Skocz do zawartości

jado

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jado

  • Urodziny 09.12.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pruszków

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Musisz mieć, albo kierownicę multi, albo klawiaturę w miejscu lewgo wysuwanego schowka pod centralnym nawiewem. Bez którejkolwiek z tych rzeczy, nawet jeśli podłączysz moduł premium - który nie potrzebuje innego okablowania - nie sparujesz telefonu. Wówczas nie potrzebny będzie nawet uchwyt, ponieważ jego funkcje przejmuje sam sterownik. Dochodzi tylko przełączenie anteny GSM z uchwytu do sterownika. VAG-a podłączyć musisz jeśli coś nie działa. Ja podłączałem kilka różnych sterowników i za każdym razem po sprawdzeniu VAG-iem okazywało się, że sterownik był prawidłowo rozpoznawany przez CAN.
  2. Jak to nie będzie się przejmować? Będzie się przejmować, bo jak Ci ją rozwalą to muszą zapłacić. Tak samo jak z przyklejanym lusterkiem.
  3. Nie mogłem tak robić ponieważ jak napisałem telefon cały czas był inicjowany przez sterownik. Ale problem wyjaśnił się, ponieważ sterownik był uszkodzony. Wymieniłem na dwa inne jeden 5N0... a drugi 3C8... i obydwa od razu zadziałały jak należy. Ale teraz mam inny problem. Mnie słychać ale ja nikogo nie słyszę w głośnikach. Dopiero jak sparuję dodatkową słuchawkę bluetooth z zestawem to wówczas obsługę mam z RNS-a i FIS-a a odsłuch w słuchawce. Czy ktoś miał podobny problem albo ktoś wie o co kaman? p.s. Tak wogóle to dzięki MAURO0 za odpowiedź. Straciłem już jakąkolwiek nadzieję, że ktoś coś podpowie.
  4. Przeszedłem na ostatnią stronę do pisania wiadomości i dlatego. ---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 15:49 ---------- A poza tym to gratuluję odwagi admini. Trochę Wam się dostało krytyki - ode mnie też. Dałem się zrobić wcześiej jak dziecko. Ale warto było. ---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:51 ---------- Ale fakt jest faktem, że można byłoby coś zminić, bo czasami to faktycznie informacji nie można od nikogo uzyskać.
  5. Wiecie co coś mi się widzi a nawet jestem więcej niż pewny, że to świetny żart prima aprilisowy. Popatrzcie sobie na post informacją o opłatach. W górnym rogu nawet napisali że dzisiaj pierwszy kwietnia i uśmieszek. Daliśmy się zrobić jak dzieci.
  6. Cześć, jak ktoś już napisał "kulka w plecy". Przede wszystkim powinno się zrobić porządek z wątkami i postami. To co jest w tej chwili to woła o pomstę do nieba. Nie jednokrotnie szukałem odpowiedzi na swój problem i jak popatrzyłem ile postów jest na ten sam temat albo bardzo podobny to mi się niedobrze robiło. Odniosłem wrażenie, że moderatorzy to są tylko od kasowania postów i upominania aby pisano po polsku, z dużej litery itp. To właśnie Wy powinniście tak redagować forum, aby było przejrzyste. Wstępując na forum faktycznie poszukiwałem informacji, których czasami nie znajdowałem, ponieważ nikt na posty nie odpowiada z takich czy innych przyczyn. Pomysł ze znawcami motoryzacyjnymi jest ok. tylko, że powinni oni siedzieć przy kompie w jakichś godzinach albo posiadać e-maila czy konto na forum i odpowiadać na pytania użytkowników, którzy nie znaleźli odpowiedzi na swoje zadane pytania na forum. Jak już inni pisali forum jest po to aby znaleźć informację od ludzi, którzy mieli podobny problem albo są pasjonatami i chcą pomóc innym. Jak będę chciał załacić za informacje, to kupię sobie miesięcznik motoryzacyjny albo pojadę do warsztatu i tam zapłacę i nie będę musiał czekać dniami i godzinami, aż znajdzie się osoba, która napisze " to już było poszukaj dobrze na forum". Gdyby można było tak wszystko łatwo znaleźć to nie byłoby tego rodzaju odpowiedzi ani pytań. Najpierw porządek na forum a potem ew. "zdroworozsądkowe" opłaty.Myślę, że dobrym pomysłem byłoby zrobić wątek z pomysłami na usprawnienie forum. Mam nadzieję, że nie skasujecie posta tylko dlatego, że trochę Was troszkę skrytykowałem.
  7. Cześć, podłączyłem do B6 z RNS-510 bluetooth premium 5N0035730A w zamian za poprzedni 3C0035729E. Na fis-ie pojawiła się opcja podłączenia telefonu a w RNSie wskoczyła opcja telefonu. Jednak kiedy wchodzę w menu telefonu na fis-ie pojawia mi się napis, że następuje inicjacja telefonu i po pewnym czasie znika. Po ponownej próbie to samo. Może ktoś miał taki przypadek i ma na to pomysł. Pozdrawiam Jacek
  8. Dzięki. Całe szczęście, że mogę odesłać ten, który zakupiłem a w zamian dostanę drugi. Pozdrowionka
  9. A czy będzie pasował do RNS-510 bluetooth 5N0 035 730A? No i oczywiście czy będzie gadał z B6?
  10. Taki nr znalazłem na forum jako premium. I teraz to już nie wiem czy będzie to działać z RNS czy nie. Czy jednak muszę kupić z oznaczeniem 5N0...
  11. Sorry pomyłka - 3C0 035 730B. Za dużo ostatni z różnymi numerkami mam doczynienia i mi się pomieszało.
  12. A w jakiej sieci masz kartę i co radzisz w tym przypadku?
  13. Ponawiam swoją prośbę jak wyżej.
  14. Niestety N95 8GB nie pozwala na taką operację. Po próbie wyłączenia żądania kodu PIN podaje, że operacja nie dozwolona.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności