Jump to content
Krynio

prośba o analize kodów błedów

    Recommended Posts

    Samochód: B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
    Rok prod: 1996

    Chassis Type: 3B - VW Passat B5

    Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

    Address 01 -------------------------------------------------------

    Controller: 038 906 019 EK

    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1367

    Coding: 00002

    Shop #: WSC 05314

    WVWZZZ3BZ2E004687 VWZ7Z0A3668260

    No fault code found.

    Address 03 -------------------------------------------------------

    Controller: 4B0 614 517 G

    Component: ABS/ESP front 1328

    Coding: 04255

    Shop #: WSC 05311

    No fault code found.

    Address 08 -------------------------------------------------------

    Controller: 3B1 907 044 H

    Component: CLIMATRONIC B5GP 0004

    Coding: 17000

    Shop #: WSC 05311

    1 Fault Found:

    01273 - Fresh Air Blower (V2)

    35-00 - -

    Skipping Address 15-Airbags

    Address 17 -------------------------------------------------------

    Controller: 3B0 920 846 A

    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01

    Coding: 21115

    Shop #: WSC 00012

    WVWZZZ3BZ2E004687 VWZ7Z0A3668260

    No fault code found.

    Address 19 -------------------------------------------------------

    Controller: 6N0 909 901

    Component: Gateway K<->CAN 0001

    Coding: 00006

    Shop #: WSC 05314

    No fault code found.

    Address 37 -------------------------------------------------------

    Controller: 1J0 919 887 A

    Component: Navigation BNO 0102

    Coding: 00000

    Shop #: WSC 05311

    1 Fault Found:

    00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52)

    36-00 - Open Circuit

    Address 46 -------------------------------------------------------

    Controller: 1C0 959 799 A

    Component: 0Y Komfortgerát HLO 0003

    Coding: 00067

    Shop #: WSC 05311

    3 Faults Found:

    01044 - Control Module Incorrectly Coded

    35-00 - -

    00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40)

    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

    35-00 - -

    Address 56 -------------------------------------------------------

    Controller: 1J0 035 152 G

    Component: Radio BNO 0102

    Coding: 05405

    Shop #: WSC 05311

    2 Faults Found:

    00856 - Radio Antenna

    36-00 - Open Circuit

    00852 - Loudspeaker(s): Front

    36-00 - Open Circuit

    End -------------------------------------------------------

     

    najbardziej zalezy mi na analizie błędu klimatronika ponieważ niedziała wogle nawiew.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
    Rok prod: 1999

    01273 Dmuchawa śwież powietrza V2 lub komputer J126 ster dmuchawą śwież powietrza

    00862 Antena R50/R52 nawigacji satelitarnej GPS. (przerwa inst. /zwarcie (+)

    01044 Niewłaściwie zakodowany (uszkodz.) komputer/!!! -diagnozowany moduł sterujący

    00912 Wyłącznik E40 podnośnika szyby przednich lewych drzwi-nieprawidłowy sygnał błąd sporadyczny

    00944 Ogrzewane lusterko zewnętrzna po stronie pasażera – Z5 (mata grzewcza/elektr)

    00856 Antena (radiowa). Zwarcie/przerwa w ciągłości przewodów – uszkodzona antena

    00852 Głośnik przedni - zwarcie przewodów (cewka głośnika) lub instalacji elektrycznej

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
    Rok prod: 1996

    a jeszcze mam pytanie jak sie zabrać za tą dmuchawe??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
    Rok prod: 1996

    witam, mogłby ktoś opisać błedy bo w liscie kodów błędów nie znalazłem do wiekszości opisu.

     

    VAG-COM Version: Release 311.2-N

     

     

    Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

    Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

     

    Address 01 -------------------------------------------------------

    Controller: 038 906 019 LF

    Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4907

    Coding: 00002

    Shop #: WSC 63251

    WAUZZZ8E44A078294 AUZ6Z0C0229851

    1 Fault Found:

    17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

    P1586 - 35-10 - - - Intermittent

    Readiness: N/A

     

    Address 03 -------------------------------------------------------

    Controller: 8E0 614 517

    Component: ABS/ESP front 4329

    Coding: 04155

    Shop #: WSC 06435

    1 Fault Found:

    00526 - Brake Light Switch-F

    36-10 - Open Circuit - Intermittent

     

    Address 08 -------------------------------------------------------

    Controller: 8E0 820 043 AC

    Component: A4 Klimaautomat 1219

    Coding: 00000

    Shop #: WSC 63251

    No fault code found.

     

    Address 09 -------------------------------------------------------

    Controller: 8E0 907 279 F

    Component: int. Lastmodul RDW 0517

    Coding: 00001

    Shop #: WSC 63251

    No fault code found.

     

    Skipping Address 15-Airbags

     

    Address 16 -------------------------------------------------------

    Controller: 8E0 953 549 N

    Component: Lenksáulenmodul 0611

    Coding: 02042

    Shop #: WSC 63251

    No fault code found.

     

    Address 17 -------------------------------------------------------

    Controller: 8E0 920 950 J

    Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D37

    Coding: 00400

    Shop #: WSC 00353

    WAUZZZ8E44A078294 AUZ6Z0C0229851

    No fault code found.

     

    Address 45 -------------------------------------------------------

    Controller: 8E0 951 177

    Component: Innenraumueberw. 0604

    Coding: 00001

    Shop #: WSC 00000

    No fault code found.

     

    Address 46 -------------------------------------------------------

    Controller: 8E0 959 433 BC

    Component: Komfortgerát T3B 1311

    Coding: 07115

    Shop #: WSC 63251

    9 Faults Found:

    01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

    35-00 - -

    00962 - Alarm via. Tilt Sensor

    35-00 - -

    01369 - Alarm triggered by Hood Switch

    35-00 - -

    01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

    35-00 - -

    01573 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Left Rear

    35-00 - -

    00955 - Key 1

    35-00 - -

    00956 - Key 2

    35-10 - - - Intermittent

    01559 - Drivers Door

    59-10 - Can't Unlock - Intermittent

    01562 - Right Rear Door

    59-10 - Can't Unlock - Intermittent

     

    Address 56 -------------------------------------------------------

    Controller: 8E0 035 195 P

    Component: symphony II NP2 0152

    Coding: 01005

    Shop #: WSC 00352

    No fault code found.

     

    End -------------------------------------------------------

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 1996

    17994 - elektrozawory (N144/N145): zwarcie do plusa

    00526 - Włącznik świateł hamowania -F

    1370 Załączenie alarmu przez czujnik ruchu wewnątrz pojazdu

    926 - Alarm przez. Czujnik pochylenia

    1369 Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia klapy silnika

    1371 Załączenie alarmu przez czujnik otwarcia drzwi kierowcy

    1573 Alarm wywołany przez drzwi Kontakt Switch: lewy tylny

    955 Klucz 1

    956 Klucz 2

    01559 Sterownik drzwi

    01562 prawe tylne drzwi

    masz Ostro namieszane w module komfortu chyba moze byc zalany

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
    Rok prod: 1996

    wszystkie błędy ładnie sie usuneły i nie powróciły po ponownym sprawdzeniu, podejrzewam ze drzwi przez przymarzniecie nie chciały sie otworzyc i z tad te błedy:) a ten od elektrozaworu za co odpowiedzialny??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B3 1.6 72KM (1F)
    Rok prod: 1990

    Witam

    Posiadam Paska B3 z 90 roku poj 1,6 benzyna + gaz, ostatnio miałem z nim problem a właściwie mam gdyż nagle podczas jazdy wszedł mi na wysokie obroty i tak trzyma tak na oko około 3 do 4 tysiaków. Silniczek krokowy mam nowy i jest dalej to samo.

    Zaobserwowałem iż trzpień z silniczka krokowego wysuwa się na maksa i już tak zostaje po odkręceniu silniczka jest w "miarę normalnie".

    Dzisiaj sprawdzałem błędy przez kody błyskowe i wyszło mi 2122 czyli brak sygnału obrotów co może za to odpowiadać ???? czy to będzie potencjometr przepustnicy i czy ktoś wie czy da się to naprawić czy w grę wchodzi tylko wymiana.

    Z góry dzięki

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM
    Rok prod: 2006

    Witam,

     

    Około tygodnia temu zaczęła mi mrugać kontrolka od świec mniej więcej po 5-10 minutach jazdy, jest tak do dziś po odpaleniu i przejechaniu paru kilometrów zapala się ponownie.

     

    Zaczytałem błędy i pojawiło się coś takiego:

    Address 01: Engine

    Control Module Part Number: 03G 906 021 JQ

    Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9071

    Software Coding: 0000071

    Work Shop Code: WSC 05311

    1 Fault Found

     

    008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

    P2015 - 000 - - - Intermittent

    Freeze Frame

    Fault Status: 00100000

    Fault Priority: 0

    Fault Frequency: 10

    Time Indication: 0

    Date: 2010.01.27

    Time: 18:21:01

     

    Freeze Frame

    RPM: 2100 /min

    Speed: 52.0 km/h

    Load: 0.0 %

    Voltage: 14.29 V

    Duty Cycle: 82.9 %

    Duty Cycle: 0.0 %

    Temperature: 49.5°C

    Przy okazji zaczytywania błędów sprawdziłem filtr DPF i pokazywał około 26% zabrudzenia.

     

    Wczoraj dodatkowo zapaliła się kontrolka od oczyszczania DPF, tym razem jednak pokazuje około 50% zabrudzenia i mimo odpowiedniej jazdy nie oczyszcza się.

     

    Czy ma ktoś jakieś pomysły??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM 4x4
    Rok prod: 2006

    problem jest na kanale 18 z webasto pewnie swieczka ale z reszta mam problem

    prosze o pomoc

     

    VAG-COM Version: Release 704.1

    Data version: 20071016

     

    VIN: WVW Mileage: 156140km/97020miles

     

    ------------------------------------------------------------------------------

    Address 18: Aux. Heat Labels: None

    Part No: 1K0 815 007 BC

    Component: Standheizer 041 4303

    Coding: 0001012

    Shop #: WSC 76082

     

    3 Faults Found:

    01406 - No Flame

    000 - - - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00100000

    Fault Priority: 3

    Fault Frequency: 7

    Reset counter: 233

    Mileage: 155337 km

    Time Indication: 0

    Date: 2009.12.12

    Time: 11:21:54

     

    Freeze Frame:

    Start

    Temperature: 69.0°C

    Temperature: 69.0°C

    Voltage: 14.31 V

     

    01407 - Flame Extinguished

    000 - - - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00100000

    Fault Priority: 3

    Fault Frequency: 2

    Reset counter: 233

    Mileage: 155366 km

    Time Indication: 0

    Date: 2009.12.13

    Time: 16:39:26

     

    Freeze Frame:

    Start

    Temperature: 76.0°C

    Temperature: 77.0°C

    Voltage: 14.45 V

     

    02251 - Heater Unit Locked

    000 - -

    Freeze Frame:

    Fault Status: 01100000

    Fault Priority: 2

    Fault Frequency: 1

    Reset counter: 193

    Mileage: 155750 km

    Time Indication: 0

    Date: 2010.01.26

    Time: 13:17:49

     

    -------------------------------------------------------------------------------

    Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.LBL

    Part No SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R

    Component: IMMO 042 0383

     

    Part No: 3C0 905 861 F

    Component: ELV 026 0380

    3C0905861F ELV 026 0380

     

    2 Faults Found:

    02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met

    000 - - - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00100000

    Fault Priority: 7

    Fault Frequency: 1

    Reset counter: 246

    Mileage: 156020 km

    Time Indication: 0

    Date: 2010.02.10

    Time: 11:33:06

     

    02827 - Wake-Up request via ESP

    008 - Implausible Signal - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00101000

    Fault Priority: 2

    Fault Frequency: 1

    Reset counter: 246

    Mileage: 156020 km

    Time Indication: 0

    Date: 2010.02.10

    Time: 11:33:07

     

     

    .

     

     

    -------------------------------------------------------------------------

    Address 62: Door,Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.LBL

    Part No SW: 1K0 959 703 P HW: 1K0 959 795 G

    Component: J388 TUER-SG HL 1111

    Coding: 0000144

    Shop #: WSC 05311

     

    2 Faults Found:

    01036 - Electric Window Thermal Protection Active; Rear Left

    000 - - - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00100000

    Fault Priority: 7

    Fault Frequency: 87

    Reset counter: 233

    Mileage: 155751 km

    Time Indication: 0

    Date: 2010.01.26

    Time: 14:04:21

     

    01813 - Supply Voltage for Door Controller; Rear Left (J388)

    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00100001

    Fault Priority: 4

    Fault Frequency: 6

    Reset counter: 245

    Mileage: 155720 km

    Time Indication: 0

    Date: 2010.01.14

    Time: 09:39:35

     

     

     

     

    -------------------------------------------------------------------------------

    Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.LBL

    Part No SW: 1K0 959 704 P HW: 1K0 959 794 G

    Component: J389 TUER-SG HR 1111

    Coding: 0000144

    Shop #: WSC 05311

     

    2 Faults Found:

    01037 - Electric Window Thermal Protection Active; Rear Right

    000 - - - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00100000

    Fault Priority: 7

    Fault Frequency: 83

    Reset counter: 233

    Mileage: 155751 km

    Time Indication: 0

    Date: 2010.01.26

    Time: 14:03:47

     

    01814 - Supply Voltage for Door Controller; Rear Right (J389)

    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00100001

    Fault Priority: 4

    Fault Frequency: 109

    Reset counter: 248

    Mileage: 154737 km

    Time Indication: 0

    Date: 2009.12.02

    Time: 10:36:40

     

     

    częściowo odpowiem sobie sam

    drzwi to problem z płynnością otwierania szyb i w tym momencie wyskakuje bład

     

    do webasto pewnie problem z palnikiem

     

    tylko jeszcze ten Immobilizer co on chce to nie wiem ??

    Edited by kedzior12

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B3 2.0 115KM (2E)
    Rok prod: 1992

    Witam, zakupiłem kabelek, podpiełem się i ani silnika ani nic nie mogłem zdiagnozować jedynie na Auto Scan wyszły mi takie błędy:

     

    VAG-COM Version: Release 409.1-US

     

     

    Chassis Type: 31 - VW Passat B3

    Scan: 01,02,03,08,15

     

    -------------------------------------------------------------------------------

    Address 02: Auto Trans

    Controller: 095 927 731 AM

    Component: DIGIMAT 0636

    Coding: Diagnose VW

    10 Faults Found:

    00258 - Solenoid Valve 1 (N88)

    36-10 - Open Circuit - Intermittent

    00260 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    36-10 - Please Register/Activate - Intermittent

    00262 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    36-10 - Please Register/Activate - Intermittent

    00264 - Solenoid Valve 4 (N91)

    36-10 - Open Circuit - Intermittent

    00266 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    36-10 - Please Register/Activate - Intermittent

    00270 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    36-10 - Please Register/Activate - Intermittent

    00293 - Multi-function Switch (F125)

    25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

    00300 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    34-10 - Please Register/Activate - Intermittent

    00263 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    04-10 - Please Register/Activate - Intermittent

    65535 - Internal Control Module Memory Error

    00-10 - - - Intermittent

     

    -------------------------------------------------------------------------------

    Skipping Address 15-Airbags

     

    End --------------------------------------------------------------------------------------------------

    Z opisu kodów przetłumaczyłem te błędy:

     

    00258 P0753 Przełącznik Cewki 1 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89)

     

    00260 P0758 Przełącznik cewki 2 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N89)

     

    00262 P0763 Przełącznik cewki 3 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N90)

     

    00264 P0748 Przełącznik cewki 4 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N91)

     

    00266 P0773 Przełącznik cewki 5 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N92)

     

    00270 P1778 Przełącznik cewki 7 – otwarty obwód lub skrót do uziemienia lub B+ (N94)

     

    00293 P0705 Wielofunkcyjny przełącznik zakresu transmisji – usterka (wyjście PRNDL) (F125)

     

    00300 P0712 Czujnik obwodu niskiego poziomu wejścia temperatury transmisji płynów (G93)

    00300 P0713 Czujnik obwodu wysokiego poziomu wejścia temperatury transmisji płynów (G93)

     

    00263 Transmisja 0107 – usterka mechaniczna / hydrauliczna

     

    65535 - Internal Control Module Memory Error

    00-10 - - - Intermittent

     

    Ale nic z tego nie rozumiem :( dodam że robiłem to na zapalonym aucie, nie wiem czy to nie błąd

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2004

    Te wszystkie "cewki" to są zawory. Diagnostykę trzeba przeprowadzać z włączonym zapłonem. a nie trzeba odpalać.

    65535 - Internal Control Module Memory Error

    00-10 - - - Intermittent

    A co do tego, wewnętrzny błąd pamięci sterownika. Może to być uszkodzony bądź zamoczony sterownik, albo uszkodzone przewody do sterownika.

     

    ---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:43 ----------

     

    Wykasuj błędy i sprawdź które powróciły. :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2004

    Proszę o rozszyfrowanie błędu

    Control Module Part Number: 038 906 019 KE

    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4898

    Software Coding: 00005

    Work Shop Code: WSC 05314

    1 Fault Found:

    17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

    P1556 - 35-10 - - - Intermittent

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010

    17964 - Negative Deviation

    Zła orientacja sexualna turbiny :D Moze to jest ten TURBIN :diablica

     

    A tak na poważnie, to:

    17964 - Przekroczona w dół - granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania - błąd sporadyczny - czyli występujący NIE W SPOSÓB CIĄGŁY.. Sprawdź zawór elektromagnetyczny ograniczenia ciśnienia dołądowania. Czy jest sprawny i czy nie ma gdzieś przerwy w obwodzie

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2004
    zawór elektromagnetyczny ograniczenia ciśnienia dołądowania. Czy jest sprawny i czy nie ma gdzieś przerwy w obwodzie

    Ok Tylko w którym miejscu go szukać Czy przyczyna może być że wymieniałem filtr powietrza i gdzieś naderwałem jakieś kabelki

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010
    Czy przyczyna może być że wymieniałem filtr powietrza i gdzieś naderwałem jakieś kabelki

    No przede wszystkim sprawdź wszystkie węzyki przy turbince i silniku - moze któryś jest luźny, przetarty, pęknięty i ma dziurę , opaska nie dociska tak, jak powinna....itp.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2004

    WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC . Usterka zlokalizowana - wypięty wężyk podciśnienia turbiny Usterka usunięta Teraz tylko wykasować błąd

    Edited by tomkitomki

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM
    Rok prod: 2005

    Witam,

    ponieważ nie znalazłem nigdzie opisu moich błędów to pozwoliłem przykleić się tutaj. Po analizie VAGiem pokazały się nast.błedy:

     

     

    Adres 77: Telefon Plik etykiet: 3C0-035-729.lbl

    Oznaczenie elementu: 3C0 035 729 E HW: 3C0 035 729 E

    Komponent i/lub wersja: Telefon 5509

    Kodowanie: 0016043

    Kod serwisu: WSC 05311 000 00000

    2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

     

    01530 - Wyciszanie radia

    009 - Przerwa / zwarcie z masą

    Ramka zamrożona:

    Stan błędu: 01101001

    Priorytet błędu: 3

    Częstość błędu: 1

    Wew.licznik błędów: 92

    Przebieg: 155985 km

    Wskaźnik czasu: 0

    Data: 2010.03.05

    Czas: 10:44:01

     

    01042 - Sterownik niezakodowany

    000 - -

    Ramka zamrożona:

    Stan błędu: 00000000

    Priorytet błędu: 3

    Częstość błędu: 0

    Wew.licznik błędów: 0

    Wskaźnik czasu: 1

    Może mi ktoś pomóc co z tym zrobić i jak to zakodować?

    Ponadto, ponieważ od niedawna mam dostęp do VAG-a i nie dokońca umiem się nim jeszcze posługiwać to mam następujące pytania:

     

    1. Co oznacza pozycja kodowanie ..............i tu jakieś nr

    2. Co to jest kod serwisu np o nr WSC 05311

    3. Jak chciałem wejść w opcję 16-dostęp upow. to muszę podać jakiś nr ale nie wiem skąd go wziąć.

    Proszę o pomoc

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
    Rok prod: 1998

    Witam wymieniłem wtryski na nowe bo po wizycie na vagu odczytano błąd czujnika igły rozpylacza i kazano mi kupić nowe wtryski , bo wtrysk sterujący jest powodem że mruga mi kontrolka świec żarowych. Wtryski wymienione błąd wykasowany,auto pali na dotyk tylko trochę dużo spala . po czasie błąd powraca i tu powstał problem z którym dopiero teraz po wnikliwym rozpatrzeni nawet tych najstarszych postów doczytałem się że czujnik igły rozpylacza jest umieszczony w sterowniku głównym, a na wtrysku jest tylko cewka podająca impuls do sterownika [kasa poszła się ......]. Mam pytanie czy jest jakiś sposób aby to naprawić ,może trzeba by na nowo zaprogramować komputer czy muś być wymieniony na nowy [taki sam numer fabryczny].Proszę o jakieś podpowiedzi ewentualnie rozwiązania tego .Za wszystkie opinie i pomysły dzięki.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy