserwowałem iż trzpień z silniczka krokowego wysuwa się na maksa i już tak zostaje po odkręceniu silniczka jest w "miarę normalnie". Dzisiaj sprawdzałem błędy przez kody błyskowe i wyszło mi 2122 czyli brak sygnału obrotów co może za to odpowiadać ???? czy to będzie potencjometr przepustnicy i czy ktoś wie czy da się to naprawić czy w grę wchodzi tylko wymiana. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brytwan Zgłoś #10 Napisano 2 Lutego 2010 Witam, Około tygodnia temu zaczęła mi mrugać kontrolka od świec mniej więcej po 5-10 minutach jazdy, jest tak do dziś po odpaleniu i przejechaniu paru kilometrów zapala się ponownie. Zaczytałem błędy i pojawiło się coś takiego: Address 01: Engine Control Module Part Number: 03G 906 021 JQ Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9071 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 05311 1 Fault Found 008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal P2015 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 10 Time Indication: 0 Date: 2010.01.27 Time: 18:21:01 Freeze Frame RPM: 2100 /min Speed: 52.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.29 V Duty Cycle: 82.9 % Duty Cycle: 0.0 % Temperature: 49.5°C Przy okazji zaczytywania błędów sprawdziłem filtr DPF i pokazywał około 26% zabrudzenia. Wczoraj dodatkowo zapaliła się kontrolka od oczyszczania DPF, tym razem jednak pokazuje około 50% zabrudzenia i mimo odpowiedniej jazdy nie oczyszcza się. Czy ma ktoś jakieś pomysły?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedzior12 Zgłoś #11 Napisano 20 Lutego 2010 (edytowane) problem jest na kanale 18 z webasto pewnie swieczka ale z reszta mam problem prosze o pomoc VAG-COM Version: Release 704.1 Data version: 20071016 VIN: WVW Mileage: 156140km/97020miles ------------------------------------------------------------------------------ Address 18: Aux. Heat Labels: None Part No: 1K0 815 007 BC Component: Standheizer 041 4303 Coding: 0001012 Shop #: WSC 76082 3 Faults Found: 01406 - No Flame 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 7 Reset counter: 233 Mileage: 155337 km Time Indication: 0 Date: 2009.12.12 Time: 11:21:54 Freeze Frame: Start Temperature: 69.0°C Temperature: 69.0°C Voltage: 14.31 V 01407 - Flame Extinguished 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 233 Mileage: 155366 km Time Indication: 0 Date: 2009.12.13 Time: 16:39:26 Freeze Frame: Start Temperature: 76.0°C Temperature: 77.0°C Voltage: 14.45 V 02251 - Heater Unit Locked 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 193 Mileage: 155750 km Time Indication: 0 Date: 2010.01.26 Time: 13:17:49 ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.LBL Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R Component: IMMO 042 0383 Part No: 3C0 905 861 F Component: ELV 026 0380 3C0905861F ELV 026 0380 2 Faults Found: 02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 246 Mileage: 156020 km Time Indication: 0 Date: 2010.02.10 Time: 11:33:06 02827 - Wake-Up request via ESP 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 246 Mileage: 156020 km Time Indication: 0 Date: 2010.02.10 Time: 11:33:07 . ------------------------------------------------------------------------- Address 62: Door,Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.LBL Part No SW: 1K0 959 703 P HW: 1K0 959 795 G Component: J388 TUER-SG HL 1111 Coding: 0000144 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 01036 - Electric Window Thermal Protection Active; Rear Left 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 87 Reset counter: 233 Mileage: 155751 km Time Indication: 0 Date: 2010.01.26 Time: 14:04:21 01813 - Supply Voltage for Door Controller; Rear Left (J388) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 6 Reset counter: 245 Mileage: 155720 km Time Indication: 0 Date: 2010.01.14 Time: 09:39:35 ------------------------------------------------------------------------------- Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.LBL Part No SW: 1K0 959 704 P HW: 1K0 959 794 G Component: J389 TUER-SG HR 1111 Coding: 0000144 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 01037 - Electric Window Thermal Protection Active; Rear Right 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 83 Reset counter: 233 Mileage: 155751 km Time Indication: 0 Date: 2010.01.26 Time: 14:03:47 01814 - Supply Voltage for Door Controller; Rear Right (J389) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 109 Reset counter: 248 Mileage: 154737 km Time Indication: 0 Date: 2009.12.02 Time: 10:36:40 częściowo odpowiem sobie sam drzwi to problem z płynnością otwierania szyb i w tym momencie wyskakuje bład do webasto pewnie problem z palnikiem tylko jeszcze ten Immobilizer co on chce to nie wiem ?? Edytowane 21 Lutego 2010 przez kedzior12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_155 Zgłoś #12 Napisano 24 Lutego 2010 Witam, zakupiłem kabelek, podpiełem się i ani silnika ani nic nie mogłem zdiagnozować jedynie na Auto Scan wyszły mi takie błędy: VAG-COM Version: Release 409.1-US Chassis Type: 31 - VW Passat B3 Scan: 01,02,03,08,15 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Controller: 095 927 731 AM Component: DIGIMAT 0636 Coding: Diagnose VW 10 Faults Found: 00258 - Solenoid Valve 1 (N88) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 00260 - Shareware Version. To Decode all DTCs 36-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00262 - Shareware Version. To Decode all DTCs 36-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00264 - Solenoid Valve 4 (N91) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 00266 - Shareware Version. To Decode all DTCs 36-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00270 - Shareware Version. To Decode all DTCs 36-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00293 - Multi-function Switch (F125) 25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent 00300 - Shareware Version. To Decode all DTCs 34-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00263 - Shareware Version. To Decode all DTCs 04-10 - Please Register/Activate - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Skipping Address 15-Airbags End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Z opisu kodów przetłumaczyłem te błędy: 00258 P0753 Przełącznik Cewki 1 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89) 00260 P0758 Przełącznik cewki 2 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89) 00262 P0763 Przełącznik cewki 3 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N90) 00264 P0748 Przełącznik cewki 4 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N91) 00266 P0773 Przełącznik cewki 5 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N92) 00270 P1778 Przełącznik cewki 7 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N94) 00293 P0705 Wielofunkcyjny przełącznik zakresu transmisji – usterka (wyjście PRNDL) (F125) 00300 P0712 Czujnik obwodu niskiego poziomu wejścia temperatury transmisji płynów (G93) 00300 P0713 Czujnik obwodu wysokiego poziomu wejścia temperatury transmisji płynów (G93) 00263 Transmisja 0107 – usterka mechaniczna / hydrauliczna 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent Ale nic z tego nie rozumiem dodam że robiłem to na zapalonym aucie, nie wiem czy to nie błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #13 Napisano 25 Lutego 2010 Te wszystkie "cewki" to są zawory. Diagnostykę trzeba przeprowadzać z włączonym zapłonem. a nie trzeba odpalać. 65535 - Internal Control Module Memory Error00-10 - - - Intermittent A co do tego, wewnętrzny błąd pamięci sterownika. Może to być uszkodzony bądź zamoczony sterownik, albo uszkodzone przewody do sterownika. ---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:43 ---------- Wykasuj błędy i sprawdź które powróciły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomkitomki Zgłoś #14 Napisano 3 Marca 2010 Proszę o rozszyfrowanie błędu Control Module Part Number: 038 906 019 KE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4898 Software Coding: 00005 Work Shop Code: WSC 05314 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 3 Marca 2010 17964 - Negative Deviation Zła orientacja sexualna turbiny Moze to jest ten TURBIN :diablica A tak na poważnie, to: 17964 - Przekroczona w dół - granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania - błąd sporadyczny - czyli występujący NIE W SPOSÓB CIĄGŁY.. Sprawdź zawór elektromagnetyczny ograniczenia ciśnienia dołądowania. Czy jest sprawny i czy nie ma gdzieś przerwy w obwodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomkitomki Zgłoś #16 Napisano 3 Marca 2010 zawór elektromagnetyczny ograniczenia ciśnienia dołądowania. Czy jest sprawny i czy nie ma gdzieś przerwy w obwodzie Ok Tylko w którym miejscu go szukać Czy przyczyna może być że wymieniałem filtr powietrza i gdzieś naderwałem jakieś kabelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 3 Marca 2010 Czy przyczyna może być że wymieniałem filtr powietrza i gdzieś naderwałem jakieś kabelki No przede wszystkim sprawdź wszystkie węzyki przy turbince i silniku - moze któryś jest luźny, przetarty, pęknięty i ma dziurę , opaska nie dociska tak, jak powinna....itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomkitomki Zgłoś #18 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC . Usterka zlokalizowana - wypięty wężyk podciśnienia turbiny Usterka usunięta Teraz tylko wykasować błąd Edytowane 4 Marca 2010 przez tomkitomki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jado Zgłoś #19 Napisano 6 Marca 2010 Witam, ponieważ nie znalazłem nigdzie opisu moich błędów to pozwoliłem przykleić się tutaj. Po analizie VAGiem pokazały się nast.błedy: Adres 77: Telefon Plik etykiet: 3C0-035-729.lbl Oznaczenie elementu: 3C0 035 729 E HW: 3C0 035 729 E Komponent i/lub wersja: Telefon 5509 Kodowanie: 0016043 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01530 - Wyciszanie radia 009 - Przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101001 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 92 Przebieg: 155985 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2010.03.05 Czas: 10:44:01 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 0 Wew.licznik błędów: 0 Wskaźnik czasu: 1 Może mi ktoś pomóc co z tym zrobić i jak to zakodować? Ponadto, ponieważ od niedawna mam dostęp do VAG-a i nie dokońca umiem się nim jeszcze posługiwać to mam następujące pytania: 1. Co oznacza pozycja kodowanie ..............i tu jakieś nr 2. Co to jest kod serwisu np o nr WSC 05311 3. Jak chciałem wejść w opcję 16-dostęp upow. to muszę podać jakiś nr ale nie wiem skąd go wziąć. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwyx Zgłoś #20 Napisano 6 Marca 2010 Witam wymieniłem wtryski na nowe bo po wizycie na vagu odczytano błąd czujnika igły rozpylacza i kazano mi kupić nowe wtryski , bo wtrysk sterujący jest powodem że mruga mi kontrolka świec żarowych. Wtryski wymienione błąd wykasowany,auto pali na dotyk tylko trochę dużo spala . po czasie błąd powraca i tu powstał problem z którym dopiero teraz po wnikliwym rozpatrzeni nawet tych najstarszych postów doczytałem się że czujnik igły rozpylacza jest umieszczony w sterowniku głównym, a na wtrysku jest tylko cewka podająca impuls do sterownika [kasa poszła się ......]. Mam pytanie czy jest jakiś sposób aby to naprawić ,może trzeba by na nowo zaprogramować komputer czy muś być wymieniony na nowy [taki sam numer fabryczny].Proszę o jakieś podpowiedzi ewentualnie rozwiązania tego .Za wszystkie opinie i pomysły dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach